Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Folk som säger "det är lungt, du har hela helgen på dig" när det gäller jobb, har nog hört det fyra gånger idag.

HÅLL KÄFTEN FÖR FAN!

..Tänker inte jobba en sekund i helgen, en minut kvar sen ska jag ut i Stockholmskvällen och dra ett par bärs. :)

skold040

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2007
Hoj
Trampmodell -12
Utskälld av chefen för att jag inte är klar med ett jobb som jag redan förrgår sa till honom om att jag inte kommer hinna slutföra innan helgen pga att det helt enkelt är för mycket som ska kopplas,dras om och sättas upp :huvet

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Utskälld av chefen för att jag inte är klar med ett jobb som jag redan förrgår sa till honom om att jag inte kommer hinna slutföra innan helgen pga att det helt enkelt är för mycket som ska kopplas,dras om och sättas upp :huvet

Istället för att bli arg kunde du ju med ett leende förklarat åt honom att det sa du ju redan i förrgår.

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Köpte ett koningsverktygsset för bromsar på Jula för 89 kr.
Passade konstigt nog inte den vanligaste bromsrörsdimensionen 3/16".
Röravskäraren var gjord i sprödplast och gick såklart i tusen bitar vid första försöket.
Imorrn blir det till att försöka återlämna.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hatar mitt jobb...:huvet Hade stor omskyltning som extrauppgift till dagens stängning, men mitt i allting så inträffar en trafikolycka på motorvägen ett par hundra meter bort varpå denna stängs av helt för trafik. Som ett resultat av detta kommer ca 800 vilsna motorvägsresenärer till macken och undrar hur de ska ta sig till "valfri stad längs motorvägen" och jag får så mycket att göra att jag inte ens kan lämna kassan, än mindre springa runt i butiken och skylta om. Som jag slitit idag, Hade tio gånger så många kunder och tio gånger så mycket att göra som en normal stressig kväll, för att inte tala om hur mycket jobbigare det var än en vanlig lugn söndagkväll... fy faaaan...:mad: :huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Hatar mitt jobb...:huvet Hade stor omskyltning som extrauppgift till dagens stängning, men mitt i allting så inträffar en trafikolycka på motorvägen ett par hundra meter bort varpå denna stängs av helt för trafik. Som ett resultat av detta kommer ca 800 vilsna motorvägsresenärer till macken och undrar hur de ska ta sig till "valfri stad längs motorvägen" och jag får så mycket att göra att jag inte ens kan lämna kassan, än mindre springa runt i butiken och skylta om. Som jag slitit idag, Hade tio gånger så många kunder och tio gånger så mycket att göra som en normal stressig kväll, för att inte tala om hur mycket jobbigare det var än en vanlig lugn söndagkväll... fy faaaan...:mad: :huvet

:D
Jag som precis tänkte klaga på att jag måste åka o titta till en sak varannan timma så jag inte bara kan sitta här på mitt feta arsle hela natten.
Men de e nog fan mer synd om mig ändå va.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
:D
Jag som precis tänkte klaga på att jag måste åka o titta till en sak varannan timma så jag inte bara kan sitta här på mitt feta arsle hela natten.
Men de e nog fan mer synd om mig ändå va.
Ni är ett as min herre:)

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Kollegan sjukade ut sig. Jobbar 05:45-16:45 istället för 08:00-16:45. :gnissla Kändes som om jag vaknade innan jag lagt mig i morse...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Har du läst domstolsprotokollet?
Det där är journalistens tolkningar/åsikter samt filtrerade fakta.

Kanske har hon rätt men jag tror nog ändå att domaren har lite mer på fötterna än vad hon utrycker i sin tidningsartikel.

Nej jag har inte läst något protokoll.

Jag har läst artikeln, och det räckte för min del.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA