NI VET den där känslan att vakna på morgonen vid 5.. duscha.. rasta hundarna och sen gå ut till den nya fräscha bilen (Har gått och köpt mig en audi -10) , Mc kläderna ligger i bagaget..tenta dag.. Det gör inget för det är så djävla fin dag!.. Klarblå himmel! Längtar redan till 15 då jag ska övningsköra MC.. Har med mig gymkläderna, in i bilen, har med mig min skål med flingor (älskar att äta flingor när jag kör.. dont ask me why)..
Grusväg 2km, inte så skoj för min vita bil som jag förövrigt tvättade igår och bytte till sommardäck på..! Men det får gå..=#¤"="¤/(!""!#"#"##"... WTF hände?!?!?!
Hela djävla bilen faller till marken framifrån och jag ser två djävla däck som försöker rymma! MINA FRAMDÄCK! Klockan är då strax efter 6.... På en väg som knappt rymmer en bil.. Och ALLA mina grannar åker max 6.30 till sina jobb... Så fick en djävla ofrivillig PW hem för att hämta den andra bilen och 2 vinterdäcken och allt som behövs för att byta däck. Väl tillbaka står det 7 bilar i kö, lagomt roade.. Jag kör förbidem på åkern fram till min bil.. De får en "AHA" upplevelse och kör efter och försvinner. Inte en djävel som frågade om jag behövde hjälp..
Hela framskärmen och spoilern är sönder. Hissar i alla fall upp bilen och byter däck.. Klockan är nu strax innan 8.. För att strö salt på såren så hade jag en viktig omtenta idag.. Gissa vem som missade den!? Det visade sig att jag hade sommarbultar i bagaget men trodde att vinter och sommardäcken hade samma bultar för de såg så lika ut (däcken alltså)..
Underbar morgon med andra ord.. Jag har just att, ja, jag vet inte, DÖ?!