Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Här ställer man upp på Earth Hour helhjärtat, släcker ner alla 14.8W belysning* jag har på och tänder ett dussin osande ljus istället, klockan slår över och så ser jag att mjölken står framme...

Öppnar jag kylskåpet tänds ju en lampa, låter jag mjölken stå framme så förstörs den....

(jag hade två 5W lågenergi lampor och fyra 1.2W LED lampor igång)

Jag drog i alla fall ur sladden till laptopen....

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Min fina cykel blev stulen från innergården. Ställde den i cykelskjulet igår vid 6, ikväll var den borta.
street1.gif

Bara att köpa ny :( :mad::gråta

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Låg 500+ på Blackjacken efter en insats på 50:- och skulle gå hem, brorsan ville spela två visningar till och vips var man nere på noll. Jävla dealer som plockade 21 ena gången och BJ andra gången, och givetvis hade jag dubblat på en ruta när hon fick 21, på FEM jävla kort och fullt bord, sån tur får man fanimigihelvetesjävlaskit inte ha!!! :mad:

Sen var det -6 grader när jag gick hem och jag övervägde att åka taxi den ynka kilometern hem men då blir man ju nästan dumförklarad men nu ångrar jag mig :(

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Låg 500+ på Blackjacken efter en insats på 50:- och skulle gå hem, brorsan ville spela två visningar till och vips var man nere på noll. Jävla dealer som plockade 21 ena gången och BJ andra gången, och givetvis hade jag dubblat på en ruta när hon fick 21, på FEM jävla kort och fullt bord, sån tur får man fanimigihelvetesjävlaskit inte ha!!! :mad:

Sen var det -6 grader när jag gick hem och jag övervägde att åka taxi den ynka kilometern hem men då blir man ju nästan dumförklarad men nu ångrar jag mig :(

Mahaha :D
Hade en skön kväll, fest tvärs över gården, skulle va där 19, satt fortfarande i mysbrallor o softa vid datorn då.
Masade oss väl dit tillslut efter lite tjat från tjejen o samtal från polare strax innan 20.
Blev fulla o snacka lite skit tills alla skulle på krogen då va de bara o sätta på sig tröjan o knata hem igen o softa lite :p
Inge jävla stök o bök på krogen o man slipper va bakis imorrn.

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ja blir förbannad när texten "användaren har inte gjort klippet tillgängligt för mobila enheter" dyker upp när man ska se/lyssna på nåt på tuben... Kan ja se ett klipp på datorn ska ja väl för bövelen kunna se samma i luren, uppenbarligen inte... Google å tubemate funkar men blir givervis fler moment....

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Mahaha :D
Hade en skön kväll, fest tvärs över gården, skulle va där 19, satt fortfarande i mysbrallor o softa vid datorn då.
Masade oss väl dit tillslut efter lite tjat från tjejen o samtal från polare strax innan 20.
Blev fulla o snacka lite skit tills alla skulle på krogen då va de bara o sätta på sig tröjan o knata hem igen o softa lite :p
Inge jävla stök o bök på krogen o man slipper va bakis imorrn.

Äsch, ingen mening med att bli bakis, tjejen jobbar idag så jag har varit uppe sen 8 med ungarna och det kan vara kul att komma ut ibland.

sportbike

Guest
Idag är jag förbannad för att jag är så händig.
Som någon kanske minns så klarlackade jag mitt kök för ett par år sedan, av misstag givetvis.
Idag skulle spisen servas och keramikhällen gnuggades ren i nån timme, sen torkade jag av fronten, luckor, knappar, ja ni hajar.
Övergår till diskbänken och ställer den nya espressomaskinen på spisen, torkar av och ger mig i kast med dammsugaren.

Inne i sovrummet förnimmes då en frän lukt, inte alls angenäm.
Rätt gissat, en av knapparna på spisen står på "12" och bryggarn är betydligt lägre än vanligt.

Dessvärre inget aprilskämt :mad: :huvet

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har lyckats med plastskaft på osthyvlar och knivar, men lyckligtvis inte något värre.

När barnen var små var det dock någon av dom som ville hjälpa till när vi gjorde våfflor,, vi ställde våffeljärnet på spisen så att fläkten skulle ta oset och någon av barnen såg att vi hade glömt att slå på plattan under våffeljärnet :hihi

Det upptäcktes dock i tid.

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
När jag bodde i Malmö fick jag 2 cyklar stulna.Den andra var en riktigt skabbig grej men t.om den vill de ha

Tror det stjäls ca 7000 cyklar årligen i Malmoe. Polisen berättade att de hade en "cykelgrupp" som framgångsrikt koncentrerade sig på just cykelstölder..... Tyvärr fick dessa resurser prioteras om till Seved. Vi tog, med polisen som uppbackning, tillbaka en sån där 3-hjuling de skjutsar ungar i. Kunde sånär fått fast tjuven/hälaren också. Doh!

Min fina cykel blev stulen från innergården. Ställde den i cykelskjulet igår vid 6, ikväll var den borta.
View attachment 357636

Bara att köpa ny :( :mad::gråta

Bara jag nu inte blir misstänkt...

Var och kollade på just den typen av cykel, navväxel och navbroms känns ändamålsenligt. Var Trek och Nishiki jag tittade på. Gillade konceptet tills jag provat. Det blir nog till att trimma den ärevördiga gamla MTB-n med släta sulor och en större vev istället. Du kanske har roligare tips?

Nu var din kanske finare men jag uppfattade de jag kände på som sävliga, tunga och lite tröga. Man får betänka att det är en klen och av ålder samt oskickligt leverne försvagad kraftkälla som skall driva ekipaget.

Kita

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2011
Hoj
Stor blågrön sak
Today I'm pissed.. för att hojjen bestämde sig för att starta en mindre kabelbrand när jag skulle hem från jobb:gnissla, vart bara att ställa in den på jobb igen, så fick ta den lilla back-upen, Kawa Er-5.a hem. Trodde jag skulle blåsa av vägen! (Den är liten och näpen jämfört med min ordinarie 290kg klump), kommer hem och har glassplitter från en vas i hela sovrummet (utom sängen) Wft?! :huvet

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Today I'm pissed.. för att hojjen bestämde sig för att starta en mindre kabelbrand när jag skulle hem från jobb:gnissla, vart bara att ställa in den på jobb igen, så fick ta den lilla back-upen, Kawa Er-5.a hem. Trodde jag skulle blåsa av vägen! (Den är liten och näpen jämfört med min ordinarie 290kg klump), kommer hem och har glassplitter från en vas i hela sovrummet (utom sängen) Wft?! :huvet

Med tanke på hur ditt liv såg ut för några månader sedan, så har du blivit bortskämd fort.

Om jag minns rätt.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Idag är jag förbannad för att jag är så händig.
Som någon kanske minns så klarlackade jag mitt kök för ett par år sedan, av misstag givetvis.
Idag skulle spisen servas och keramikhällen gnuggades ren i nån timme, sen torkade jag av fronten, luckor, knappar, ja ni hajar.
Övergår till diskbänken och ställer den nya espressomaskinen på spisen, torkar av och ger mig i kast med dammsugaren.

Inne i sovrummet förnimmes då en frän lukt, inte alls angenäm.
Rätt gissat, en av knapparna på spisen står på "12" och bryggarn är betydligt lägre än vanligt.

Dessvärre inget aprilskämt :mad: :huvet

Den där är fan jobbig..

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
.. jag brände upp hela mitt djävla kök! Jag krockade med bilen som nu ska skrotas, jag är så djävla inne i mitt MC köp att jag är online dygnet runt och läser olika sidor om hojar, forum, och hur man ska köra då jag inte kan köra..Det innebär att jag missat mina föreläsningar i Juridik senaste veckorna.. Vilket innebär att torsdagens tenta = kuggning. Om inte det hade räckt så fick jag idag ett återkrav på bostadsbidraget, 2031kr (jobbade lite för mycket i december.... omöjligt ju att veta hur mkt man tjänar när man jobbar extra, redan i Januari.......)

Och om inte DET var nog så har jag sålt huset för att flytta till en lägenhet den 1:a Maj.. En lägenhet som håller på att byggas.. Plötsligt blir det komlpikationer och jag får inte flytta förens i juli... Jag har sambo och 2 hundar. Var man nu ska ta vägen..

Vad mer är jag förbannad över.. Att min nya djävla mobil glappade i kanterna och kanterna släppte (HTC EVO 3D) och garantin ska täcka.. men de som reparerar menar att det är självförvållat (trots att jag alltid har den i en golla väska)...

Och nu är jag ännu mer förbanand eftersom jag faktiskt tänkte igenom vad jag var förbannad över..

Va säger man? :(

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Skulle lägga upp ett fiffigt citat på facebook "People are just as happy as they make their minds up to be - Abraham Lincoln" SÅ FUNKAR DET INTE ATT LÄGGA UPP! Dra åt helvete facebooksjaevl!!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att jag än en gång blev påmind om vilket sugigt liv jag lever för tillfället.. Jag vet att det kommer bli skillnad snart, men vägen dit är lång... Och det gör mig arg...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati