Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
För att jag än en gång blev påmind om vilket sugigt liv jag lever för tillfället.. Jag vet att det kommer bli skillnad snart, men vägen dit är lång... Och det gör mig arg...

Jag håller tummarna för lite ljusning för dig iaf. :)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
...det tar sån tid att göra klart min CR500AF. Vill köra den nuuuuu

Bifogat

• Inpassning-airbox.jpg
    Inpassning-airbox.jpg
    151.2 KB · Visningar: 120

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag har ju mina anledningar till Honda-chassi och Tede-77 har nog betydligt större resurser i sin verkstad än vad jag har.

Vad jag HÖRT så är KTM's chassin inte lika vassa förrän de allra senaste årsmodellerna, jag hittade ett perfekt Honda-donatorchassi billigt och Alu-ram är fränt även om jag inte kan svetsa det själv (men grannen kunde)

Allt meck tar väl längre tid än man trott från början men säsongen har inte börjat riktigt än ändå. Min fritid är begränsad då både jag och sambon jobbar skift och vi har tre barn med allehanda fritidsaktiviteter.

Massa ursäkter, jag vet, men frustrationen blir inte mindre för det. Det känns som att det börjar komma nära men ändå så långt borta... :(
Nu jobbar jag nio dagar i sträck :gnissla:

Om jag inte tar bilder kan jag ju inte lägga upp en intressant byggtråd sen ju ;)

Bifogat

• CRFram.jpg
    CRFram.jpg
    85.2 KB · Visningar: 87
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tredje skitdagen i rad nu... Och jag sitter dessutom fast i en jävla jeansklänning.... För att jag ska på bröllop med westerntema på lördag. Vem tusan har westerninspirerade kläder hemma? Inte jag.. Och därför sitter jag nu fast i en jäkla jeansklänning, för att min axel inte kommer stanna på plats om jag ska krångla mig ur den. Great.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tredje skitdagen i rad nu... Och jag sitter dessutom fast i en jävla jeansklänning.... För att jag ska på bröllop med westerntema på lördag. Vem tusan har westerninspirerade kläder hemma? Inte jag.. Och därför sitter jag nu fast i en jäkla jeansklänning, för att min axel inte kommer stanna på plats om jag ska krångla mig ur den. Great.

Går ju alltid att skära upp den.:)

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

Synd att du är skåning, annars hade jag gärna hjälpt dig med denim problemet.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati