Idag är jag förbannad därför att...

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Fan.

Haft kontakt med ett företag en viss tid nu. Ringde upp kvinnan som "anställer" åt dom igår.

Hon skulle ringa idag men telefonen lyser med sin tystnad.

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Fick en lapp hem från bilprovningen att jag skulle in med kawasakin på besiktning, i rutan föreslagen tid står det:
SBP skrev:
Datum och tid: 29 juni 2012 kl 15.16
Station: Ljungby
Adress: Ringvägen 12

Problemet är bara att Ljungby ligger 50mil ENKEL resa hemifrån :va:confused:
Är det nått nytt dom kör med på SBP eller hur fan tänkte dom :dummer

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fick en lapp hem från bilprovningen att jag skulle in med kawasakin på besiktning, i rutan föreslagen tid står det:

Du skulle inte ha skrivit hojen på farmor i Ljungby...

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld

Kan det vara så att den förra ägaren bor i Ljungby? Jag gav min gamla bil till farsan och han fick besiktningstid i Linköping trots att det finns besiktningsstationer betydligt närmare till hans bostadsort. Jag utgår från att det beror på att jag brukade besiktiga den här i Linköping.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
för att det innan kvittot på pris ändringen av annonsen ens kommit hade det ringt ett brytande miffo

1. Ring inte 1 minut över tolv på ett par fälgar.
2. Prata gällande språk eller engelska eller be nån som kan det ringa.
3. Pruta inte när priset är sänkt över 35%
4. Om rubriken är "Asa revolution by bbs 18" 4/108 et38" och bilden visar 4 bultade fälgar så kommer dem inte passa din 5 bultade bil..

De här e varför jag drog mig från att lägga ut dem. Nästa bil ska fan bli en cheva, eller diesel merca med järnkors..:banana

SheikYoras

Adrenalinjunkie
Gick med
22 Sep 2010
Hoj
Vet ni hur dyrt det är med hoj i Norge?
Idag är jag då förbannad på bla följande saker...

1. Det här förbannade skit vädret!
2. Det här landet rent generellt med alla sjuka lagar utan straff
3. Alla brewdar med duckface bilder. (Fattar dom inte att dom ser helt retard ut?)
4. Bytade till 2 nya drev i en maskin, skruvade ihop maskinen. Ser att jag satt dit ett gammalt och ett nytt.
6. Att den här listan inte har någon 5e punkt.
7. Va fan glor du efter den 5 punkten för?
8. Du små ler just nu o det ser bra jäkla löjligt ut
9. Det är snart måndag igen :huvet

Last edited:

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
nån jävel har slagit sönder min sidospegel och lämnat ett lap om hur jag parkerar
känns rätt surt då min parkering är helt regelrätt

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Kan det vara så att den förra ägaren bor i Ljungby? Jag gav min gamla bil till farsan och han fick besiktningstid i Linköping trots att det finns besiktningsstationer betydligt närmare till hans bostadsort. Jag utgår från att det beror på att jag brukade besiktiga den här i Linköping.

Japp det finns en tidigare ägare i Ljungby, har dock haft cykeln ett tag så jag vette fan varför dom förhandsbokade en tid där nere åt mig nu :confused:

Brevet lyckades dom skicka rätt iaf :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Passet på gymet gick inte så bra... Varför är hantlar så tunga att tappa ner i bröstkorgen? De tappades ju inte för 14 dagar sen. *mutter, spott och fräs* Gamlot (8 år äldre.) jag tränar med är stark som en oxe och han har fan slarvat senaste månaderna med träningen. Det är inte rättvist!

En sak till. SNÖ, snö, vafalls!!!??? :4skrika

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
För att om jag vill ha bredband i lägenheten måste jag skaffa fast telefoni också... Har folk fortfarande hemtelefon?! Vad fan ska jag med en hemtelefon?

Det ska man inte behöva, bara telefontrådar finns indragna i lägenheten.
Kolla med flera olika leverantörer.

Eller tjacka ett 4G bredband med WiFi router.

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Som sagt ovan ska inte behövas. Dock var det billigare för mej att ta med fast tele:va (telia)

Storfot

Torque of The Devil
Gick med
11 Oct 2009
Hoj
TL1000R
Faaaan vad jobbigt det är att rengöra riktigt smutsigt drev och kedja, även om man spray:ar på och gnuggar allt man har så blir det aldrig fint. :huvet

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
sitter i en trappa och väntar på min slöa kollega, tar upp mobilen, fumlar tappar mobilen mot vägen, ner i en springa mot trappen ner två våningar och i sten golvet...

Alla nummer synkade mot google så spelar ingen roll att jag har backup tegelsten har inga nummer förens jag fixar ny android.

Ska få en arbetslur (efter 1½ år av att privat finansera att allt flyter..) Får en iphone så kommer fortfarande inte ha några nummer..

Plus att jag jobbar på världens inkompetentaste firma, en så sak som att jag är satt som ledande när jag varken har kompetens, motivation, erfarenhet eller förutsättningar för det men jag råkar bara vara minst värdelös..

30 augusti 30 augusti 30 augusti 30 augusti

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ok, jag har nu mist hoppet om mänskligheten. Totalt.

Har kollat runt på diverse klipp från breivikrättegången, och överallt ser man kommentarer som berömmer hans handlingar, kallar honom för hjälte och en massa annat bullshit om att han gjort rätt etc etc. VAD I HELVETE ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!?:mad: Förbannad är inte starkt nog. Jag blir fan mållös och illamående av det här... Vidriga avskräden i människoform...:gråta :huvet :mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati