Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fyfan. Tappade min plånbok i pissoaren, helvete :mad:

Pro tip: Man ska inte ha något i händerna som inte hör hemma i urin när man står och pissar. Oavsett om det är i toan, i pissoir eller ute i nån jävla buske. Man kommer att tappa prylen och pissa ner den. :fakta:fyllisar

Tommy.exe

Guest
Var så jävla nära att fastna i sidan på en liten ful jävla toyota yaris. :mad:
Hade jag inte varit smidig som en panter och haft kattliknande reflexer(läs:tur) kunde jag "easily have died".
Som dom säger, over there.

Kvinntimmer på 20 nånting, förhöret efteråt gav att hon var "ledsen" och under sina 3 år med körkort inte varit ens nära att döda någon innan. Vi skiljdes åt överens om att hon ska vara mer uppmärksam på sin omgivning i trafiken.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Drömde mitt livs värsta mardröm inatt och kunde verkligen inte vakna eller ens förstå att det var en dröm. "Nånting" var ute efter mig, så man sprang omkring och var konstant livrädd. Men Allt var så verkligt och trovärdigt att jag inte hade en aning om att jag låg och sov. Vaknade helt kallsvettigt med puls på 190 och fan inte utvilad för fem öre. WTF håller du på med, hjärnskrälle!?:mad: Fyfan vad trött jag är...:huvet

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Drömde mitt livs värsta mardröm inatt och kunde verkligen inte vakna eller ens förstå att det var en dröm. "Nånting" var ute efter mig, så man sprang omkring och var konstant livrädd. Men Allt var så verkligt och trovärdigt att jag inte hade en aning om att jag låg och sov. Vaknade helt kallsvettigt med puls på 190 och fan inte utvilad för fem öre. WTF håller du på med, hjärnskrälle!?:mad: Fyfan vad trött jag är...:huvet

Jag drömde konstigt med.
Ska på utflyttningsfest hos "mamma" (en tjejpolare) idag och i drömmen så glömde jag den och det slutade med att jag ramlade och slog ut tänder o skit.
Vaknade av att jag låg med ansiktet rakt ner i kudden och kunde inte andas :lol

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Pro tip: Man ska inte ha något i händerna som inte hör hemma i urin när man står och pissar. Oavsett om det är i toan, i pissoir eller ute i nån jävla buske. Man kommer att tappa prylen och pissa ner den. :fakta:fyllisar

Tack för lärdomen. Två snubbar pissade bredvid mig och bevittnade fadäsen. Som tur var hade jag bara 3 st 20-lappar i den vid tillfället, dom torkade jag och köpte nudlar för :hihi
Plånboken sköjde jag av under vattenkranen på puben och slängde när jag kom hem. Plaskorten torkar jag av med våtservett.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

Verkar vara något som går... även jag drömde en skitjobbig dröm i natt som inte ens går att skriva på sh, men kontentan var att den var så lång och sjukt jobbigt äcklig och läskig. Flera gånger i drömmen tänkte att "kan det här vara en dröm?" och varje gång kände jag efter att näe, det är faan på riktigt och det tog inte slut... vaknade helt kallsvettig och jättetrött förstås... rusade upp och slog på datorn för att kolla om det var sant... det var det inte, tack gode gud för det!

Nu sitter jag helt död i soffan och vågar knappt somna, tänk om den kommer tillbaka... drömmen...:gnissla :gäspar
Undrar hur länge man orkar hålla sig vaken :3freak

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Kom hem från några sköna dagar i sandhamn.. Där man såg båtar i 10 miljonersklassen med vattenskotrar ligga och blänka på akterbryggan... Jävla as det finns.. Man blir förbannad! :mad:

John_Doe

Also known as Hool
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
Ingen :´(
Såg en rejäl streetfighter i backspegln på väg at köra ut på 4an..

tänkte nu får man höra lite go musik ... men int faan..

han svängde av in på ett bostadsområde innan :(

Loud pipes denied :´(

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Till er som drömmer märkligt... Slutar ni upp me å koka erat kvällsthé på änglatrumpet så löser de sej nog :tungan

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Blev stående med batteritorsk vid Falu koppargruva efter Kopparträffens kortege. Hojfan har slutat ladda så det blir ingen körning på gokartbana för mig imorgon :4skrika

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Var så jävla nära att fastna i sidan på en liten ful jävla toyota yaris. :mad:
Hade jag inte varit smidig som en panter och haft kattliknande reflexer(läs:tur) kunde jag "easily have died".
Som dom säger, over there.

Kvinntimmer på 20 nånting, förhöret efteråt gav att hon var "ledsen" och under sina 3 år med körkort inte varit ens nära att döda någon innan. Vi skiljdes åt överens om att hon ska vara mer uppmärksam på sin omgivning i trafiken.

Blev det ingen form av fysisk ursäkt från kvinntimret? :tuttar:)

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Drog iväg för att spela fotboll med polarna på den lokala konstgräsplanen, kom dit och naturligtvis var det fullt av "babbar"(invandrare/blattar kalla dom vad du vill) där. Redan där börjar man fundera på om det är värt besväret, men vi klev på plan och började skjuta på ett ledigt mål. Eftersom man inte är så bra som man önskar så gick väl några bollar över mål och det var en sådan som en liten babbe snodde åt sig, tjuveriet ligger ju i blodet på dessa typer. Vi ropade åt han att ge tillbaka bollen och ge fan i att sno våra grejer. Då tar det hus i helvete och helt plötsligt är det 6-7 babbar runt oss som ska spöa mig och brorsan för att vi inte lät grabben sno våra grejer. Hotelser utbyts och vi backar undan då varken jag eller brorsan känner för att bli knivhuggen på någon jävla fotbollsplan av någon jävla babbe över en jävla fotboll...

Så ända in i helvete less blir man på dessa jävla kulturberikare som inte kan uppföra sig. Är ju ändå jag som betalar deras inkomst med min skatt, för inte fan jobbar dom som hederliga människor. Att sno saker räknas ju inte som ett jobb...

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Drog iväg för att spela fotboll med polarna på den lokala konstgräsplanen, kom dit och naturligtvis var det fullt av "babbar"(invandrare/blattar kalla dom vad du vill) där. Redan där börjar man fundera på om det är värt besväret, men vi klev på plan och började skjuta på ett ledigt mål. Eftersom man inte är så bra som man önskar så gick väl några bollar över mål och det var en sådan som en liten babbe snodde åt sig, tjuveriet ligger ju i blodet på dessa typer. Vi ropade åt han att ge tillbaka bollen och ge fan i att sno våra grejer. Då tar det hus i helvete och helt plötsligt är det 6-7 babbar runt oss som ska spöa mig och brorsan för att vi inte lät grabben sno våra grejer. Hotelser utbyts och vi backar undan då varken jag eller brorsan känner för att bli knivhuggen på någon jävla fotbollsplan av någon jävla babbe över en jävla fotboll...

Så ända in i helvete less blir man på dessa jävla kulturberikare som inte kan uppföra sig. Är ju ändå jag som betalar deras inkomst med min skatt, för inte fan jobbar dom som hederliga människor. Att sno saker räknas ju inte som ett jobb...

Hade du inte varit så inskränkt och feg så hade du haft kvar din boll:kramaom

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Hade du inte varit så inskränkt och feg så hade du haft kvar din boll:kramaom

Jag tog tillbaka min boll. Det var det som startade bråket, att jag hade fräckheten att inte låta dom sno grejer. Feg? På vilket sätt då om jag får fråga? Att jag inte ville slåss 2 mot 7? Det är ju för jävligt...

Men något som är för jävligt på riktigt är såna som du som accepterar sånt här beteende från invandrare och dessutom gladeligen försvarar detsamma. Den som blir utsatt för skit får skylla sig själv, dom är ju inskränkta och skall därmed berikas med våld medan du och politikerna fortsätter vurma för "vi gillar olika" och massinvandring...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag tog tillbaka min boll. Det var det som startade bråket, att jag hade fräckheten att inte låta dom sno grejer. Feg? På vilket sätt då om jag får fråga? Att jag inte ville slåss 2 mot 7? Det är ju för jävligt...

Men något som är för jävligt på riktigt är såna som du som accepterar sånt här beteende från invandrare och dessutom gladeligen försvarar detsamma. Den som blir utsatt för skit får skylla sig själv, dom är ju inskränkta och skall därmed berikas med våld medan du och politikerna fortsätter vurma för "vi gillar olika" och massinvandring...

Var detta i Uppsala eller Kalmar?

jetson

Guest
Brukar inte komma ihåg drömmar. Men förra veckan drömde jag att min hoj blev snodd och det var en sån "verklig" känsla så jag vaknade sjukt lack och gick ut till garaget. Hojen va kvar, men var lack halva dagen för att nån snodde den i drömmen ändå :)

Har gått över nu dock.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...