SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tar ja me mej en låda öl te verkstan så brukar ja skapa problem istället
Då saknar du rutin, min vän.
Tar ja me mej en låda öl te verkstan så brukar ja skapa problem istället
Bajs i går skulle man ut på en runda .Och ivrig som man var så tog man bara bort 1 lås och börja rull ut .Humm skivbroms låset kvar så en fin spricka i framskärmen vid ett fäste
för att cheyen lyssnar på rödingreggae. och tror verkligen att det dom säger stämmer.
fyfan
Någon jävla mupp har varit och bräckt bort en plastbit som ska sitta för ett par kablar till startmotorn eller dödaren. Jävla avskum som inte kan ge fan i andras saker. Nu har jag en repa på ena styrhalvan och blottlagda kablar.
Nästa inköp blir ett larm med proximity sensor och larmdosa som berättar för mig när någon är på och tallar på hojen. Sedan blir det generalstryk nästa gång. Jävla apor.
Försäkringskassan, jag ska aldrig låta mig sjukskrivas igen! Dem får hämta mig med ambulans innan jag e sjuk igen!
Betalat mina räkningar och inser att jag har 268 kronor kvar att leva på tack vare att dem fucktardsen satt och vänta i en och halv månad på att min chef skulle ringa in utan att upplyssa nån av oss att han skulle det, och när han väl har gjort det så ska dem ha 30 dagar att kolla ett papper jag skickar in...
Dem kunde väl iaf upplyst om det så hade jag kunnat spara lite pengar men förutsatte lite att det inte kunde ta mer än 2 månader så har levt upp bufferten
Men i augusti får jag dubbla sjuklöner och semesterersättningen, va fan hjälper det mig nu?! Kul att sälja saker för att om en månad köpa tillbaka skiten..
Nån som behöver elhjälp så blev jag jävligt billig närmaste månaden
Någon jävla mupp har varit och bräckt bort en plastbit som ska sitta för ett par kablar till startmotorn eller dödaren. Jävla avskum som inte kan ge fan i andras saker. Nu har jag en repa på ena styrhalvan och blottlagda kablar.
Nästa inköp blir ett larm med proximity sensor och larmdosa som berättar för mig när någon är på och tallar på hojen. Sedan blir det generalstryk nästa gång. Jävla apor.
Jag tycker verkligen synd om dig. Ett tips är att du ringer till fk på måndag och ber om att få prata med din handläggare så brukar det lösa sig lite snabbare med utbetalningen. Men det gäller att du har en bra attityd, gorma och skälla kan du göra här efter samtalet.
El hjälp? Vad har du för behörigheter?
Fest ikväll igen , småbakis sen igår å mår lite småilla av whiskyn som skulle få mig på fötter igen
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|