Helt allvarligt, hade jag vetat det här innan...så hade det körts delad ekonomi. Frugan tjänar inte så hon har råd med den snEla hEsten, så jag sitter och lägger ungefär en bandag per månad ur mina slantar på hennes hobby. Kul.
Jag blir bara ännu mer förbannad ju mer jag tänker på't.
Då blir det helgrillad havremoped ikväll då
Nä de är fan livsfarliga de tingesterna.
Bits där fram, hala på mitten och sparkas där bak!!!!!
Krya på dig.
Hade ni lyckats filma det där, hade det slagit vilken film som helst med wheelies o.d. Kommer ihåg när maken hängde runt halsen på min häst, men han höll sig kvar! (Jag var gravid. Han höll igång hästen.)
Tur att det inte gick värre! När min andra häst gick på makens fot så gick han på kryckor ett par veckor efteråt. 172 cm häst = ca 700 kg! Hoppas du inte blev avskräckt. Men en tuff grabb ger väl inte upp så lätt?
Vad e en blinna?????
Är väl gråa flygfän som bits. Finns även hästflugor som biter rätt hårtVad e en blinna?????
Helt allvarligt, hade jag vetat det här innan...så hade det körts delad ekonomi. Frugan tjänar inte så hon har råd med den snEla hEsten, så jag sitter och lägger ungefär en bandag per månad ur mina slantar på hennes hobby. Kul.
Ta det lugnt, det är ju bara en femtio tusen om året.
För att jag troligtvis är världsmästare i att skjuta upp städning... Och det ser ut som ett bombnedslag här hemma
Jag är förbannad på alla myggjävlar. Jag befinner mig i Småland och här har myggorna haft Julafton efter översvämningarna. I normala fall så är myggor värst på kvällen men nu blir man överfallen så fort man går ut även på dagtid.
Jag bor i Jönköping och har inte fått ett enda myggbett iår :/ vart är du och alla myggor?
Idag är jag förbannad för att jag inte har något jobb i Sthlm (norrort helst), Upplands Väsby, Norrtälje, Täby, Solna, Danderyd eller närliggande ort. Hur svårt ska det vara? Jag kan lite av varje och har flera års arbetslivs-erfarenhet. Är grymt bra på att ta hand om kunder och är inte rädd för att resa. Någon?
Sök vad som helst, var som helst? Vad är lite av varje?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|