Idag är jag förbannad därför att...

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Ett vanligt fel på Lycosa, många har haft det felet att bokstäver m.m slutar fungera :gnissla
Ibland funkar bara vissa tangenter osv... Mitt började t.o.m skriva av sig själv, jättekul :rolleyes: när man ska skriva i ett forum och tgbbordet hänger sig och skriver ut 958694 bokstäver... Eller när gubben börjar gå av sig själv i spel...
Ibland kan du få bort "buggen" genom att trycka ctrl+shift ett antal gånger... Annars... :argpådato

Om det nu var det som var felet? Du hade kanske tappat bort själva knappen? :D

Va nog en hårdvarukrasch på de gamla, hade vart me i 4-5år... Hoppas de nya håller minst lika länge...

Notch

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr
Gick med
28 Dec 2006
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K3, Suzuki GSX 1100E -81
Helt normalt på en Audi, men vilken Opelmotor har underdimesionerade kedjor?
Behöver veta.

Z28NET alltså motor som sitter i Vectra OPC, Insignia OPC (dom tidiga) och nån Saab Aero modell.

När man byter nu så får man smidda kedjor, vilket inte sitter min Vectra OPC.
Opel har bytt tillverkare, men inte pga problem med kedjorna enligt dom själva...

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Hittade en buckla på hyrbilen efter att jag hämtat ut den. Fuuuck. Och ändå kollade jag extra noga. Fan ta mörka parkeringsgarage. :död:död

Någon som klarat sig ur liknande läge?

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Brukar väl kosta en jättemassa pengar om dom upptäcker något fel när man lämnar in den? :confused:

snorbuse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2012
Hoj
Suzuki dr650-91 cbr400r-87
Tog hojkortet för drygt två veckor sen!:yoparty han väl köra runt 30 mil innan jag drog iväg och cykla en vecka i åre. Självklart bryter man ju nyckelbenet sista dagen... (förra lördagen). Insåg efter 3 dagar att det gick att köra hoj med ett nyckelben i tre delar, tror aldrig jag varit lyckligare:) Men såklart ska släktens moraltanter skälla på en.
Kan inte folk sluta lägga sig i vad andra gör och inte gör?!?!:mad::huvet

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tog hojkortet för drygt två veckor sen!:yoparty han väl köra runt 30 mil innan jag drog iväg och cykla en vecka i åre. Självklart bryter man ju nyckelbenet sista dagen... (förra lördagen). Insåg efter 3 dagar att det gick att köra hoj med ett nyckelben i tre delar, tror aldrig jag varit lyckligare:) Men såklart ska släktens moraltanter skälla på en.
Kan inte folk sluta lägga sig i vad andra gör och inte gör?!?!:mad::huvet

du får väl säga åt dem att du nog ska undvika såndär livsfarliga cyklar i framtiden och hålla dig till motorcyklar. ;) Gnällspikar ska trissas!

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Suttit och väntat på att nästa säsong av Top Gear ska dra igång som vanligt nu i Juli-Augusti... Efter lite efterforskning så börjar inte S.19 förens i JANUARI 2013 :huvet The fuck?!

Först drar dom ner till 7 avsnitt/säsong och nu detta :gråta BBC :finger

tumblr_lnsm4n0jEy1qfjej5o1_400.gif

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
Suttit och väntat på att nästa säsong av Top Gear ska dra igång som vanligt nu i Juli-Augusti... Efter lite efterforskning så börjar inte S.19 förens i JANUARI 2013 :huvet The fuck?!

idéerna har kanske börjat sina hos top gear gänget

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Litegnuttagranna kan du dämpa abstinensen med "Roadkill".

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Hoj
Ducati 900SS

De verkar vara helt upptagna med att göra andra larviga program. Dricka vin, bygga lego, teknik-experiment, och hälsa på fransmän... :huvet

Det gäller ju att fokusera på huvudverksamheten! :yoparty

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13

De verkar vara helt upptagna med att göra andra larviga program. Dricka vin, bygga lego, teknik-experiment, och hälsa på fransmän... :huvet

Det gäller ju att fokusera på huvudverksamheten! :yoparty

Det är nog BBC som håller åt tyglarna... Dom satsar pengar på att sända en massa live skit på amerikaner och öststatare fulla med anabola istället... Eller nått jävla musik program med Simon Cowell :zpy

Jeremy himself verkar ha varit ganska rastlös med kommentarer som:
"God I wish Top Gear was on air. We could have so much fun "improving" the flotilla."
"Let me put it this way: I'm ready to do a new series."

Dom har iaf börjat filma nästa säsong nu ...
BTW, Jag satt spänd som fan och hoppades på att Top gear gänget skulle vara med på OS invignigen :D... Men ikke :gråta

Inte ens en OS-special har dom släppt :(

Litegnuttagranna kan du dämpa abstinensen med "Roadkill".

Får spana in detta, tack :tummenupp

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Förbannad är fel ord, men jäkligt irriterad på att folk inte bara kan acceptera vad andra vill och inte vill göra, utan måste ifrågasätta och vända ut och in på allt. Är det så svårt att acceptera att alla inte tycker lika i alla avseenden?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Förbannad är fel ord, men jäkligt irriterad på att folk inte bara kan acceptera vad andra vill och inte vill göra, utan måste ifrågasätta och vända ut och in på allt. Är det så svårt att acceptera att alla inte tycker lika i alla avseenden?

Ja, jag tycker det kan vara lite svårt att acceptera. Varför blir du irriterad av det menar du?

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC