Idag är jag förbannad därför att...

Snowman89

Guest
Är det något att vara förbannad över? Då får man ju vara förbannad konstant i år..
Däremot är det näst intill en prestation att lyckas timea ett uppehåll. Hade du lyckats med det hade det bara varit å springa till kiosken och köpa en trisslott för då hade du varit inne i ett lyckostim.
Jo men det intressanta med det hela är att jag oftast brukar titta ut innan jag byter om och då regnar det inte..
Lagomt till jag fått på mig rätt skor samt jackan och tagit mig ut så har det börjat regna..

Jo tyvärr har du väl rätt i det.. Den här sommaren har ju varit allt annat än rolig. Nånstans i slutet av sommaren så hörde jag på radion att det tydligen har regnat dubbelt så mycket som normalt i Linköping. Då tycker jag det regnar hela tiden en normal sommar här i Linköping.. :zpy

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jo men det intressanta med det hela är att jag oftast brukar titta ut innan jag byter om och då regnar det inte..
Lagomt till jag fått på mig rätt skor samt jackan och tagit mig ut så har det börjat regna..

Jo tyvärr har du väl rätt i det.. Den här sommaren har ju varit allt annat än rolig. Nånstans i slutet av sommaren så hörde jag på radion att det tydligen har regnat dubbelt så mycket som normalt i Linköping. Då tycker jag det regnar hela tiden en normal sommar här i Linköping.. :zpy

Jag har gått hem från jobbet halva sommaren, 6 km... Det har ofta ösregnat större delen av arbetsdagen, sen när jag knallat hem har det varit soligt och fint, för att börja regna igen när jag är hemma. Har inte regnat en enda gång när jag gått... Några få dagar har det ju iofs varit soligt hela dagen, eller bara molnigt och uppehåll när jag gått istället för sol... Men det kan jag ju leva med. :D
Men det tycker jag att jag förtjänat efter en ganska stor mängd resor sthlm - kkna på hoj i ösregn i år.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Tokförkyld, och nu märker jag att hela eftermiddagens mecklande är förgäves till följd av en seg hjärna.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Ja att de inte ser alla positiva saker med fildelning är ganska korkat.
Oavsett så finns det väl knappast någon kändis som är fattig och tar skada av det?

Första platsen på BoxOfficeMojo:s lista.

Hotel Transylvania.
Budget: 85 miljoner dollar.
Bruttoinkomst efter 1 vecka på bio: 42,5 miljoner dollar.

Så ja nog går det fortfarande göra pengar på filmer.

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
För att jag som oftast tycker mig ha huvudet på skaft
sätter mig i bilen och på sjukvårdsupplysningens
inrådan kör min son till Astrid Lindgrens barnakut.
:huvet

Är i och för sig helt tomt när vi kommer in.
Mottagningsköterskan skriver in oss och säger
att det kommer att gå fort, det är ju ingen kö. :rolleyes:

Efter 1½ timme frågar jag lite diskret hur
många det är före i kön, det är 2 före oss nu.

Efter 3 timmar frågar jag igen, nu är det 8 före.

Vi åker hem.

Jubelidiot är vad jag är! :fakta

Saknar barnet puls och har sedan minst 30 minuter inte andats eller
saknar man barnets huvud men har kroppen med sig i en gul påse från IKEA,
är det läge att åka till barnakuten! :fakta

Aldrig annars! :fatta!

:mad:

/e

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Idag är jag förbannad för jag verkar tima hemgången från jobbet perfekt med att det ska börja regna..
Tror det regnat till eller från jobbet i 3veckors tid nu.. Det får man för att man cyklar till jobbet :mad:

Nu kan du ju snart börja köra Skoda istället, det är så jag har överlevt i tre veckor.

Snowman89

Guest
Nu kan du ju snart börja köra Skoda istället, det är så jag har överlevt i tre veckor.
Mjo, dock får jag inte bilen förrens om tidigast 2månader. Så du får nog tyvärr räkna med 2månader till av regn och skitväder. Sen kan jag nästan garantera att det kommer vara fint väder..

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
För att jag som oftast tycker mig ha huvudet på skaft
sätter mig i bilen och på sjukvårdsupplysningens
inrådan kör min son till Astrid Lindgrens barnakut.
:huvet

Är i och för sig helt tomt när vi kommer in.
Mottagningsköterskan skriver in oss och säger
att det kommer att gå fort, det är ju ingen kö. :rolleyes:

Efter 1½ timme frågar jag lite diskret hur
många det är före i kön, det är 2 före oss nu.

Efter 3 timmar frågar jag igen, nu är det 8 före.

Vi åker hem.

Jubelidiot är vad jag är! :fakta

Saknar barnet puls och har sedan minst 30 minuter inte andats eller
saknar man barnets huvud men har kroppen med sig i en gul påse från IKEA,
är det läge att åka till barnakuten! :fakta

Aldrig annars! :fatta!

:mad:

/e

Men det finns väl fler akutmottagningar? Eller var jag pantad nu?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Royal republic spelar på fredag, de vill jag se.

Min ursprungsplan sket sig grovt, men för ovanlighetens skull försökte jag se det ljusa och vända på det och utnyttja situatonen till att lära känna nytt folk.

Så börjar försöka styra upp käk och förfest hos mig innan, det föll platt folk kan inte ens säga om det är intressant eller inte, har ingen aning om det kommer 2 eller 22 personer.

Så jävla leds påatt folk gnäller om att inget händer men när man droppar saker så velas det tills de e försent då gnälls det om det.:4skrika

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Har känt mej bitter och grinig hela dagen. Den enda jag pratat med idag var pizzabagaren.

Hoppas det går över tills imorgon för då ska jag träffa en av mina godaste vänner som jag inte sett på länge.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Royal republic spelar på fredag, de vill jag se.

Min ursprungsplan sket sig grovt, men för ovanlighetens skull försökte jag se det ljusa och vända på det och utnyttja situatonen till att lära känna nytt folk.

Så börjar försöka styra upp käk och förfest hos mig innan, det föll platt folk kan inte ens säga om det är intressant eller inte, har ingen aning om det kommer 2 eller 22 personer.

Så jävla leds påatt folk gnäller om att inget händer men när man droppar saker så velas det tills de e försent då gnälls det om det.:4skrika

Jag har arrangerat lite fester, aktiviteter och resor förr.
Fy fan vad besviken och krängt man kan känna sig.
Särskilt när det är gamla kompisar som strular till det.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati