Idag är jag förbannad därför att...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Be dom lite vänligt att ta sin lilla penis och dra den i grus och sen smäller du till din man i bakhuvudet och frågar honom varför han har så värdelösa kompisar.

Love that. Har försökt. Gick inte så bra. Bor i Suburbia där kvinnfölket bakar kakor. Men verkligen tack för supporten! Blir så sjukt arg på mig själv bara. Jag kör bil o off road som en drottning men sjukar ur när det gäller 750 i trafik. Mest arg på mig själv.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Oh, jag glömde ju nästan dig.

Du missade nog undertonen lite. Jag är sällan dödsallvarlig, och var inte det i inlägget du citerade heller. Men jag blir lite irriterad på att du verkar tro att jag på allvar inte vet skillnad på 2an och 4an.

Jag tycker faktist att du överreagerar i sådana frågor.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag har rätt, tro mig. Däremot finns det män som inte gillar tjejer som gillar motorer och dessutom är bra på det och då blir det småaktiga och fula i mun. Men att de skulle tycka du är dum det gör de inte.

Stackars dig o pållen. Har du råd att ha honom även om han inte håller? Går han att rida eller är han helt under isen?

Håller han inte för hoppning sedan får jag ta bort honom. Han är väldigt speciell, och har starka åsikter om allt. Han gillar inte dressyr, och folk som vill ha en skogsmullehäst vill inte ha en häst som hoppar på tvären, kastar sig ner i diken, bockar och taktar konstant. Han trivs inte med att bara gå i hagen heller tyvärr. Han blir rätt deprimerad när han inte får jobba, och matvägrar i omgångar. Så hela viloperioden består av att variera fodret och försöka få honom att äta, typ. :näsblod

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Håller han inte för hoppning sedan får jag ta bort honom. Han är väldigt speciell, och har starka åsikter om allt. Han gillar inte dressyr, och folk som vill ha en skogsmullehäst vill inte ha en häst som hoppar på tvären, kastar sig ner i diken, bockar och taktar konstant. Han trivs inte med att bara gå i hagen heller tyvärr. Han blir rätt deprimerad när han inte får jobba, och matvägrar i omgångar. Så hela viloperioden består av att variera fodret och försöka få honom att äta, typ. :näsblod

Shit va jobbit. Fy fan. Jag vet hur de där hästarna är. Om de inte gillar hagen heller så är det ju kört. Det här är det sista du behöver gumman. Jag hade ett varmblod som jag försökte ha som ridhäst o det gick inte (lång rygg) och som sen gick som distanshäst till viss framgång. Red en D-ponny med de dragen som du beskriver och det blir ju inte lika lyckligt slut... :(

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Love that. Har försökt. Gick inte så bra. Bor i Suburbia där kvinnfölket bakar kakor. Men verkligen tack för supporten! Blir så sjukt arg på mig själv bara. Jag kör bil o off road som en drottning men sjukar ur när det gäller 750 i trafik. Mest arg på mig själv.

Hörrödu! Jag flyttar snart norrut, jag kan börja tjata på dig Smålänning-style tills du tagit det där kortet. :7peta

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ja osså har jag haft hopphästar som har attityd vilket de MÅSTE ha för att vara hopphästar. Det blir inte heller bra. Va synd att han inte trivs i hagen. Känner med dig gumman. :)

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Shit va jobbit. Fy fan. Jag vet hur de där hästarna är. Om de inte gillar hagen heller så är det ju kört. Det här är det sista du behöver gumman. Jag hade ett varmblod som jag försökte ha som ridhäst o det gick inte (lång rygg) och som sen gick som distanshäst till viss framgång. Red en D-ponny med de dragen som du beskriver och det blir ju inte lika lyckligt slut... :(

Ja, det är riktigt tråkigt om han inte håller. :( Han är så extrem i allt, så han passar ju tyvärr inte som promenadhäst, annars hade jag ju såklart sålt honom som sådan. Men, folks om vill promenadrida brukar inte uppskatta sådana nycker han har för sig stup i kvarten. Och han älskar ju att hoppa. han blir som en helt annan häst så fort det kommer fram hinder. Och han är en sjukt fantastisk hopphäst också, kan gå riktigt långt. Så jag ber till någon högre makt att hans ben ska hålla!

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ja, det är riktigt tråkigt om han inte håller. :( Han är så extrem i allt, så han passar ju tyvärr inte som promenadhäst, annars hade jag ju såklart sålt honom som sådan. Men, folks om vill promenadrida brukar inte uppskatta sådana nycker han har för sig stup i kvarten. Och han älskar ju att hoppa. han blir som en helt annan häst så fort det kommer fram hinder. Och han är en sjukt fantastisk hopphäst också, kan gå riktigt långt. Så jag ber till någon högre makt att hans ben ska hålla!

Jag ser att du älskar honom. Det sjuka är att hästar som är såna är vinnare, men när det inte funkar så är det så svårt att ha kvar dem. Fan va jobbit för dig att följa upp o avgöra. Kan du ventilera via hojen? PS Det här r verkligen inte FB inga hjärtan här inte. Men jag skickar ett till dig tjejen. <3

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag ser att du älskar honom. Det sjuka är att hästar som är såna är vinnare, men när det inte funkar så är det så svårt att ha kvar dem. Fan va jobbit för dig att följa upp o avgöra. Kan du ventilera via hojen? PS Det här r verkligen inte FB inga hjärtan här inte. Men jag skickar ett till dig tjejen. <3

Ja, det är ju så. Det är de "värsta" som har tillräckligt för att bli bäst. Lite har väl hojen varit till hjälp, men nu är det för kallt för en kyckling som mig att köra. Har hittat en annan trevlig häst jag ska tävla över vintern, så jag har ju lite annat att sysselsätta mig med.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Ja, det är ju så. Det är de "värsta" som har tillräckligt för att bli bäst. Lite har väl hojen varit till hjälp, men nu är det för kallt för en kyckling som mig att köra. Har hittat en annan trevlig häst jag ska tävla över vintern, så jag har ju lite annat att sysselsätta mig med.[/QUOTE

Jag tror att det är bra för dig att tävla. Kör på. Men du är väl ingen kyckling? Du är en vinnare. Se på mig. Jag kan allt förutom att köra 750.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ja, det är ju så. Det är de "värsta" som har tillräckligt för att bli bäst. Lite har väl hojen varit till hjälp, men nu är det för kallt för en kyckling som mig att köra. Har hittat en annan trevlig häst jag ska tävla över vintern, så jag har ju lite annat att sysselsätta mig med.[/QUOTE

Jag tror att det är bra för dig att tävla. Kör på. Men du är väl ingen kyckling? Du är en vinnare. Se på mig. Jag kan allt förutom att köra 750.

Du kan visst köra 750, det är bara något du fått för dig!

Kyckling i den mening att jag fryser alltid, även mitt i sommaren. Så nu är det för kallt för en tant som mig! :hihi

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Så har inte jag upplevt det.
Men i tekniska frågor brukar du bita ifrån väl fort om något ifrågasätts.
Tycker jag.

Ren försvarsreflex. Har inte alltid varit, och är inte alltid heller, lätt att vara ensam tjej bland en massa testosteronstinna mansliknande varelser som kan allt, alltid.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ren försvarsreflex. Har inte alltid varit, och är inte alltid heller, lätt att vara ensam tjej bland en massa testosteronstinna mansliknande varelser som kan allt, alltid.

Och att det sedan är höst lär väl inte direkt hjälpa på det här forumet.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250

Man kan väl göra båda? :va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...