Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Sicken jävla skitnatt...:3freak

Kommer överens med polaren om att vi ska ses, dricka lite öl och kolla någon sjyst film. Problemet är att han jobbar sent, så vi får ta det från typ midnatt och fram tills närhelst vi blir trötta.

Vi kommer hem till honom vid ca 00.00, går en sväng med hans hund (hunden varken pissar eller skiter), kommer tillbaka in och ställer oss att arrangera nattamat. När vi sen går till tv-rummet och sätter oss känner vi en jävligt äcklig och alltför bekant doft: Hunden har skitit i hörnet.

Polaren får göra rent, och under tiden går jag en sväng i huset för att se om hunden gjort något mer. Mycket riktigt, hon har pissat i ett annat rum. Polaren beordrar mig att gå ytterligare en tur med det lilla äcklet medan han gör rent, bara för att vara på säkra sidan, och under denna promenad lyckasd hunden hoppa in i en buske fylld av taggiga frökapslar. Dessa fastnar utav bara helvete i hundens päls och limmar effektivt igen både hennes ögon och öron genom att tvinna ihop lurvpälsen runtom dem.

Efter lite ryck och slit inser vi att vi måste klippa bort det värst intrasslade, men under denna procedur försöker hunden slita sig vilket resulterar i att polaren klipper ett fint jävla jack mitt i huvet på hunden. Suck... Under tiden har hunden dessutom börjar låta konstigt, hostar och andas ansträngt och sväljer konstant. Vi börjar misstänka att hon försökt bita loss taggbollarna ur pälsen och svalt en som sedan fastnat i hennes hals. Bara att väcka polarens flickvän (som är sjuksköterska och ska upp tidigt och jobba morgonen efter) som får fullständig panik inte bara över hur hunden låter utan även hur hon ser ut, med trasslig päls och ett blodigt hack i huvet. Hon ringer jourhavande veterinär och förklarar situationen och får rådet att avvakta, troligen kommer hunden försöka kräka upp vad som nu fastnat men vi måste hålla ett öga på henne. Såret behöver antagligen inte sys då det verkar vara ytligt och inte blöder särskilt mycket, och hunden verkar pigg och glad och viftar på svansen (även om hon fortfarande sväljer och hostar om vartannat så verkar hon inte vara i andnöd).

Polarens tjej får gå och lägga sig igen, medan polaren och jag får sitta uppe hela natten och hålla koll på hans hund...:4skrika Ingen öl blev det, ingen film blev det, och allting kulminerar i att hunden kräker upp en fet jävla hårboll vid sisådär fem på morgonen och mår efter det hur bra som helst. Sväljljud och hostningar är som bortblåsta... Tack för den, äckliga lilla pälsboll:mad: Satan vad trött jag är idag...:huvet

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Sicken jävla skitnatt...:3freak

Kommer överens med polaren om att vi ska ses, dricka lite öl och kolla någon sjyst film. Problemet är att han jobbar sent, så vi får ta det från typ midnatt och fram tills närhelst vi blir trötta.

Vi kommer hem till honom vid ca 00.00, går en sväng med hans hund (hunden varken pissar eller skiter), kommer tillbaka in och ställer oss att arrangera nattamat. När vi sen går till tv-rummet och sätter oss känner vi en jävligt äcklig och alltför bekant doft: Hunden har skitit i hörnet.

Polaren får göra rent, och under tiden går jag en sväng i huset för att se om hunden gjort något mer. Mycket riktigt, hon har pissat i ett annat rum. Polaren beordrar mig att gå ytterligare en tur med det lilla äcklet medan han gör rent, bara för att vara på säkra sidan, och under denna promenad lyckasd hunden hoppa in i en buske fylld av taggiga frökapslar. Dessa fastnar utav bara helvete i hundens päls och limmar effektivt igen både hennes ögon och öron genom att tvinna ihop lurvpälsen runtom dem.

Efter lite ryck och slit inser vi att vi måste klippa bort det värst intrasslade, men under denna procedur försöker hunden slita sig vilket resulterar i att polaren klipper ett fint jävla jack mitt i huvet på hunden. Suck... Under tiden har hunden dessutom börjar låta konstigt, hostar och andas ansträngt och sväljer konstant. Vi börjar misstänka att hon försökt bita loss taggbollarna ur pälsen och svalt en som sedan fastnat i hennes hals. Bara att väcka polarens flickvän (som är sjuksköterska och ska upp tidigt och jobba morgonen efter) som får fullständig panik inte bara över hur hunden låter utan även hur hon ser ut, med trasslig päls och ett blodigt hack i huvet. Hon ringer jourhavande veterinär och förklarar situationen och får rådet att avvakta, troligen kommer hunden försöka kräka upp vad som nu fastnat men vi måste hålla ett öga på henne. Såret behöver antagligen inte sys då det verkar vara ytligt och inte blöder särskilt mycket, och hunden verkar pigg och glad och viftar på svansen (även om hon fortfarande sväljer och hostar om vartannat så verkar hon inte vara i andnöd).

Polarens tjej får gå och lägga sig igen, medan polaren och jag får sitta uppe hela natten och hålla koll på hans hund...:4skrika Ingen öl blev det, ingen film blev det, och allting kulminerar i att hunden kräker upp en fet jävla hårboll vid sisådär fem på morgonen och mår efter det hur bra som helst. Sväljljud och hostningar är som bortblåsta... Tack för den, äckliga lilla pälsboll:mad: Satan vad trött jag är idag...:huvet

Ett äventyr.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Vad är det med försäljare? Ligger det i deras natur att vilja störa maximalt?

Sitter i bilen och en försäkringssäljare ringer. Ok, för en gångs skull tar jag mig tid att prata med säljaren. Jag har ju ändå inte så mycket annat för mig där bakom ratten.
Efter en lite kort introduktion säger karln:- när kommer du hem?
Jag: - Imorgon efter lunch.
Säljmuppen: - Ok, men då ringer jag dig efter lunch imorgon.
Jag: - Nej det gör du inte alls det för då har inte jag tid och lust att prata med dig. Du får ta det nu eller inte alls.

Suck! Jag borde gjort som jag alltid annars gör med försäljare. Bett honom vänta och lagt luren åt sidan.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att folk tvunget ska hålla på och dumförklara mig för att jag är tjej. Hade jag reggat mig här som kille hade jag blivit bemött på ett helt annat vis. Jävla drägg är vad ni är... :4skrika

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
För att folk tvunget ska hålla på och dumförklara mig för att jag är tjej. Hade jag reggat mig här som kille hade jag blivit bemött på ett helt annat vis. Jävla drägg är vad ni är... :4skrika

Skitsnack.

Du blir dumförklarad efter vad du skriver, det är du själv som drar parallellen.

Det är för övrigt ingen som dumförklarat dig än.

Men jobba på, du kanske kommer dit, jag har lyckats tydligen.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Det är ingen som tycker du är dum. Det är väl bara det att det pendlar snabbt mellan tok-skämt och allvar på siten. Och det skrivna saknar vissa nyanser. Men jag är säker på att ingen tycker du är dum. Hur går det med pållen förresten? :)

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Vad är det med försäljare? Ligger det i deras natur att vilja störa maximalt?

Sitter i bilen och en försäkringssäljare ringer. Ok, för en gångs skull tar jag mig tid att prata med säljaren. Jag har ju ändå inte så mycket annat för mig där bakom ratten.
Efter en lite kort introduktion säger karln:- när kommer du hem?
Jag: - Imorgon efter lunch.
Säljmuppen: - Ok, men då ringer jag dig efter lunch imorgon.
Jag: - Nej det gör du inte alls det för då har inte jag tid och lust att prata med dig. Du får ta det nu eller inte alls.

Suck! Jag borde gjort som jag alltid annars gör med försäljare. Bett honom vänta och lagt luren åt sidan.

Jag kombinerar appen Vem Ringde med svartlistningen av telnummer. Vem ringde slår upp vem uppringaren är i realtid och visar det innan jag svarar. Appen kombinerar info från eniro/hitta med en lista som app-tillverkaren manuellt underhåller. Säljare som tar sig igenom svartlistar jag i telefonen. Deras samtal går därmed aldrig fram nästa gång de ringer. Hemligt nummer svarar jag inte på.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är ingen som tycker du är dum. Det är väl bara det att det pendlar snabbt mellan tok-skämt och allvar på siten. Och det skrivna saknar vissa nyanser. Men jag är säker på att ingen tycker du är dum. Hur går det med pållen förresten? :)

Där har du nog fel, men strunt samma.

Det går sådär, han ska vila till i vår, men jag tror inte han kommer hålla. :(

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Skitsnack.

Du blir dumförklarad efter vad du skriver, det är du själv som drar parallellen.

Det är för övrigt ingen som dumförklarat dig än.

Men jobba på, du kanske kommer dit, jag har lyckats tydligen.

Oh, jag glömde ju nästan dig.

Du missade nog undertonen lite. Jag är sällan dödsallvarlig, och var inte det i inlägget du citerade heller. Men jag blir lite irriterad på att du verkar tro att jag på allvar inte vet skillnad på 2an och 4an.

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Där har du nog fel, men strunt samma.

Det går sådär, han ska vila till i vår, men jag tror inte han kommer hålla. :(

Jag har rätt, tro mig. Däremot finns det män som inte gillar tjejer som gillar motorer och dessutom är bra på det och då blir det småaktiga och fula i mun. Men att de skulle tycka du är dum det gör de inte.

Stackars dig o pållen. Har du råd att ha honom även om han inte håller? Går han att rida eller är han helt under isen?

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag är förbannad för att min syster mår dåligt pga en idiot till kille som på köpet är far till hennes barn. Som tur är har hon kommit till insikt att han är skit större än bajs och flyttat tillbaka till Malmö där alla hennes vänner, hennes familj och där hennes jobb finns. Hon gav upp hela sitt liv för denna person och har kämpat konstant genom hela förhållandet för att glädja honom men nu äntligen gav hon upp. Hoppas att hon en dag verkligen ser vilken skit killen är och slutar anklaga sig själv för något som inte är hennes fel.

Förbannad är jag för att hon anklagar sig själv och låtit det här pågå så länge som det gjort! Förbannad på min syster som är en dum blondin och vägrar inse att personen aldrig kommer ändra på sig hur mycket de än lovar. (Inget illa menat till alla blondinger :D )

Men, nu är hon hemma igen iaf och from nu kommer hon ha alla som bryr sig och älskar henne runt omkring sig. Och det är så det ska vara i livet!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag är förbannad för att min syster mår dåligt pga en idiot till kille som på köpet är far till hennes barn. Som tur är har hon kommit till insikt att han är skit större än bajs och flyttat tillbaka till Malmö där alla hennes vänner, hennes familj och där hennes jobb finns. Hon gav upp hela sitt liv för denna person och har kämpat konstant genom hela förhållandet för att glädja honom men nu äntligen gav hon upp. Hoppas att hon en dag verkligen ser vilken skit killen är och slutar anklaga sig själv för något som inte är hennes fel.

Förbannad är jag för att hon anklagar sig själv och låtit det här pågå så länge som det gjort! Förbannad på min syster som är en dum blondin och vägrar inse att personen aldrig kommer ändra på sig hur mycket de än lovar. (Inget illa menat till alla blondinger :D )

Men, nu är hon hemma igen iaf och from nu kommer hon ha alla som bryr sig och älskar henne runt omkring sig. Och det är så det ska vara i livet!

Ge det ett par år så kommer hon att ha fått distans och hata allt som har med snubben att göra.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ge det ett par år så kommer hon att ha fått distans och hata allt som har med snubben att göra.

Hon behöver inte hata honom, han är ändå far till hennes flicka. Men bara hon fattar att hon verkligen inte gjort något fel och att det är honom det är fel på. Hon lär ju se vilken bra far han är nu när de bor 1,5 tim ifrån varann. Han ville tvinga kvar henne där borta bara för att han skulle ha det lätt när han ville träffa barnet. Men hon har INGEN där uppe. Plus att hennes jobb är i Malmö. Inte ens praktiskt möjligt, tänk om något händer med barnet när hon är på dagis och min syster är på jobbet. 1,5 tim enkel väg för att ta sig till sitt barn (med bil, tar väl 2 tim med tåg)!

Räcker att min syster fick pendla gravid till sitt jobb varje dag! Man blir ju förbannad!

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
...jag är en jävla idiot som låter vissa i min omgivning psyka mig så att jag aldrig tar det där jävla kortet... och för att jag av någon sjuk anledning körde galet bra när jag testade Enduro som jag inte ens har för avsikt att fortsätta med, men när jag sätter mig på 750:n och någon tittar på mig så blir jag stel som en kratta och kör som en sån... fan, fan, fan... avskyr tanken på att ge upp men jag vet inte om jag orkar med alla psykningar...:huvet

Be dom lite vänligt att ta sin lilla penis och dra den i grus och sen smäller du till din man i bakhuvudet och frågar honom varför han har så värdelösa kompisar.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati