Idag är jag förbannad därför att...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Äh, jag får rycka upp mig helt enkelt o stänga öronen. :brinnerup

Annars kan du alltid varje gång de väljer att komma dragandes med den trötta käpphästen vända det emot dem. I princip bara svara "Det tycker du/ni bara för att ni är rädda för att jag ska köra bättre än er."
Till slut kommer de tröttna på svaret... Kanske...

j0cke

Retired
Gick med
16 Sep 2012
Hoj
Tuono V4 1100 Factory: RIP BMW HP4, GSXR1000 K5+K6, Triumph S3
Jag lackar för att jag inte får mitt körkortstillstånd. Hittills har det tagit snart 2 månader, detta pga att jag har diabetes och att de inte informerade mig om att det fattades ett läkarintyg... Den infon fick jag denna veckan.

Nu är både min nyinköpta hoj och utrustning ganska dammigt... Segt! Men de trodde att jag får det inom 2 veckor, så jag hoppas verkligen att vintern kommer sent i år så man hinner köra lite...

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Annars kan du alltid varje gång de väljer att komma dragandes med den trötta käpphästen vända det emot dem. I princip bara svara "Det tycker du/ni bara för att ni är rädda för att jag ska köra bättre än er."
Till slut kommer de tröttna på svaret... Kanske...

Kan funka på vissa, men inte på den värste av dem, han har kört sen har var 10 och är nu 51, inte en sportsmössa att jag någonsin kommer köra som han, möjligtvis när jag är 80 då... hehe... :lol

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kan funka på vissa, men inte på den värste av dem, han har kört sen har var 10 och är nu 51, inte en sportsmössa att jag någonsin kommer köra som han, möjligtvis när jag är 80 då... hehe... :lol

Äsch då, det är deras stolthet du vill såra, inte ha rätt. ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Idag är jag förbannad för att jag vill ut och träna men mitt halsont och min hosta vägrar ge sej.
Måste nog ta det lugnt tills jag är frisk.

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Förjävligt är det.

Men nu har jag iaf bestämt att måndag och tisdag blir vilodagar där jag bara ska löka och vara onyttig. Så får vi hoppas det ger sej så blir det en rejäl träningshelg kommande vecka!

Snowman89

Guest
Idag är jag förbannad för jag verkar tima hemgången från jobbet perfekt med att det ska börja regna..
Tror det regnat till eller från jobbet i 3veckors tid nu.. Det får man för att man cyklar till jobbet :mad:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Idag är jag förbannad för jag verkar tima hemgången från jobbet perfekt med att det ska börja regna..

Är det något att vara förbannad över? Då får man ju vara förbannad konstant i år..
Däremot är det näst intill en prestation att lyckas timea ett uppehåll. Hade du lyckats med det hade det bara varit å springa till kiosken och köpa en trisslott för då hade du varit inne i ett lyckostim.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO