Maestro
Ny medlem
Jag är förbannad på alla jävlar som är förbannad på ALL SNÖ!!!
Det är vinter, det SKA vara snö då!
Inte här på rivieran.
Jag är förbannad på alla jävlar som är förbannad på ALL SNÖ!!!
Det är vinter, det SKA vara snö då!
Om man inte bor i Skåne. Då ska snön tydligen max ligga några dagar.
Jaja, men vem bryr sig om något så utsocknes som Skåne liksom Bor man där så måste man ju vara tappad på huvudet
Men det var ju själva satans helvetes faaaan dååå!!! Aldrig kan någonting gå smidigt, typiskt min jävla otur.....
Det här var ju verkligen vad jag behövde nu, arbetslös, halvdeppig och nybliven singel med föredettarelationsstrul som man är... Ibland är det fan inte roligt helt enkelt... Jag går och gräver ner mig.
Ta ett smslån och shoppa en ny för 1490, sen skickar du räkningen till din kaptensfar
Har redan föreslagit att han ska fixa mig en billig biljett till kina så att jag kan prata förstånd med skojarna, men det godkändes icke... Får väl se om jag kan hitta en ny blurayenhet att stoppa i den nya konsolen så länge och se ifall hela kinahärvan löser sig vid senare tillfälle, är trött på att ha spenderat en massa pengar utan att ha en fungerande konsol.
Några idioter inte kan ta sig tid att skrapa fönstren på sina snögrottebilar!
Idioten fick öppna bildörren för att vinka en ursäkt när han nästan kört på mig efter att han missat högerregeln eller helt enkelt inte sett ett skit.
Han hade orkat göra ett två kvadratdecimeter stort hål på framrutan.
Resten av bilen, inkl lycktor, var täckt av ett fyra centimeters snötäcke.
WTF!!?!??!
Blev inget gymkort idag heller, jävla kösystem.
Hoppas på nästa vecka..
Mmm, visst är det kul. Min tjej körde på en refug i fredags med ena bilen, bara för att hon hade skrapat för dåligt och jag vet inte hur många gånger jag har förklarat för henne att det är skitviktigt, det måste man väl för i helvete förstå!?
Så idag fick jag köpa ett nytt däck för 800:- (tur att man är tjenis med gummigubben) då det var en stor reva i det "gamla" däcket...
Fruntimmer och bilar, en mycket dålig kombination många gånger.
Jaja, men vem bryr sig om något så utsocknes som Skåne liksom Bor man där så måste man ju vara tappad på huvudet
Köa för gymkort?
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |