Idag är jag förbannad därför att...

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Ja satan, här satt man och var lite småputt över att ett blodsugande parasit-djur från helvetet våldförts sig på snabeln min och så visar det sig att nån jävel i smyg minerat en hamburgare med gurka.....!

När man trodde att botten var nådd så visar det sig att ett än värre öde drabbat en hojbroder/syster. Om man vill käka gurka köper man väl sig för fan en sallad?!?. Nu blev jag upprörd på riktigt!

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Ja satan, här satt man och var lite småputt över att ett blodsugande parasit-djur från helvetet våldförts sig på snabeln min och så visar det sig att nån jävel i smyg minerat en hamburgare med gurka.....!

När man trodde att botten var nådd så visar det sig att ett än värre öde drabbat en hojbroder/syster. Om man vill käka gurka köper man väl sig för fan en sallad?!?. Nu blev jag upprörd på riktigt!

Parasiten kanske gillar gurka men är färgblind. :)

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Om den ändå hade haft storleken som en gurka.... då hade man inte haft nåt att gnälla på.

ThereseLindberg

Ny medlem
Gick med
22 Nov 2012
Hoj
06 Honda Cbr

Sjukt glad att folk förstår min ilska, de som kommer med svaret "varför kastar du ut det godaste?!" Har fått tokspärr.
Funderar på att ge bort en skål med donken-gurkor till en av äcklona i present.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Fy fan, gurka på hamburgare är ju det godaste av allt :mad: Speciellt på cheeseburgarna, går ju inte att skiten annars.
Jag tar gärna en skål med donken-gurkor, det blir aldrig lika gott på de hemmagjorda burgarna.

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
KTM 1290 GT-22
Har vart den finaste helgen i mannaminne och jag har vart full och bakfull hela helgen, totalt bortkastad helg mao. Behöver nog hitta nya polare som har andra intressen än att titta ner i flaskan...

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Har vart den finaste helgen i mannaminne och jag har vart full och bakfull hela helgen, totalt bortkastad helg mao. Behöver nog hitta nya polare som har andra intressen än att titta ner i flaskan...

Orutinerat... :)

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Förbannad på larmfirman.
För 5-6 år sedan skaffade vi hemlarm hos en firma med lokal anknytning. Det som fick oss att välja dem var att man skulle få behålla utrustningen kostnadsfritt efter bindningstiden som var 2 eller 3 år, oavsett löptid så är denna passerad med råge.

Nu bestämde vi oss iaf för att säga upp avtalet med dem och alltså med det bli av med och sluta betala för själva bevakningstjänsten... Det visade sig då att de hade tre månaders uppsägningstid, vilket känns rätt normalt i sammanhanget, det som fick mig att sätta kaffet i halset och bli förbannad var när de säger följande:
- Sen kan du välja mellan att vi kostnadsfritt plockar bort utrustningen eller så kan vi skicka någon som programmerar om larmet och tar bort telefonnumret till larmcentralen till en kostnad om 1500:- :mad:

Djävla fasoner. Nån djävla hittepåavgift på 1500:- för att kunna använda larmet efteråt.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tappat pluggen till oljan - hela stället nedstänkt, ingen plugg, ingen olja....
Hmmm dyr service å så händer detta.....

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Tappat pluggen till oljan - hela stället nedstänkt, ingen plugg, ingen olja....
Hmmm dyr service å så händer detta.....

Tappa pluggen är ingen bagatell och kunde de facto kostat dig livet.

Nåväl, du är jurist och vet vad som går att göra. Hoppas du inte släpper en sån sak. Är det kompisjobb är det väl som det är men en firma får helt enkelt inte dabba sig på en sån sak.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tappa pluggen är ingen bagatell och kunde de facto kostat dig livet.

Nåväl, du är jurist och vet vad som går att göra. Hoppas du inte släpper en sån sak. Är det kompisjobb är det väl som det är men en firma får helt enkelt inte dabba sig på en sån sak.

Det var på en märkesverkstad - å dyrt var det....
De jag e förbannad på e att det ens kunde hända

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...