Sjukt arg på den som smög i en tredje gurka i min cheeseburgare som jag inte alls räknat med och råkade bita i!
Agree. People who sneaks in a cucumber where it´s not expected. Hate when that happens.
Sjukt arg på den som smög i en tredje gurka i min cheeseburgare som jag inte alls räknat med och råkade bita i!
Ja satan, här satt man och var lite småputt över att ett blodsugande parasit-djur från helvetet våldförts sig på snabeln min och så visar det sig att nån jävel i smyg minerat en hamburgare med gurka.....!
När man trodde att botten var nådd så visar det sig att ett än värre öde drabbat en hojbroder/syster. Om man vill käka gurka köper man väl sig för fan en sallad?!?. Nu blev jag upprörd på riktigt!
Parasiten kanske gillar gurka men är färgblind.
Sjukt glad att folk förstår min ilska, de som kommer med svaret "varför kastar du ut det godaste?!" Har fått tokspärr.Ja satan, här satt man och var lite småputt över att ett blodsugande parasit-djur från helvetet våldförts sig på snabeln min och så visar det sig att nån jävel i smyg minerat en hamburgare med gurka.....!
När man trodde att botten var nådd så visar det sig att ett än värre öde drabbat en hojbroder/syster. Om man vill käka gurka köper man väl sig för fan en sallad?!?. Nu blev jag upprörd på riktigt!
Har vart den finaste helgen i mannaminne och jag har vart full och bakfull hela helgen, totalt bortkastad helg mao. Behöver nog hitta nya polare som har andra intressen än att titta ner i flaskan...
Orutinerat...
Och det värsta är, att du förmodligen inte har lärt dig ett dugg av detta, och kommer att göra en repris nästa kanonhelg.
Eeeeeh, joråsåatteeee, och bilen går bra?
Tappat pluggen till oljan - hela stället nedstänkt, ingen plugg, ingen olja....
Hmmm dyr service å så händer detta.....
Tappa pluggen är ingen bagatell och kunde de facto kostat dig livet.
Nåväl, du är jurist och vet vad som går att göra. Hoppas du inte släpper en sån sak. Är det kompisjobb är det väl som det är men en firma får helt enkelt inte dabba sig på en sån sak.
Det var på en märkesverkstad - å dyrt var det....
De jag e förbannad på e att det ens kunde hända
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |