Men nu får det fan räcka... Jag HATAR att sälja saker på blocket!
Blocketannonser är fan rena idiotmagneterna, ska det vara så jävla svårt att nå ut till vettigt folk!?
Måste sälja min ena bil då den står hos päronen och tar plats medan jag är i norrland och utbildar mig, så jag lägger ut den pissbilligt för att bli av med den snabbt och lätt. Den är nu absolut billigast av ALLA bilar av den modellen som finns ute på blocket i skåne med angränsande län, och till skillnad från de övriga bilarna som ligger strax över min i pris så funkar min, är nyare, har gått mindre och är besiktigad ett halvår till. Den är verkligen mycket bättre än priset jag satt ut den för men jag måste verkligen bli av med den, således lågt pris för snabb och smidig affär. ÄNDÅ är det folk som skambjuder på bilen (under hälften av vad jag begär) och fan och hans moster!
Blir så jävla less, handlar ju inte ens om vad folk tycker prylar är värda längre utan oavsett hur bra en affär är vill folk ändå ha bättre!
Bästa är ju folk som hör av sig, prutar, blir nekade, ökar budet lite, blir nekade, accepterar utgångspriset (varför pruta från början om du är beredd att betala vad jag vill ha!?), avtalar tid att komma och köpa bilen (och får mig att lova att hålla bilen åt dem) och sen inte dyker upp eller ens hör av sig och meddelar att de inte har för avsikt att dyka upp. Ärligt talat, vad i hela jävla helvete är det för fel på folk!?
Jag skiter fullständigt i vad din anledning är, om man så ångrat sig, hittat något bättre, tappat pengarna eller vafan som än hänt så hör man väl för fan av sig och meddelar var fan man blir av!? Det är väl vanlig jävla hyfs och sunt förnuft!?
Hur jävla länge tycker de att jag ska hålla bilen åt någon som inte kommer egentligen!? Jag hoppas fan nästan att du ligger avsvimmad och döende i en voltad bil i ett dike någonstans mellan ditt hem och mitt för någon annan ursäkt för ditt beteende finns fan inte!
Blir så jävla sur på folk som inte kan bete sig ordentligt, avskum!