Ja, hur fan har man ens mage att pruta innan man ens sett varan? Jag håller med, jävla idioter......
Jag prutar ofta utan att ha sett varan, men sen så köper jag ofta obesätt oxå.
Ja, hur fan har man ens mage att pruta innan man ens sett varan? Jag håller med, jävla idioter......
Det är ju det jag menar, jag vet ju vilket skick varan är i och har satt priset därefter (i detta fall är priset rentav bättre än varans skick). De som prutar utan att ens ha sett varan är ju bara ute efter en sötare affär. Ungefär som när folk prutar med fel man redan tagit hänsyn till i prissättningen som motivation. Vill man att jag ska sänka priset ytterligare så får man väl iallafall hitta något ytterligare fel på bilen, något jag inte vetat om och tagit med när jag beräknade priset. Att inte ens granska bilen innan man försöker förhandla är ju bara respektlöst.
Var är det för kärra då och vad ska du ha för den? Letar bil till tjejen
För min egen del är jag förbannad på min biljävel.
Den har sakta men säkert börjat läcka från avgassystemet och låter nu som en diesel.
Glad i hågen över att solen inte sken idag åkte jag till en GDS hall med hiss med avgasbandaget i högsta hugg.
Tror ni inte det är helt jävla omöjligt att hitta hålet?
Drar igång motorn med bilen uppe på lyften och det blåser som fan från motorrummet. Förmodligen hål eller en kass skarv precis efter turbon som sitter inklämd mellan motor och torpedvägg.
Ska man behöva gå in uppifrån och riva hela grenröret för en sån här skitsak?
Dessutom har jag intermettent fel på sekundärluftsystemet OCH kass handbroms på vänstersidan så det oket måste bytas.
Nämnde jag att jag aldrig kommer köpa Skoda igen?
Jag kan tänka mig en Skoda.
Pre-VW.
Med låsa menar jag binda upp kapital., tror vi har ett missförstånd där.
Märkligt att det alltid blir de här turerna för dig, eller? Idioter ignoreras och skambudare kommer alltid att finnas. Så var det när "Fyndtorget" och "Motorbörsen" samt liknande tidningar var tummelplats för dylika affärer. Folk gör och gjorde häpnadsväckande fynd på skambud, så varför avstå om man nu är funtad så? Jag har aldrig fixat agera så.
Du har ju tretton förklaringar på dussinet. rka
Jag skäms lite å dina vägnar när du håller på sådär.
Var är det för kärra då och vad ska du ha för den? Letar bil till tjejen
Var lite snäll nu, han är ung och ligger i lumpen, mest sannolikt rätt flicknödig....
Aha, läste nog "låsa upp".
Inte mycket av det har med saken att göra, men tack för inflikningen
Jag måste lära mig att sluta pilla på saker som faktiskt fungerar. Ibland kan man inte få det att funka bättre, bara sämre.
Man blir förbannad.
Vadnu! Värnpliktig i Norrland? Var har du nu hamnat, Revingehed eller norrland på riktigt?
Yessir! Norrland på riktigt, Boden I19
Skyll dig själv!
Jag måste lära mig att sluta pilla på saker som faktiskt fungerar. Ibland kan man inte få det att funka bättre, bara sämre.
Man blir förbannad.
Inte mycket av det har med saken att göra, men tack för inflikningen
Jag trivs faktiskt bra! Det är roligt för det mesta och själva förläggningen är det inget fel på, känner mig som hemma där Myggen däremot är ett litet helvete...
Ja inte var det av kvinnobrist iallafallJaså, du sålde bilen för att?
Men jag syftade nog mer på den mindre balanserade reaktionen på blocketmongona, den var lite över kanten.
Ja inte var det av kvinnobrist iallafall
Inte heller den har med kvinnobrist att göra, utan med det faktum att folk är idioter och beter sig illa vilket jag inte uppskattar Det tar tid, och många rikspuckon, för att knuffa mig över kanten, men till slut så lyckades de. Och i det här fallet var det inte ens en överdriven reaktion, tvärtom skulle det visa sig när idioten faktiskt behagar dyka upp (fem timmar sen och när jag som bäst håller på att avsluta affären med en annan mer seriös köpare) och hävdar att jag minsann lovat honom bilen och att han ska ha soppaersättning för att han kört hela vägen i onödan samt dessutom har mage att komma med rena hot. Så nej, jag vidhåller att folk är idioter och att min reaktion var högst befogad, till och med i mildaste laget med tanke på hur saker nu blev i slutändan Men det behöver vi som sagt inte ta i någon större utsträckning nu, folk kan ju ta illa vid sig av att jag tar illa vid mig...
Angående myggoljan så är den och min hud inte kompisar alls, så även om dess effekt är tvivelaktig som bäst så är det svårt att nyttja den när biverkningarna är värre än myggen. Ska be farsan köpa hem starkare doningar från thailand, de har grejer som i princip räcker att spreja på kläderna så dör myggen runtomkring en av bara ångorna. Räddar huden från både biverkningar och myggbett
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|