Det var på en märkesverkstad - å dyrt var det....
De jag e förbannad på e att det ens kunde hända
Ett oförlåtligt slarv från deras sida. Jag hoppas dom inser detta och kompenserar dig rikligt.
Det var på en märkesverkstad - å dyrt var det....
De jag e förbannad på e att det ens kunde hända
Ett oförlåtligt slarv från deras sida. Jag hoppas dom inser detta och kompenserar dig rikligt.
Nu har mecken varit här, fyllt på olja och satt dit ny plugg.
Kemtvätt av ställ, inga problem samt att tant får mkt bra rabatt på nästa service, samt att tant fick en ursäkt!!
tant e nöj å glad!!!
Nu har mecken varit här, fyllt på olja och satt dit ny plugg.
Kemtvätt av ställ, inga problem samt att tant får mkt bra rabatt på nästa service, samt att tant fick en ursäkt!!
tant e nöj å glad!!!
Var det pluggen eller locket?
Det senare beöver ju inte sluta så illa. Det skvätter lite och du får hoppas att inget hittat ner i hålet. Är det pluggen är det en annan historia. Isf har du ju tömt maskin på olja och förutom den livsfara du varit i och de som hotar halka i den olja du isf lämnat på vägen så gillar inte maskin att gå torr. Har du fått skador på maskin är nog firman nöjda med om de endast behöver bekosta en plugg, lite kemtvätt och en pyts olja sååå...vad hände egentligen?
Ibland kan ett vinnande koncept vara att inte bli förbannad utan behålla sitt lugn
Bra skött av firman och av tant....
GDS nästa gång då kanske? Så tant slipper kladda ner hela stället med olja
Näää, tant gör inte sånt - inser sin egen begräsning!!!
Nu har tant lärt sig att det heter oljepåfyllningsplugg (verkligen??), i alla fall, denna har ramlat av under färd, skvätt olja överallt.
Det hade kunnat sluta illa om oljan hade kommit över däck eller på bromsskivor, men nu slutade det bra trots allt.
Förbannad på larmfirman.Djävla fasoner. Nån djävla hittepåavgift på 1500:- för att kunna använda larmet efteråt.
Ringde Larmfirman och förklarade att jag hade för avsikt att fabriksåterställa larmet själv... Då börjar han prata om att de minsan skall ta ut 1500 i avprogrameringsavgift iaf.
Djävla sätt. Jag frågade säljaren vid två-tre tillfällen för att säkerställa att det inte tillkom några kostnader för att behålla larmen men han yppade inte så mycket om ett ord om någon "avprogrameringsavgift" och att denna avprogrameringsavgift skulle tillkomma oavsett om någon faktiskt kom ut och programerade av skiten. Måste hem och lusläsa avtalet.. Så djävla äckligt av dem oavsett..
Ge dig inte.
Blev uppringd av en betydligt trevligare person som verkade ha mer att säga till om i firman. Efter ett relativt animerat samtal fick jag dock beskedet att omprogrammeringen skulle utföras kostnadsfritt vilket fått blodtrycket att sjunka en smula. Framförallt var personen saklig och resonerande vilket bara det var värt mycket.
Jag hoppas nu att vi skall kunna dra ett streck över det hela så jag slipper reta upp mig över onödiga saker såhär i sommartid. Vintern och åtta månaders elände är ändå här snart.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|