Idag är jag förbannad därför att...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ack, hur jag önskar att det var medvetet :rolleyes:

Det kan ha varit för att jag var på väg ut till odjuren :hihi

Efterblivna är oftast helt ok, om man nu ska svänga mig med det ordet alls. Rent otrevliga människor som sitter och äcklar sig i pm har inget med efterblivenhet att göra dock.

Gillar att du smög in hestjakt oavsett om det var med flit eller inte. Det fick mig att lämna denna tråd för idag för nu är jag glad igen. :banana
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Stora stygga stridspitten har fått en manlig förkylning?! Hur ska du ha det egentligen? Antingen får du va en liten kärring som du va innan eller får du bita ihop!:tungan:krama
Gå ut och skjut något eller vad du nu gör där uppe i fjollträsk.:hihi

Mancolds är fan inget att skoja om, soldat eller ej :mad: Just nu inventerar vi all plutonsmateriel, vilket är sisådär måttligt kul... Ännu en anledning att vara förbannad :crash

Edit: Varför kan jag inte läsa första ordet i en mening jag själv skrivit utan att autokorrigera det till macdonalds? :va
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det fina med forum är just att alla är välkomna. Även de lätt efterblivna. Skulle vi rensa bort alla vi tycker är långsamma blir det sjukt ensamt.

Just nu tycker jag att det är lite hestjakt på vissa specifika medlemmar. Jag ogillar det och klarade i vanlig ordning inte av att hålla tyst :näsblod


Att det blev just ditt inlägg är mest en tillfällighet. Fel plats vid fel tid.

Bara gnäll du. Du har rätt till det också.

Långsam är helt ok att vara, men otrevlig? Det är väl ändå knappt accepterat i några sociala sammanhang, inte ens på forum? Eller nja, borde inte vara kanske man ska säga...

Gillar egentligen inte heller "hestjakt" :)hihi ) på specifika medlemmar, men i vissa fall kan det nästan kännas lite som att vissa gjort sig förtjänta av det :) Sen om de väljer att notera hintarna eller envist hänga sig kvar får väl vara upp till vederbörande, men då får man kanske också räkna med gnäll från folk som inte uppskattar deras uppträdande...

Och du har i din tur rätt att gnälla på gnället. ÄR det inte underbart? :banana
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Långsam är helt ok att vara, men otrevlig? Det är väl ändå knappt accepterat i några sociala sammanhang, inte ens på forum? Eller nja, borde inte vara kanske man ska säga...

Gillar egentligen inte heller "hestjakt" :)hihi ) på specifika medlemmar, men i vissa fall kan det nästan kännas lite som att vissa gjort sig förtjänta av det :) Sen om de väljer att notera hintarna eller envist hänga sig kvar får väl vara upp till vederbörande, men då får man kanske också räkna med gnäll från folk som inte uppskattar deras uppträdande...

Och du har i din tur rätt att gnälla på gnället. ÄR det inte underbart? :banana

Det kanske skulle finnas en gnälltråd rent ut sagt. :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ni menar med andra ord att det är bättre att använda denna tråd för att hacka på specifika medlemmar än att anmäla otrevligt beteende till Moderator?

Jag undrar också hur många otrevliga inlägg denna medlem gjort?
Att göra många inlägg räknas inte som otrevligt :fakta

Långsam är helt ok att vara, men otrevlig? Det är väl ändå knappt accepterat i några sociala sammanhang, inte ens på forum? Eller nja, borde inte vara kanske man ska säga...

Gillar egentligen inte heller "hestjakt" :)hihi ) på specifika medlemmar, men i vissa fall kan det nästan kännas lite som att vissa gjort sig förtjänta av det :) Sen om de väljer att notera hintarna eller envist hänga sig kvar får väl vara upp till vederbörande, men då får man kanske också räkna med gnäll från folk som inte uppskattar deras uppträdande...

Och du har i din tur rätt att gnälla på gnället. ÄR det inte underbart? :banana

Det kanske skulle finnas en gnälltråd rent ut sagt. :D

Jaaa vilken bra uppfinning. Att ingen tänkt på det. :rolleyes:

Den går under pseudonymen "idag är jag förbannad därför att-tråden" :D
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ni menar med andra ord att det är bättre att använda denna tråd för att hacka på specifika medlemmar än att anmäla otrevligt beteende till Moderator?

Jag undrar också hur många otrevliga inlägg denna medlem gjort?
Att göra många inlägg räknas inte som otrevligt :fakta

Jag har inte hackat på någon så nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Att ignorera inlägg från någon är inte att hacka på personen ifråga. Man måste inte svara på inlägg från alla. :)
Som jag redan sagt till dig är det anmält och nu är det moderatorernas jobb att sköta det hela. Därav tänker jag inte lägga mig i något som har med denna användare att göra i framtiden så länge jag får vara ifred i pm.
Det har inte med mängden att göra för min del och som jag sa så har jag sagt till och mer kan jag inte göra och jag tänker heller inte sjunka till nivån av personangrepp. Jag tycker att diskussionen har varit slut sedan länge och anser att vi låter moderatorerna göra sitt jobb istället och låter det vila nu.

Just my point of view.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det sa jag inte att någon av er gjort, men uppfattade det som att du höll med Busken. Hans inlägg uppfattade jag som att han tycker det är ok att göra just så.

Därför frågade jag om ni tycker det är så man ska göra.


[
Jag har inte hackat på någon så nu förstår jag inte riktigt vad du menar. Att ignorera inlägg från någon är inte att hacka på personen ifråga. Man måste inte svara på inlägg från alla. :)
Som jag redan sagt till dig är det anmält och nu är det moderatorernas jobb att sköta det hela. Därav tänker jag inte lägga mig i något som har med denna användare att göra i framtiden så länge jag får vara ifred i pm.
Det har inte med mängden att göra för min del och som jag sa så har jag sagt till och mer kan jag inte göra och jag tänker heller inte sjunka till nivån av personangrepp. Jag tycker att diskussionen har varit slut sedan länge och anser att vi låter moderatorerna göra sitt jobb istället och låter det vila nu.

Just my point of view.
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det sa jag inte att någon av er gjort, men uppfattade det som att du höll med Busken. Hans inlägg uppfattade jag som att han tycker det är ok att göra just så.

Därför frågade jag om ni tycker det är så man ska göra.


[

O jag som tyckte att jag va rolig som föreslog en gnälltråd i en gnälltråd. :gråta

Jag har gett mitt svar redan.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:rofl Det är kört för dig.

Det specifika ärendet har jag släppt, men att någon uttrycker att en jobbig individ får tåla att man gör inlägg och pekar ut individen kan jag inte låta bli att bemöta då jag inte räknar det som att bara gnälla.

O jag som tyckte att jag va rolig som föreslog en gnälltråd i en gnälltråd. :gråta

Jag har gett mitt svar redan.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Ni menar med andra ord att det är bättre att använda denna tråd för att hacka på specifika medlemmar än att anmäla otrevligt beteende till Moderator?

Jag undrar också hur många otrevliga inlägg denna medlem gjort?
Att göra många inlägg räknas inte som otrevligt :fakta

Nej, det är inte vad jag menar och det är väl heller ingen som har hackat på någon särskilt öppet?
Otrevliga inlägg som bryter mot forumets regler skall anmälas till moderator, ja. Men moderering sker inte alltid I realtid, och då är det väl bättre att bara ignorera den man irriteras utav? Och gnälla om personen I fråga kan man väl få göra oavsett om man anmäler eller bara ignorerar, eller både och?

Spelar mängden någon roll? Är ett riktigt otrevligt inlägg värt mer på den skalan än många lite lagom irriterande diton?

Förvisso, men när frekvensen är hög och innehållet antingen irrelevant, dumt eller rent ut otrevligt blir det desto mer påfrestande. Jag kan förstå att vissa blir irriterade, det är allt jag säger :)
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:rofl Det är kört för dig.

Det specifika ärendet har jag släppt, men att någon uttrycker att en jobbig individ får tåla att man gör inlägg och pekar ut individen kan jag inte låta bli att bemöta då jag inte räknar det som att bara gnälla.

Om en individ blir utpekad för att han skriver äckel i PM för han vet att om han skulle skriva det öppet skulle han bli bannad på studs kan jag tyvärr inte tycka synd om denne person. MEN, om han blir påhoppad för att han endast är jobbig och skriver på ett annorlunda sätt till skillnad från alla andra "normala" så är det fel då ingen är normal härinne. :D:crash:gnissla
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nej, det är inte vad jag menar och det är väl heller ingen som har hackat på någon särskilt öppet?

Som det ser ut är det uppenbart vem som utpekas. Tror inte jag är smartare än andra och jag fattar.

Otrevliga inlägg som bryter mot forumets regler skall anmälas till moderator, ja. Men moderering sker inte alltid I realtid, och då är det väl bättre att bara ignorera den man irriteras utav? Och gnälla om personen I fråga kan man väl få göra oavsett om man anmäler eller bara ignorerar, eller både och?

Ignorera är väl jättebra? Att hacka och hänga på folk som hackar skulle jag vilja säg är mindre bra.


Spelar mängden någon roll? Är ett riktigt otrevligt inlägg värt mer på den skalan än många lite lagom irriterande diton?

Att hacka på folk för att de bara säger eller gör konstiga saker tycker inte jag är ok.

Förvisso, men när frekvensen är hög och innehållet antingen irrelevant, dumt eller rent ut otrevligt blir det desto mer påfrestande. Jag kan förstå att vissa blir irriterade, det är allt jag säger :)

Jag kan också förstå att folk blir irriterade på det som är otrevligt. Som sagt bör det då anmälas. Om då personen blir avstängd under en tid och sedan kommer tillbaka ska den inte behöva utsättas för att utpekas eller bli påhoppad så länge personen sköter sig. Detta oavsett vem det är.



Denna rad får mig att tro att du tycker det är ok:

Gillar egentligen inte heller "hestjakt" ( ) på specifika medlemmar, men i vissa fall kan det nästan kännas lite som att vissa gjort sig förtjänta av det
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top