Idag är jag förbannad därför att...

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Att intensivt anmäla till moderator bör ju hjälpa.
Hur ska de annars veta hur ni upplever det?

Ska inte säga arg, mer irriterad. Eller jo förbannad. På att det inte finns nån lägstanivå på hur korkad en människa får vara och fortfarande andas! Moderatorer! Läser ni detta, snälla pm:a mig och förklara hur man helt får bort en människas pantade inlägg här. Han är tamejfan överallt och kladdar, och jag blir så sjukt deprimerad. Ignore räcker inte! Jag vill inte bli påmind om människans existens..

Jag är med dig! :mad:
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
(Jag är köttätare och kommer mycket troligen alltid vara det, men funderar starkt på att minska ner mängden kött rejält, t.ex. enbart viltkött från jägare/gårdar man känner)


Vad är det här för jävla uttalanden och undanflykter av personer som innehar höga positioner inom det hela, blir minst lika äcklad av deras tankeprocesser som vissa bilder/missförhållanden i sig....



:pangihuve

Litar du allvarligt på veganmaffians opartiska journalistik?
Samma pojkar som eldar pensionärers pälsbutiker?
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Ska inte säga arg, mer irriterad. Eller jo förbannad. På att det inte finns nån lägstanivå på hur korkad en människa får vara och fortfarande andas! Moderatorer! Läser ni detta, snälla pm:a mig och förklara hur man helt får bort en människas pantade inlägg här. Han är tamejfan överallt och kladdar, och jag blir så sjukt deprimerad. Ignore räcker inte! Jag vill inte bli påmind om människans existens..

Jag är med dig! :mad:

Undvik singeltråden? Problem solved :hihi
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Litar du allvarligt på veganmaffians opartiska journalistik?
Samma pojkar som eldar pensionärers pälsbutiker?

Njaoo, bilder är ju bilder, och det är varken första eller sista gången man kan få se riktigt vidriga förhållanden för djur, inte bara själva slakten utan hela deras liv, från födsel eller slakt...

Syftar du på vad/hur DN valt att publicera uttalanden från ordföranden och veterinären?
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Lack på otydliga instruktioner och flummiga hänvisningar och argument från lärare. Hur svårt ska det vara att skriva en gemensam instruktion för hur en projekt-workbook ska se ut?
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
Stormjävel! Sabbade mina planer för kvällen. :mad:
Du sa ju att du kunde simma...!!?! :7peta

Jag har fortfarande ont i nacken efter påkörningen igår och det kan ta 6 veckor tills min bil är fixad. :mad:
Stackars, håll den stackars nacken varm o fin, hjälper inte mot det värsta men lindrar lite... :)

Det finns gott om föremål som kan flyga omkring här nere. Danskar och annat.
*ryser*
 

rallyfisken

Eleganten i från vidderna.
Gick med
6 Jan 2006
Ort
Nybro
Hoj
Yamasaki ZXSR500, Kawasaki ZXR400 slaktad på delar...
Förkylningen från helvetet har brutit ut, jobbdagarna är långa och krävande och delar av kollegorna gör inte vad de ska vilket innebär att jag och min grupp får dra extremt oproportionerligt stora lass just nu... Lite bitter... :huvet

Stora stygga stridspitten har fått en manlig förkylning?! Hur ska du ha det egentligen? Antingen får du va en liten kärring som du va innan eller får du bita ihop!:tungan:krama
Gå ut och skjut något eller vad du nu gör där uppe i fjollträsk.:hihi
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Njaoo, bilder är ju bilder, och det är varken första eller sista gången man kan få se riktigt vidriga förhållanden för djur, inte bara själva slakten utan hela deras liv, från födsel eller slakt...

Syftar du på vad/hur DN valt att publicera uttalanden från ordföranden och veterinären?

Bilder är snarast det lättaste sättet att skapa propaganda på :)
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Bilder är snarast det lättaste sättet att skapa propaganda på :)

Du har nog rätt, djuren har det nog helt galant och mår finemang...
Är det rosa moln och allt gjort av choklad där du befinner dig också? :hihi



Jag blir bara väldigt fundersam, du anser alltså att inga djur lider för att vi väljer att äta kött, inkl. mig!???
Vad vill du få ut av dina kommentarer??
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Jag blir bara väldigt fundersam, du anser alltså att inga djur lider för att vi väljer att äta kött, inkl. mig!???
Vad vill du få ut av dina kommentarer??

Ojojoj!
Inte meningen att få dig använda dubbla frågetecken.

Har inget sagt om att inget djur lider, anser bara att det är en försumbar del när vi pratar svenska bönder (som sen alla djurvänner senare ratar för att det är för dyrt), och att man inte bör lita på veganers "avslöjanden".
 
Last edited:

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Lack på otydliga instruktioner och flummiga hänvisningar och argument från lärare. Hur svårt ska det vara att skriva en gemensam instruktion för hur en projekt-workbook ska se ut?

Jag tror inte att någon riktigt vet hur det ska vara, därför blir allt väldigt flummigt :p
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Att intensivt anmäla till moderator bör ju hjälpa.
Hur ska de annars veta hur ni upplever det?

Älskar ditt stoiska sakliga lugn Anna.. mycket attraktiv och positiv kvalité du har! :)
Men jag har inte sett nånstans i Sporthojs reglement att man inte får vara efterbliven.. Och med den intelligensnivån vi pratar om här är vi nere på nåt som liknar ett handikapp. Och jag vill inte vara taskig mot handikappade, hur sjukligt störande dom än är..
Men jag upplever det lite som att nån lägger stora skithögar med tillhörande slöa feta flugor över hela forumet.. vill bara gnälla av mig. Kjamizz
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det fina med forum är just att alla är välkomna. Även de lätt efterblivna. Skulle vi rensa bort alla vi tycker är långsamma blir det sjukt ensamt.

Just nu tycker jag att det är lite hestjakt på vissa specifika medlemmar. Jag ogillar det och klarade i vanlig ordning inte av att hålla tyst :näsblod


Att det blev just ditt inlägg är mest en tillfällighet. Fel plats vid fel tid.

Bara gnäll du. Du har rätt till det också.

Älskar ditt stoiska sakliga lugn Anna.. mycket attraktiv och positiv kvalité du har! :)
Men jag har inte sett nånstans i Sporthojs reglement att man inte får vara efterbliven.. Och med den intelligensnivån vi pratar om här är vi nere på nåt som liknar ett handikapp. Och jag vill inte vara taskig mot handikappade, hur sjukligt störande dom än är..
Men jag upplever det lite som att nån lägger stora skithögar med tillhörande slöa feta flugor över hela forumet.. vill bara gnälla av mig. Kjamizz
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ojojoj!
Inte meningen att få dig använda dubbla utropstecken.

Har inget sagt om att inget djur lider, anser bara att det är en försumbar del när vi pratar svenska bönder (som sen alla djurvänner senare ratar för att det är för dyrt), och att man inte bör lita på veganers "avslöjanden".

*frågetecken
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Det fina med forum är just att alla är välkomna. Även de lätt efterblivna. Skulle vi rensa bort alla vi tycker är långsamma blir det sjukt ensamt.

Just nu tycker jag att det är lite hestjakt på vissa specifika medlemmar. Jag ogillar det och klarade i vanlig ordning inte av att hålla tyst :näsblod


Att det blev just ditt inlägg är mest en tillfällighet. Fel plats vid fel tid.

Bara gnäll du. Du har rätt till det också.

Efterblivna är oftast helt ok, om man nu ska svänga mig med det ordet alls. Rent otrevliga människor som sitter och äcklar sig i pm har inget med efterblivenhet att göra dock.

Gillar att du smög in hestjakt oavsett om det var med flit eller inte. Det fick mig att lämna denna tråd för idag för nu är jag glad igen. :banana
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top