totoro
Är fulladdad ibland
Fisk idag tydligen i min trappa.
När invandrare lagar mat luktar det inte alltid
gott.
gott.
gott.
gott.
Ursäkta min okunnighet, men är inte det ovanligt på Lidingö?Inbrott i bilen inatt. De snodde GPSen (integrerad) och varenda knapp.....
Dessutom fick jag vänta 30 min på T-banan istället, vilket innebär att den var proppfull redan från första stationen.
FisksätraUrsäkta min okunnighet, men är inte det ovanligt på Lidingö?
Kan lukta jäkligt illa när svenskar lagar mat också
Det beror på.
Vietnameser använder någon krydda som luktar soptipp och polacker kokar massor av kål.
Annars har jag inte stött på något som luktar direkt offensivt.
Kålpudding, kåldolmar, pannbiff med lök, fläsksås med lök, blodpalt, paltbröd, blodpudding och pölsa. Du säger att svenskar inte lagar mat som kan lukta soptipp eller?
Det tror jag säkert att du kan.
Den förbannade jävla sommartiden startar i morrn.
Den förbannade jävla sommartiden startar i morrn.
Då blir det ju mörkt en timma tidigare på kvällen.
Tvärt om , de blir ljust 1 timme längre på kvällen ! De är liksom ide´n med sommartiden !
På morgonen är solen ändå uppe före dom flesta så de är på kvällen vi märker skillnaden !
Väldigt irriterande. Bloggar och bloggar men all för ofta sparas de inte utan jag får bara ett meddelande om "att något gick fel" och så är det borta när man försökte spara. Usch jag blir så arg. Det är ju inget roligt att blogga då man får skriva om och om och om igen de gånger man glömmer att kopiera all text innan man trycker spara. Måste nog hitta en annan bloggplattform för det är inte vettigt när det inte fungerar.
Man kan inte älska en ford.Har insett att den starka, villkorslösa och länge så obesvarade kärleken jag kännt till min skitbil nu börjar mattas av.
Kan inte riktigt sätta fingret på varför. Kanske är det för att jag åtgärdat alla allvarliga fel och att bilen nu inte längre försöker provocera mej hela tiden! Vårt förhållande är nu bara enkelt, tryggt, och pålitligt. Tyvärr med det också gaska tråkigt och ospännande.
Det kanske är så att mitt förhållande till mina fordon är ungefär som kvinnor som ständigt söker sej tillbaka till misshandlande män.
Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingengörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.
Ja så får det bli!
Så vad ska jag då göra?
Fimpa japanen och köpa något med usel detaljkvalitet och klantiga ingengörslösningar. En bil som bara kärlek och konstant skruvande kan hålla i drift.
En Ford.
Ja så får det bli!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!