Idag är jag förbannad därför att...

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
För att det är så jävla svårt att göra rätt när man har enskilt avlopp. På riktigt! Snart ger jag upp :zpy

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Skit i det !
:hihi

Själv kryper jag ur skinnet i väntan på att hantverkarna ska bli klara med våra badrum...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Kändes som hjärnan funkade någorlunda som den skulle idag.
Tydligen inte.
Gick in på Coop efter jobbet och försökte göra en insättning. På mitt ICA-konto...

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Förbannad på mig själv som är så jäkla inkompetent att jag fick sitta i 6 h idag med en jävla bild i Adobe Illustrator... Hur svårt kan det vara!?

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Jävla rövföretag som gjort den enda produkten dom producerat som varit riktigt bra till skit.:mad::4skrika

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Nu när jag återigen är i behov av min miniräknare och KÖPT nya batteri så funkar den knappt. Långsam som helvete (texs instrument TI84 Plus) må brinna i helvetet.. Billigaste på nätet (som ja hittat) 1045... Kul att vara student på 50% 4500 i "inkomst".. Fan.. Den går inte ens att stänga av... Ungefär som att hälla kola på processorn på valfritt elektriskt helvete.. Fan..

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Nu när jag återigen är i behov av min miniräknare och KÖPT nya batteri så funkar den knappt. Långsam som helvete (texs instrument TI84 Plus) må brinna i helvetet.. Billigaste på nätet (som ja hittat) 1045... Kul att vara student på 50% 4500 i "inkomst".. Fan.. Den går inte ens att stänga av... Ungefär som att hälla kola på processorn på valfritt elektriskt helvete.. Fan..

Tråkigt för dej:fakta, Men en trasig miniräknare är väl något man får räkna med:D

Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark

Byt knappcellen, antar att där sitter en.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Lyckades tappa ner hörlurarna på golvet och skulle bara fiska upp dem varpå ena öronsnäckan fastnar på något vänster och slits av... Mina dyra fina high end lurar för nära tusen spänn... :huvet :död

Nåja, har iallafall fått ut mycket av dem då de hängt med länge. Var väl smått dags att uppgradera ändå... Så det var precis vad jag gjorde, nu ska jag gå och skriva i köpetråden istället :yoparty

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vatten! :mad:

Vilket jäkla skitämne, först fryser det på rutan fast det inte ens är kallt, sen har de så hög specifik värmekapacitet att det tar en evighet innan kylvattnet blir varmt så att rutan slutar imma igen, med vatten, och sen har skiten mage att med kapilärkraft sugas upp genom sprickan i skosulan så att man blir blöt om sockerna också!

Hopplös molekyl! :mad:

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Glad och ivrig skulle jag idag för första gången fylla upp mitt nya 450 L akvarium.
Skulle bara lyfta upp det på ställningen först.
I akvariet ligger en stor rot som följde med i köpet. Bryr mej inte om att plocka ur den eftersom den ändå hör hemma där.
När jag så lyfter ena änden på akvariet glider roten in i glaset på motsatt sida som då spricker.
:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :brinnerup

Och eftersom det är ramakvarium går det inte byta ut enbart det trasiga glaset.
Bara till att köra iväg det till återvinningen.

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
Är förbannad över vattenläckan som blev en badrumsrenovering som blev en flytt av vägg som blev en ommålning av hela lägenheten, allt skulle ta tre veckor (drog på semester under tiden för att slippa vara där).

Är inne på vecka sju och låååångt ifrån färdigt, enda beboeliga rummet är sovrummet och där huserar man med ALLA prylar man lyckades rädda från byggdammet från helvetet. :huvet

Man bara måste älska hantverkare och speciellt deras hundratals brutna löften... Så jävla less.. :(

Dusch och bajsar gör man på en "etablering" för byggarna som renoverar BRF's fasad som ligger på innergården vilket medför att jag har fem minuter att mig dit när det trycker på.

Nyheter
Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha