Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
God [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED]! Aaaargh! [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED]!
Varför i hela [EXPLETETIVE DELETED] hade IntelliJ lagt till den filen som en "exclude from compile"? Vad [EXPLETETIVE DELETED] ska det vara bra för? Och [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] har det inte en tydligare symbol i project explorern än ett litet vitt kryss?
:mad:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Hämtade en bil från handlare i tisdags. Glad.

I söndags såg jag att nåt jävla blockmongo gjort en repa mitt på motorhuven. Inte glad. :mad:

Varför kan man inte få ha fina saker i fred!?

Nåväl, tur att jag inte kom på vederbörande. För oss båda kanske? Proportionalitetsprincipen kanske skulle halta när det kommer till fysisk korrigering för skadegörelse på egendom. En motorhuv är inte en misshandelsdom värd. Nödvärn, att svårligen kunna besinna sig och envarsgripande i all ära, men det går så lätt överstyr.

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Det är samma kategori människor som deltar och tittar. Faktiskt är det nog samma kategori som tittar på 3:an över huvud taget, sorgligt...

Biker66

Rörramsfetischist med kubikångest
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
. . . . . . . . . . . . . . . . Moto Martin GSX 1500. . 183bhp Suzuki GSX750 -98 . . . . . 80bhp Yamaha SR500 -80 . . . . . 27bhp
Det känns som om kategorin är densamma, oavsett kanal ;)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Fan va arg och irriterad jag är just nu.

Bilen går inte igenom besiktningen därför att dragkrokens ena låsning inte funkar. Och det är helt jävla omöjligt att ta reda på vad det är för krok så jag kan leta efter reservdelar!

Får nog helt enkelt bli att regga om skiten utan drag :(

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Kvinnor som kraftigt överskattar mäns telepatiska förmåga. Det ÄR mycket lättare att bara säga vad ni vill.:gnissla

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Vilket jävla geni... (fast jag garvar mer än är förbannade på skiten egentligen)

Skolfotograf hånade elev – sparkades

Under klassfotograferingen kallade fotografen en elev för ”bög”. När uppgifterna nådde skolans rektor fick fotografen lämna skolan omedelbart och han sparkades från sitt jobb, skriver Helsingborgs Dagblad.

Det var tidigare i höst som fotograferingen av en högstadieklass i Helsingborg fick ett abrupt slut. Enligt uppgifter till HD pekade fotografen på en pojke och sade ”bög nummer ett, du kan ställa dig här".

Pojken tog illa vid sig och ringde sina föräldrar samtidigt som fotograferingen avbröts och rektorn tillkallades.

– När jag fick veta vad fotografen sagt kände jag att det krävdes aktion direkt, säger rektorn till tidningen.

Fotografen bad om ursäkt men fick lämna skolan omgående. Samma dag fick han också sparken från sitt skolfotograferingsjobb.

– Han bröt mot företagets värdegrund. Ärendet är utagerat, säger företagets vd.

TT

http://www.dn.se/nyheter/sverige/skolfotograf-hanade-elev-sparkades/

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Hoj
Honda CBR600RR -06
För att jag klanta mig på ett prov som jag utan problem kunde fått högsta betyg på om jag tänkt till lite.. Känner för an slå en kattunge i ansiktet :mad: :huvet

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år