Jag menar att det har gått så lång tid sen sist så min kropp har lärt sig att sluta producera såntdär skit som tynger pungen för de e bara onödigt...
Efter nio (9) månader är man oskuld igen. Mest för kännedom.
Jag menar att det har gått så lång tid sen sist så min kropp har lärt sig att sluta producera såntdär skit som tynger pungen för de e bara onödigt...
Jag är förbannad för jag hade istortsett soppatorsk. Åkte till macken, lade bensinlocket på mitt tak..eller baklucka..minns inte men jag brukar alltid lägga det på bensinautomaten annars .
Sedan fanns det ingen 95 oktan så jag körde iväg och glömde locket..halvvägs till den andra macken ser jag att luckan är öppen (jag hade MEGAblodsockerbrist och var som en jävla häxa i humöret) och undrar i mitt stilla sinne om locket sitter i eller ej. Stannar till och kollar..såklart jag inte har lockjäveln i. Står nu på E4an och kan inte göra en U-sväng utan måste köra på en bit innan jag kan svänga tillbaka..med mina bensinångor.
Kommer in på macken och är helt säker på att locket kommer vara där men det är det inte. Tänker att killen som stog o fipplade med pumpen förut tog nog in det till kassan. Fyller på lite bensin och knallar in för att betala och hämta locket. Men killen i kassan sägher att han inte sett ngot lock
Masar mig ut till bilen och kollar hela macken och gräsmattor...inget lock. Blir ännu häxigare än jag var förrut. Kör iväg för jag behöver mat innan jag självantänder. På vägen ut från macken ser jag en liten hög av pulveriserad plast med ett lås i..mitt lock som måste ramlat av i svängen och blivit påkört
...jag måste ut och tälta med min jävla klass!! Jag ville inte! Varför vill alltid lärare att klassen ska vara bästa kompisar? Fy fan..
Idag är jag förbannad på att ICA knappade in mitt personnummer i kassan "för statistik" när jag visade leg vid köp av snus.
Spännande läsning
Jag skulle ALDRIG visa leg när jag köpte snus. Nu är jag iofs 30+ så det händer ju inte, men så fan att staten ska lägga sig i mitt snusande. Jag har fanimej snusat i hela mitt och det ska dom ha jävligt klart för sig att det är heligt.
Då går jag hellre nån annastans och handlar om de skulle envisas.
*nynnar på Alfreds "fattig bonndräng" *
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |