Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Det är inte min bil som de har fördärvat tanklocket på.


Men du hade väl låtit dem fördärva ditt tanklock, även om det inte är min bil så blir jag förbannad för det är fan inte okej att gå runt att stjäla.

Ska man få stjäla bensin, ja då är det väl okej att ta bilen också? Eller rent av din hoj?

Lämna nycklarna i vet jag, jag menar, det är ju tydligen okej att stjäla...

Faan vad girig du är ett tanklock hit eller dit!

Hallå liksom!

What´s the big deal?

Folk tar grejer face it!



Jag driver med dig!

:nicka

:( SJälv är jag ledsen och förbannad för att min Farfar ligger på akuten..... :(
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Enligt SMHI ska det bli -13/-9 (natt/dag) på söndag och rejält kallt även på måndag. Var är klimathotet och växthuseffekten när man väl "behöver" den? :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Enligt SMHI ska det bli -13/-9 (natt/dag) på söndag och rejält kallt även på måndag. Var är klimathotet och växthuseffekten när man väl "behöver" den? :mad:

Relalalaaaaaxxa...våren o sommaren kommer snart. Att stressa över att vädret är dåligt i mars/april är lika effektivt som att försöka lära en 3 månaders baby att gå :)
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Relalalaaaaaxxa...våren o sommaren kommer snart. Att stressa över att vädret är dåligt i mars/april är lika effektivt som att försöka lära en 3 månaders baby att gå :)

Nu är jag relalalaaaaaxxad. :yoparty

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=3478263&posted=1#post3478263

Vet också att den som väntar på något gott... :tummenupp Det är bara det, att våren kommer någon enstaka dag då och då på besök, oftast när man jobbar, för att retfullt försvinna igen när man är ledig. :)
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Närmare Finland
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
...för att den finska servern verkar ha gått på påsksemester. Fan vad dött det är i mailboxen trots att folk säger att de skickat. Perkele!:mad: Verkar som om datainformationen mellan sverige å finland har tagit båthelvete över östersjön...:huvet :va
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Datorhelvten! :mad: Datorer ska bara hålla käft och göra så som jag säger till dom att dom ska göra! Inte hålla på att jävlas och krånglas hela tiden! :mad: Datorer är våra slavar och ska fan inte käfta emot. Jävla skit. Allt är Bill Gates fel. Han skapade Microsoft för att hämnas på alla för att han va mobbad när han va liten. Fuck honom. :mad: Snart byter jag fan till Mac, alla som har mac säger ju att det är så förbannat jävla bra, samt att alla med mac ser mycket gladare ut än vad jag gör.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det händer det också, men hade jag skrivit det hade väl alla som ogillar Skåne och tycker vi borde tillhöra Danmark fått vatten på sin kvarn. ;)
Bevisligen tillhör Skåne Sverige.

[YOUTUBE-ID]YlTukY9fV9Y[/YOUTUBE-ID]

Så har det varit ända sedan vi förlorade kriget om att slippa er.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Tjejer! Räcker de så?
Finns få saker som kan reta gallfeber på en som dom!

-Hej vad gör du?
-Kom precis hem från jobbet, är skitslut
-Ah du vill inte träffas och se en film el nåt sen?
-Skulle inte tro de är rätt sliten
-Ah synd

Så skickar hon världens mest frestande sms och när jag sedan ändrar mig och vill träffas så bara "Nej men nu är jag för trött"

HALLÅ DET HAR GÅTT 2 JÄVLA MINUTER :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:huvet
 

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Snön. Och kylan. Mest snön, för den fick mig att köra omkull häromdan :mad: Hål på nya hojbyxorna :mad: :mad: Skrapsår på benet :mad::mad::mad:
 

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Ort
Nynäshamn
Hoj
-------
Jag hade idag/ikväll min tredje dejt med en ny donna jag snappat upp. Vi hade bestämt att vi skulle hem till mina föräldrar och äta lite och så. Själva grejen att skämmas över sina föräldrar har jag kommit över för flera år sedan, så det är inget problem i sig.
Tyvärr hade mina föräldrar varit lite iq mumsmums och inte tagit bort bilderna de har uppställda föreställande mig och mitt ex i thailand. Vi pratar fyra stycken bilder utspridda i vardagsrummet :huvet
Jag hade specifikt bett dem att ta bort skiten, då sådant kan vara känsligt i vissa sammanhang :gnissla


Tur att man har en brud vid namn Lena Handén man kilar stadigt med :banana
 
Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Tjejer! Räcker de så?
Finns få saker som kan reta gallfeber på en som dom!

-Hej vad gör du?
-Kom precis hem från jobbet, är skitslut
-Ah du vill inte träffas och se en film el nåt sen?
-Skulle inte tro de är rätt sliten
-Ah synd

Så skickar hon världens mest frestande sms och när jag sedan ändrar mig och vill träffas så bara "Nej men nu är jag för trött"

HALLÅ DET HAR GÅTT 2 JÄVLA MINUTER :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH:huvet
Hon gjorde helt rätt. Pucko.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top