Biltema?Mina mc-brillor (solglasögon med lite skumgummi runt kanterna för att man ska slippa vind i ögonen) gick sönder idag. Och det var kanske tredje gången jag använde de sedan de var nya.
Biltema?Mina mc-brillor (solglasögon med lite skumgummi runt kanterna för att man ska slippa vind i ögonen) gick sönder idag. Och det var kanske tredje gången jag använde de sedan de var nya.
Avvecklas i takt med att avundssjukan för andras egendom ökar.Vad har hänt med respekten för annans egendom?
Inte förbannad idag, men blev förbannad för nån dag sen när jag var ute och gick.
Gick förbi en hoj som hade ett sånt där kapell över sig.
På detta så är det nån/några klappmongon som roat sig med att hälla milkshake/glass/filmjölk/liknande över sadel och tank. Förvisso på kapellet, men det hade runnit ner på sidan och det var en stor pöl av sörja på marken och över hela kapellet.
Vad har hänt med respekten för annans egendom?
För att jag inte kan bestämma mig, för något, överhuvudtaget.
Jävla velpelle!
För att jag va på systemet men hade glömt legget hemma och blev nekad att köpa, Eeee jag är snart 31
Mmm fick för första gången visa legg idag för att köpa redbull, jag är 25 och är lika skäggig som jultomten, ovårdad och jävlig så att nån skulle missta en för att vara 15 var en skaplig förolämpning, fast å andra sidan så sa tjejen i kassan att ursäkten var att hon ville kolla mitt namn, dålig ursäkt, dåligt flörtförsök
En tjejja på jobbet (25) fick inte handla redbull då hon inte hade leg, mohahaha.
Mmm fick för första gången visa legg idag för att köpa redbull, jag är 25 och är lika skäggig som jultomten, ovårdad och jävlig så att nån skulle missta en för att vara 15 var en skaplig förolämpning, fast å andra sidan så sa tjejen i kassan att ursäkten var att hon ville kolla mitt namn, dålig ursäkt, dåligt flörtförsök
Folk är för klena för att lyfta upp sina hojar, stämmer verkligen detta?
Isf blir jag förbannad.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |