Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag kör handikapp-buss.
Felplanering från trafikledningen gjorde att en våldsam autist fick samåka med 2 småbarn i rullstol.
Bredvid dom kunde han ju inte sitta märkte jag snabbt.
Han fick sitta i passagerarsätet längst fram så våldet riktades mot mej och allt annat där framme.

Det blev en obehaglig resa.
Fyfan.
Du kunde inte vägrat att köra honom p.g.a att de andra passagerarnas säkerhet äventyrades?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
6-packet med ägg gick sönder och fyra av dom hamnade på köksmattan och krossades. Nu luktar det äckelrått ägg i köket :mad:

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Då väntar man på en motarbetare igen som kommer "snart". Vissa måste lära sig passa tider. :huvet

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Tappat gnistan när det kommer till träning.
Blivit av med min träningskompis, så det är tungt att ställa om till ensamträning... :(

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
För att jag läser in för mycket i vad folk säger/gör. Tror jag ska börja göra som dom flesta andra bara skita i allting, det verkar ju funka kanon! ;)

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Var hitta hunden färgen? Du har inga bilder där hunden klivit med sin fina vita tassar? :D

På en tröskel, hade ställt en stol över så hon inte skulle ta den vägen. Funkade sådär då hon hade puttat den åt sidan och naturligtvis lyckats träffa tröskeln med alla fyra tassarna.

Nej, jag har inga kort för jag prioriterade att försöka få bort färgen innan den satt sig ännu mer.

Tror där är några på en matta som jag inte fick bort helt om det kan roa.....................

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag är jag förbannad för att datorerna på utbildningen jag går inte fungerar som dom ska, och uppenbart är det jefligt svårt för utbildaren att lösa problemet...:huvet:huvet

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag är jag förbannad för att bilverkstan inte hittade orsaken till mina felaktiga avgasvärden.
"Vi vill börja med att byta avgassystem för 20 000, men det är inte säkert att det fixar problemet".
Detta på en bil värd max 10 000.

Gör några försök till att skruva själv, sedan hivar jag skiten på skroten.
Du kunde inte vägrat att köra honom p.g.a att de andra passagerarnas säkerhet äventyrades?
Jo, men våldsamheten visade sej inte direkt utan då jag kört en bit.
Jag insåg att det inte skulle bli helt lätt från trafikledningens sida att fixa fram en dubbelbemannad bil mitt i rusningstid och jag ville inte sitta vid motorvägkanten och vänta i en halvtimma med en elak autist i bilen.
Således bita ihop och hålla fullstum mot killens hemadress.

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
Idag är jag förbannad för att bilverkstan inte hittade orsaken till mina felaktiga avgasvärden.
"Vi vill börja med att byta avgassystem för 20 000, men det är inte säkert att det fixar problemet".

Gör några försök till att skruva själv, sedan hivar jag skiten på skroten.Jo, men våldsamheten visade sej inte direkt utan då jag kört en bit.
Jag insåg att det inte skulle bli helt lätt från trafikledningens sida att fixa fram en dubbelbemannad bil mitt i rusningstid och jag ville inte sitta vid motorvägkanten och vänta i en halvtimma med en elak autist i bilen.

Vad är det för råttsoffa som du har problem med då, och vilka värden har du?

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
.Jo, men våldsamheten visade sej inte direkt utan då jag kört en bit.

Aha du visste inte vad det var för en filur innan du fått in honom i bilen. Hyggligt.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Avgassystemet i sig är sällan orsaken, möjligtvis katten då!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Gör några försök till att skruva själv, sedan hivar jag skiten på skroten.

Föknasare eller sprut, c/o eller tungmetall?

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Vad är det för råttsoffa som du har problem med då, och vilka värden har du?
Mitsubishi Lancer -96.
Inte besiktningspapperet framför mej just nu, men det var HC och CO helt åt helvete. Emellanåt är lambda högt också paradoxalt nog, men det kan ju bero på luftläckage efter katalysatorn (allt innan den har jag tätat). Man märker också att den luktar jävligt illa.
Konstigt nog inga problem i motorgången, går piggt och drar lite.
Har testat alla de klassiska knepen som att varmköra nå jävulskt samt att tanka E85.
Avgassystemet i sig är sällan orsaken, möjligtvis katten då!
Ja att katten troligen var död kunde de konstatera iom att den aldrig blev varm. Men något måste ju ha dödat katalysatorn, och även utan katalysator ska man inte få sådana här värden.
Föknasare eller sprut, c/o eller tungmetall?
Sprut.
Tungmetall?!

R5+1

Guest
Jag missade tandläkartiden!!! Som om det inte vore dyrt ändå så får jag nu betala för ett besök jag inte gjort.
Sen måste jag boka om tiden och de kommer inte ha tid nästa vecka precis. FAAAN!!!:huvet:huvet:huvet

(Satt i telefonmöte på jobbet när jag kom på det, svor högt så hela mötet hörde.:3freak)

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC