Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
polarens tjej.. krogen stängde 3 jag e hemma nu, sista gången jag är i närheten av henne när hon e full.

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Om det är en tröst så är inte det så lätt att mäta med en vanlig multimeter, tändspole är ju förstås mätbar, men boxen är det inte, där är du tvungen att mäta det som kommer in (matning och jord) och om det är ok, testa en ny.

Tack för tröst och tips. Spolen verkar vara hel så det blir till att kursa en ny box för att få tillbaka gnistan.:näsblod

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Sparkade hon dig på kulorna eller försökte hon kanske överaskningssexa dig?

Nej hon va världens största diva, redan på väg in till stan lacka jag ur och pallnita mitt på motorvägen och kasta mig in till sidan för att kasta av henne efter dryg kommentar 375 om min körning, som tur kom snuten och undra va jag höll på med, dem hade legat bakom i en civilare i 10 min och hade inget att säga om min körning, kolla inte ens körkort.

Påväg hem nita hon både sin pojkvän och ägaren till bilen för att hon inte fick bestämma..

Det värsta e att hon alltid har dem här tendenserna när hon dricker men de har inte gått riktigt lika långt åt helvete..

Översexa mig försökte en annan polares plakatfulla flickvän göra för några år sen, fuck va den sitsen e jobbig! Lagom kul att förklara för hennes kille/min polare att jag har världens hard-on för att hanns tjej just gav mig en intim lapdans när vi vänta på honom...:banana:död

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Översexa mig försökte en annan polares plakatfulla flickvän göra för några år sen, fuck va den sitsen e jobbig! Lagom kul att förklara för hennes kille/min polare att jag har världens hard-on för att hanns tjej just gav mig en intim lapdans när vi vänta på honom...:banana:död

Hon var kanske sugen på en trekant. :crash

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Hon var kanske sugen på en trekant. :crash

Nja hon va sugen på bytte och jag förstår varför, men då jag tyvärr fötts med lite för rakrygg och samvete för mitt eget bästa så hoppade jag över de, hur frestande det än va.

Fan måste lära mig va ett svin..

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Tappat regplåt, bakljus, skyltbelysning och reflex på hojen.
IGEN!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!1!111ONE!!1!11:mad: :mad: :mad: :gråta
Ska man behöva tillverka en skylthållare i titan för att skiten inte ska skaka sönder?

h051n

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2011
Hoj
Crescent citybike
Blev träffad i huvudet av en geting som sedan snällt landade mellan mitt ben och tanken, 5 sekunder senare så känner jag hur det sticker till i benet och djävuls getingen hade stuckit mig på insidan av låret.

Var på väg till stan för att handla och hade på mig vanliga jeans, och nu så gick man som ett troll pga av "smärtan" hehe.

Har haft ont i huvudet nu i 2 dagar efter att blivit stucken, är det normalt? hehehe.

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Hoj
KTM 640
För att jag vaknade nu och är för bakfull för att kunna köra hoj. Så då är det bara att börja plugga och städa istället :huvet

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Har nu i 2 veckors tid försökt att köpa pulverkaffe i butiken men varje gång kommer jag hem med allt annat än det där j**la kaffet.

Jag är totalt hopplös, speciellt med tanke på att jag springer och handlar 3-4 ggr i veckan. :död

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Var ute på en långvandring me jävla 125liters ryggsäck - väldigt krävande 5 mil senare kommer jag till en stad , droppar av grejerna och sätter bas och löper in en halvmil.

Tar några bärs,sticker och äter på restaurang - fan inget fel på mig alls.

Jag sms polaren om att dom troligtvis kommer nypa mig för fylla trots att jag är saloongsberusad som ett skämt...har hänt innan en annan gång....

När jag står och softar och skall gå till basen kommer nått skelögt jävla incestoffer och säger att jag inte får gå:confused:

Tänkte inte mer på det , psyksjukhusena har ju stängt - helt plöstligt komme två poliser och säger att jag
hängt med benen över kontakledningar,varit på järnvägsspår,spytt löpt amok,själmordsförsök och skit:va

Haha det skulle ha skett plötsligt efter att jag lämnat en restarang och ätit och druckit en kafe...:hihi

"Ne kan inte varit jag" - jag ser ung ut och några jävla idioter såg till att jag fick åka till fyllecell för vad nått jävla psykfalls fjortis gjort - tydligen hade jag desutom varit skuggad från en whitetrashpub som jag inte ens varit i närheten av.

Det intresanta kommer på morgonen - jag är spiknykter efter 6 timmars förvar - jag kan ju fan inte haft nån alkoholhalt som beskrevs som 10 promille eller så - vad bränner man 0,8 på 6 timmar.

Men innan på polistationen sabefälet att jag kunde göra en anmälan om jag ville...fan sanslöst

Desutom stack jag till basen och körde en 10km löprunda tidigt på morgonen...det gör man inte om man ens är bakis...

Dags och emigrera

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...