Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Allt jag rört vid idag har gått från dåligt till sämre.. bromsarna låg på, nu har jag inga bromsar...
Ja har 3 miljoner saker att göra men ingen energi. Sen dödar ryggen mig samtidigt som jag har gått ner tre kilo å ser ut som en anorektisk degklump...

Ja har inte tid att va sjuk ge mig energi och fokus!

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att min gamla avdelning vägrar släppa mig så jag måste jobba halvtid på min nya tjänst o halvtid på den gamla. :(

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
...Rsv4
Doktorn sa titthållsoperation.. plåstret trilla av idag och då upptäckte jag ett frankenstein ärr!

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Raderade ALLA mina bokmärken i google chrome.................................................:huvet:huvet:huvet:huvet
Det var bokmärken från över 4år tillbaka med bla reseplanering till en framtida mcresa m.m... Över 1500 bokmärken!!! Det mesta uppsorterat i mappar! ALLT Borta efter en knapptryckning :mad:

Fattar fan inte hur det gick till heller... Loggade in på mitt google konto på en kompis dator, när jag loggade in så importerades ALLA mina inställningar/tillägg och bokmärken AUTOMATISKT?! till hans webbläsare :mad:

Efter att jag LOGGAT UT från mitt google konto så raderade jag alla MINA bokmärken i hans webbläsare... Trots att jag var UTLOGGAD så raderades även alla bokmärken från mitt konto?!?!!?

Castor

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
250 cr
Raderade ALLA mina bokmärken i google chrome.................................................:huvet:huvet:huvet:huvet
Det var bokmärken från över 4år tillbaka med bla reseplanering till en framtida mcresa m.m... Över 1500 bokmärken!!! Det mesta uppsorterat i mappar! ALLT Borta efter en knapptryckning :mad:

Fattar fan inte hur det gick till heller... Loggade in på mitt google konto på en kompis dator, när jag loggade in så importerades ALLA mina inställningar/tillägg och bokmärken AUTOMATISKT?! till hans webbläsare :mad:

Efter att jag LOGGAT UT från mitt google konto så raderade jag alla MINA bokmärken i hans webbläsare... Trots att jag var UTLOGGAD så raderades även alla bokmärken från mitt konto?!?!!?

:confused: låter skumt borde ju inte bli så

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
:confused: låter skumt borde ju inte bli så

Nej :confused:

Men jag har tänkt lite nu när jag lugnat ner mig lite... Jag loggade ut från mitt konto på google.se, jag borde kanske ha gått in via menyn/inställningar i chrome och loggat ut den vägen?! :confused:

Stör mig fortfarande på att det inte finns någon typ av backup eller ångra knapp :mad:

Gick med
2 Jul 2009
Hoj
2003 Yamaha XJR 1300
Denna jävla sol/värme... Man går runt o svettas o kisar hela dan, sen efteråt lider man av bonnabränna och orkar inte göra ett skit.
Ett riktigt jävla åskväder är vad jag vill ha.

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
... på den lilla djävul till fästing som bestämde sig för att boa in sig på en av mina mest intima kroppsdelar...
:mad::mad:

Det enda man kan hoppas på nu är att aktuellt kroppsdel svullnar upp till dubbla storleken så att man åtminstone får nån glädje av dagens lågvattenmärke. Men med min sedvanliga tur trillar väl hela apparaten av så att man tvingas avsluta livet som kvinna istället.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
... på den lilla djävul till fästing som bestämde sig för att boa in sig på en av mina mest intima kroppsdelar...
:mad::mad:

Det enda man kan hoppas på nu är att aktuellt kroppsdel svullnar upp till dubbla storleken så att man åtminstone får nån glädje av dagens lågvattenmärke. Men med min sedvanliga tur trillar väl hela apparaten av så att man tvingas avsluta livet som kvinna istället.

Förlåt men...........:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Ja, det får jag väl bjuda på gissar jag...

Tur att jag upptäckte den dock innan det var dags att ge frun den årliga rundsmörjningen.... Kunde ju enkelt ha utvecklats till ett trauma.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år