Idag är jag förbannad därför att...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
jag tror snart på reinkarnation, jag måste varit hitler i ett tidigare liv..

Mitt senaste dygn i punktform

Däckexplosion på väg hem igår natt -> 5km promenad hem från motorvägen med dåligt knä

Panik lånar hjul för att inte bli bärgad ->huven blåser upp på andra bilen

Läger garagedomkraften ner för att lasta in den i bilen -> den välter upp och skaftet träffar mig i tinningen så jag ser stjärnor.

Står i dikes kanten på e18 och byter hjul -> lyckas sne gänga bultarna eftersom hjulet inte va i vinkel mot bilen

Hjulet lossnar efter 200 meter utan förvarning -> den som skjutsade dit mig kör in i mig bakifrån

Blir stående där det är enfiligt så lastbilar knappt kommer förbi -> får bråka med konstapel lundkvist som tycker att jag ska hissa upp bilen på oljetråget och dra den åt sidan.

När han inser att de inte går åker han -> när bäraren kommer får vi vänta på att en TMA bil ska ta sig genom köerna innan vi kan bärga skiten

Och min chef vägrar ge mig 50% som min sjukskrivning säger -> Jag har inget meningsfullt att göra om dagarna.

Jag har haft motiga dagar förr men de här e fan den med FLEST motgångar..

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Ta en dusch och gå och lägg dig.
Det hjälper mot det bästa =)

Se det som att du klarat en hård kamp :tummenupp

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Mobiloperatörer!

Min bindningstid hos nuvarande leverantör har löpt ut och jag har därför blivit kontaktad ett flertal gånger av dem de senaste veckorna. De vill givetvis kränga på mig ett nytt avtal så att jag förblir kund hos dem. Men eftersom de varit helt ovilliga att lämna några rabatter, eller ens konkurrensmässiga priser på det jag varit intresserad av, så har jag valt att byta operatör. Inget konstigt i detta.

Men idag när jag ringer till dem för att skynda på nummerflytten så låter det helt annorlunda. Helt plötsligt finns det väldigt mycket förhandlingsutrymme och visst kan de minsann se till att jag får ett bättre pris om jag stannar hos dem.

Nu är det ju redan för sent då jag redan fått en ny telefon och SIM-kort av den nya operatören, och det väl själva fan att de ska vara så jävla krångliga tills det redan är för sent.

Jag är inte typen som stannar hos en operatör av ren lojalitet om de inte visar något intresse att ha kvar mig som kund, men jag har heller inte varit missnöjd på något vis så jag hade inte brytt mig om att krångla med operatörsbyte om de bara varit lite tillmötesgående.

Nu får jag såklart dessutom betala för tre månaders uppsägningstid hos den gamla operatören, så i slutänden blir det nästan samma pris ändå.
Hur man än vänder sig så blir man ändå kn***ad i rövva! :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ta en dusch och gå och lägg dig.
Det hjälper mot det bästa =)

Se det som att du klarat en hård kamp :tummenupp

Jag lyckades faktiskt håll humöret hyffsat =) snuten va den ända jag faktiskt ville slå.. så jävla dryg människa
Gick å tog ett ordentligt gympass, skönt att göra något positivt av alla frustration!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag lyckades faktiskt håll humöret hyffsat =) snuten va den ända jag faktiskt ville slå.. så jävla dryg människa
Gick å tog ett ordentligt gympass, skönt att göra något positivt av alla frustration!

Det är ett krav om man skall jobba på myndighet.
Vanliga människor vill de icke ha.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Nån klåfingrig jävel har snott min jeepdunk från garaget.

En tom jeepdunk i plast, så billig att ersätta. Men ändå. :mad:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Att Leksand inte kan spela en match utan att få en utvisning på grund av för många spelare på plan. Djävla juniorhockeyfasoner. Hur svårt skall det vara att hålla koll på vem som skall in och spela? :huvet

Kan omöjligt finnas något lag som lyckas så ofta som dem.

Att de tappar en tvåmålsledning på 30 sekunder kan ju irritera en smula det med. :mad:

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Tillverkare som skriver "True RMS 310W" på ett hemmabiosystem när den drar 34W enl skylten. Hur faaaan får dom ihop det?:7peta :Sverker :plus :Arga lappen

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
För några timmar sen brann det rejält för mig, fjällan hade lånat med sig min kära macbook till nåt styrelsemöte med kooperativdagiset och för att göra en halvlång historia kort så slutar det med att någon filur där installerar Office och massa skit på min dator trots att jag uttryckligen sa ifrån på telefon när hon frågade.:mad::mad::mad:

Inte mycket jag blir totalt galen över men det här var fanimej så tinningarna höll på spricka, ingen jävel ska vara i min dator och rota runt utan att jag gått med på det.

Windows i min fina mac, jag känner mig smutsig på något vis.:zpy

kallholmen

Ny medlem
Gick med
17 Sep 2009
Hoj
2004 Triumph Thunderbird Sport
För några timmar sen brann det rejält för mig, fjällan hade lånat med sig min kära macbook till nåt styrelsemöte med kooperativdagiset och för att göra en halvlång historia kort så slutar det med att någon filur där installerar Office och massa skit på min dator trots att jag uttryckligen sa ifrån på telefon när hon frågade.:mad::mad::mad:

Inte mycket jag blir totalt galen över men det här var fanimej så tinningarna höll på spricka, ingen jävel ska vara i min dator och rota runt utan att jag gått med på det.

Windows i min fina mac, jag känner mig smutsig på något vis.:zpy

Office eller Windows? Eller som jag har det, och får dras med, båda? Dessutom måste jag köra skiten via skitprogrammet WMware fusion. Jag känner med dig. Stackare. Det kommer tyvärr vara smått omöjligt att få den ren igen.

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Vet inte hur illa det är än, jag mailade killen som gjorde det igår kväll och ville veta vad fan han gjort.

Nyheter
Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras