Blev så deppig... inte en Google känner till min MC-mentor, som fjunig tonåring förra seklet, "Lill-Orsa" Stenius:tu(Svensk-mästare på 50-talet) Oj, va den farbrorn lärde mig, är fortfarande härligt impad över hans kunskap å tillämpar forfarande det han lärde mig...om nån kan nåe mer...
Inte i sträck mind you.
Tro fan jag fick lite ved huggen efter att jag drog ny luft i skiten.
Att OT-trådar kommit in på första sidan bland aktuella trådar
Herre jäklar, blev väl spännande det där?amerikanska skitgrejer inte ens håller 30 år och 30000 mil.View attachment 448758
Herre jäklar, blev väl spännande det där?
Hahaha, det är rätta takterna, antar du är en person som ser glaset som halvfullt.Näe, de sa på bilprovningen att jag skulle titta på en grej och att jag borde köra lugnt hem. Den sitter på andra sidan axeln och ena änden på bilden är ju inte av...än...
Fy satan, å här klagar jag över en sketen förkylning....Idag är jag förbannad för min hoj är stulen, nu när det börjar bli 25+ ute och kom nyligen tillbaka från verkstan med en räkning på 10.000kr för byte av växellåda.
Idag är jag förbannad för min hoj är stulen, nu när det börjar bli 25+ ute och kom nyligen tillbaka från verkstan med en räkning på 10.000kr för byte av växellåda.
Idag är jag förbannad för min hoj är stulen, nu när det börjar bli 25+ ute och kom nyligen tillbaka från verkstan med en räkning på 10.000kr för byte av växellåda.
Hörs du inte så finns du inteOrkar man bli förbannad på att bilister byter fil rakt framför en utan att blinka? Jarå, alltid!
Hörs du inte så finns du inte
Hjälper inte, fick blinka och tuta på en trött norsk som tog upp vänsterfilen ikväll, trots helöppet.Näää, Hynda cb 750 borde ha en stor tratt istället för fjösdämpare...
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|