Kan vara så. Tog första länken men det fanns några tusen till.En snabb kontroll av YPT säger att det är ett skitföretag...
Kan vara så. Tog första länken men det fanns några tusen till.En snabb kontroll av YPT säger att det är ett skitföretag...
Låst artikel. Men jag ser i ingress att ni åtminstone inte har EUs dyraste diesel.Kuken.
LISTA: Finland har nu den dyraste bensinen i Europa - i de här länderna finns det billigaste bränslet
Finland har nu det högsta bensinpriset i EU - och den näst dyraste dieseln. Det skriver Automobilförbundet (AL) i ett pressmeddelande. Förbundet kräver nu en förändring.www.vasabladet.fi
Ja, det kan man undra...Låst artikel. Men jag ser i ingress att ni åtminstone inte har EUs dyraste diesel.
Undrar vilket looserland som slår er på det...
När man har analfabeter till kolleger som till på att inte vara läskunniga, inte heller kan räkna till två.
För faan.
Det heter "Motarbetare" om de bara förstör eller klantar sig!!!!När man har analfabeter till kolleger som till på att inte vara läskunniga, inte heller kan räkna till två.
För faan.
På något sätt så brukar jag kunna ha överseende med sommarextror och sådant, dom har liksom en hel del av formandet kvar. Men vafan folk som passerat 40 och varken kan läsa innantill eller enkel addition.Jag klarade mig från en analfabet med blotta förskräckelsen. Inget illa om analfabeter men dom ska nog inte skriva text som kunder ska läsa.
Jag skulle ta in en sommarjobbare via kommunen för att jobba med hemsida/webshop pratade med honom på telefon för 1-2 veckor sedan och allt verkade ok.
Igår hade han tydligen kollat kartan och kommit på att han det var för långt att cykla till mig, 6-7 km utanför stan så han skulle söka ett annat sommarjobb, det finns tydligen gott om såna antar jag.
Att jag erbjudit flexibla arbetstider så att han kan åka buss hjälpte tydligen inte.
Men jag är egentligen inte förbannad för när jag fått mailet så inser jag att grabben verkar vara analfabet han också. Vilket gör att jag misstänker att jag kanske hade tur att han aldrig började jobba.
En gång intervjuade jag en arbetssökande som frågade om jag eller någon annan kunde hämta honom på morgnarna och skjutsa honom till jobbet.Jag klarade mig från en analfabet med blotta förskräckelsen. Inget illa om analfabeter men dom ska nog inte skriva text som kunder ska läsa.
Jag skulle ta in en sommarjobbare via kommunen för att jobba med hemsida/webshop pratade med honom på telefon för 1-2 veckor sedan och allt verkade ok.
Igår hade han tydligen kollat kartan och kommit på att han det var för långt att cykla till mig, 6-7 km utanför stan så han skulle söka ett annat sommarjobb, det finns tydligen gott om såna antar jag.
Att jag erbjudit flexibla arbetstider så att han kan åka buss hjälpte tydligen inte.
Men jag är egentligen inte förbannad för när jag fått mailet så inser jag att grabben verkar vara analfabet han också. Vilket gör att jag misstänker att jag kanske hade tur att han aldrig började jobba.
En gång intervjuade jag en arbetssökande som frågade om jag eller någon annan kunde hämta honom på morgnarna och skjutsa honom till jobbet.
Det kändes liksom inte värt att fortsätta intervjun efter det.
En gång intervjuade jag en arbetssökande som frågade om jag eller någon annan kunde hämta honom på morgnarna och skjutsa honom till jobbet.
Det kändes liksom inte värt att fortsätta intervjun efter det.
När jag låg borta på jobb för ca 20 år sedan så jobbade vi långa dagar för att jobba in fredagarna. Ett par av killarna i arbetslaget slutade dock tidigare en dag i veckan för att de skulle se Dawsons Creek på TV.På mitt jobb intervjuade vi en tjej som började med att tala om vilka dagar hon behövde sluta tidigare för att gå på Yoga
Blivande organdonatorer som behandlar småvägarna som deras privata bana.
Man blir förbannad
#guw mode off
Räcker det inte att byta på måndag, eller gör du det själv?I dag är jag förbannad för jag köpte bromsbelägg hos BMW i Upplands Väsby till min GS. 2300 spänn för belägg fram och bak .
Men kan bara skylla mig själv som inte haft framförhållning. Åker till Norge nästa vecka, och behövde byta i dag.
Men 2300 för en uppsättning belägg till en gubbhoj, va fan(? )...
Gjort själv. Klart nu. Så det var alltså bara beläggjävlarna som kostade mer än ett litet u-land...Räcker det inte att byta på måndag, eller gör du det själv?
Jag är inte arg men kan bidra med en knivsudd salt till såret.I dag är jag förbannad för jag köpte bromsbelägg hos BMW i Upplands Väsby till min GS. 2300 spänn för belägg fram och bak .
Men kan bara skylla mig själv som inte haft framförhållning. Åker till Norge nästa vecka, och behövde byta i dag.
Men 2300 för en uppsättning belägg till en gubbhoj, va fan(? )...
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|