Ska man lägga remsor med varannan till hagagget och den andra till jord?
Det är steg två, jag har inte sett någon behövt göra det än.
Ska man lägga remsor med varannan till hagagget och den andra till jord?
...som den sedan ägnade mer eller mindre all vaken tid åt att försöka bryta sig in i...
Det var typ enbart det den gjorde när den inte försökte bryta sig in i godislådan så... Förvisso hade den en revirstvist med en grannkatt som ibland gick in i huset via kattdörren och pissade på dörrmattan, vilket gjorde att vår katt också pissade på dörrmattan för att "markera över" vilket de sedan gjorde om vartannat tills hela jävla mattan stöp av piss och hallen stank värre än en krogpissoar... Så det var väl typ mellan dessa tre aktiviteter kattfan roterade. Däremellan sov den, då var det hyfsat lugnt i huset. Förutom stanken... Kommer fan aldrig skaffa katt själv.Då hade den inte tid att klösa något mer med andra ord...
Du får mata in en grävling på tomten och lära den att äta katt?Det var typ enbart det den gjorde när den inte försökte bryta sig in i godislådan så... Förvisso hade den en revirstvist med en grannkatt som ibland gick in i huset via kattdörren och pissade på dörrmattan, vilket gjorde att vår katt också pissade på dörrmattan för att "markera över" tills hela jävla mattan stöp av piss och hallen stank värre än en krogpissoar... Så det var väl typ mellan dessa tre aktiviteter kattfan roterade. Däremellan sov den, då var det hyfsat lugnt i huset. Förutom stanken... Kommer fan aldrig skaffa katt själv.
Dejtar inte tjejen vars katt det handlar om längre så som tur är så slipper jag problemet numeraDu får mata in en grävling på tomten och lära den att äta katt?
Förbannad och arg samtidigt!!!!
Vi Bilägare som skrivit artikeln och naturligtvis en betalvägg.
Tror det finns 10 år gamla poster på forumet som såg det komma."Vi såg det inte komma"
"Vi har varit naiva" - Alla motororganisationer
Åtminstone jag har sett det här komma väldigt länge.
Jag kanske är synsk, för nästan varje gång någon säger just "Vi såg det inte komma, vi har varit naiva" så har jag sedan länge sett det komma.
Det kommer mer med digitala körkort, bilen måste känna av att det finns ett kk innan den kan startas etc.Tror det finns 10 år gamla poster på forumet som såg det komma.
Min gps som visade aktuell hastighet för vägen fick spel när man körde på motorväg och körde över nån mindre väg.Dagensps har mer eller mindre kopia av artikeln utan betalkrav => https://www.dagensps.se/motor/fartsparr-pa-alla-nya-bilar-nytt-forslag-fran-trafikverket/
Är väl lag att bilar ska tjuta vid hastighetsöverträdelse om de är tillverkade efter ett visst datum, så steget till att begränsa hastigheten är ju inte så långt. Är intressant när bilar läser hastighetsskyltar fel, min bil (som bara visar hastighet men inte tjuter) får för sig att privatpersoners skyltar av denna typ är giltig och sänker till 40 på en 50-sträcka trots att 40-cirkeln är kanske en tredjedel i diameter mot en riktig skylt. Även 30-skylt på korsande väg har jag vid enstaka tillfällen fått som aktuell hastighet på 40 väg.
View attachment 507356
Jag kommer att trycka upp T-shirts med olika hastigheter på, givetvis 30-skylt när jag går efter E4, men 110 inne i stan kan bli kul med.
Det är någon på YouTube som har stoppskylt bakpå jackan i någon stad i USA med självkörande bilar.
När jag pendlade till Sötälje från Enköping fick jag stenskott i rutan varenda vinter, var bara att köra motorvärmaren och sedan dra på full värme när det var svinkallt för att spräcka rutan och sen ta det på försäkringen när gatorna blev sopade på våren.Tack Jeepjävel.. du kosta mig precis närmare 4 lax.. om jag inte har en väldans tur efter detta =\
(jo jag höll avstånd tills den där odugliga kvadraten dök in framför..)
View attachment 507600View attachment 507601
Åk till glasmästarn och reparera. Blir ofta helt okej.Tack Jeepjävel.. du kosta mig precis närmare 4 lax.. om jag inte har en väldans tur efter detta =\
Jag upplevde inte att man fick så många stenskott när jag började köra bil för 40 år sedan. Var man duktigare på att hålla avstånd då eller är det bristen på stänkskydd (var ju krav på besiktningen förr) som gör att det blir så många fler nu?Tack Jeepjävel.. du kosta mig precis närmare 4 lax.. om jag inte har en väldans tur efter detta =\
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |