Skrotnisse
What would Shervin do?
Vart fruktansvärt besviken... Man tycker ju att han borde lärt sig efter nämnda Daredevil.
Det finns bara en Batman och hans namn är Adam West.
Vart fruktansvärt besviken... Man tycker ju att han borde lärt sig efter nämnda Daredevil.
Jag har accepterat vad som mer och mer lutar åt att bli det slutliga alternativet.
Men det är inte jag som är den konflikträdde. Det är inte jag som skall ta det. I alla fall inte enligt mig.
Och när jag hon fick ett ultimatum: Antingen så får hon bita i från och stå på sig inför pappsen
eller säga att hon inte vill vara med mig längre, och att hela detta förhållande har varit ett fel från första dagen (hennes åsikt via ett sms tidigare) ansikte mot ansikte samtidigt som hon ser mig i ögonen.
Vad händer?
Hon lägger på luren.
Min gamla morfars begravning.
En Fillipinska? Kulturkrock a la carte, bara inse att de har en helt annan syn på familjen där och det är likadant i större delen av asien.
Antingen bryter hon banden med sin familj och lever med dig eller så får du räkna med att ta skit för resten av livet från övrig familj om du inte gör precis som de vill.
Är det så, eller är det bara så att där finns idioter i alla generationer?...många datorvana unga personer är så dåliga på att söka information. Enligt samtliga hjärnforskare ska unga vara bättre på att hitta information, medan äldre ska vara bättre på att analysera information. På SH är det ju vi äldre som både hittar, filtrerar och analyserar i formation åt de yngre. Ska det va så här?
Är det så, eller är det bara så att där finns idioter i alla generationer?
...många datorvana unga personer är så dåliga på att söka information. Enligt samtliga hjärnforskare ska unga vara bättre på att hitta information, medan äldre ska vara bättre på att analysera information. På SH är det ju vi äldre som både hittar, filtrerar och analyserar information åt de yngres aldrig sinande ström av "Voffo"-trådar. Voffo är det så här?
...många datorvana unga personer är så dåliga på att söka information. Enligt samtliga hjärnforskare ska unga vara bättre på att hitta information, medan äldre ska vara bättre på att analysera information. På SH är det ju vi äldre som både hittar, filtrerar och analyserar information åt de yngres aldrig sinande ström av "Voffo"-trådar. Voffo är det så här?
Sammandrag längst ner:Kulturkrock ja, men tror att hennes familj behöver lite tid och kanske dMan ska lägga manken till och visa föräldrarna att han kan vara en bra och seriös man.
Idioterna verkar köra sporthoj.
Och att pappan därutöver tillskriver sig rätten att döma mig när tid och plats för evt möte ges...
Tror inte det där gäller så bokstavligt om du ger det lite mer tid bara. Jag har aldrig varit i Filippinerna men min tjej är därifrån och när vi fick en lite fnurra på tråden så åkte hon kort och gott hem till föräldrarna.
Under den vevan uttryckte hennes pappa nåt liknande. Jag skulle åka dit till Filippinerna och be honom om lov att få ta med henne tillbaka till Sverige. Det orden lät allvarliga men var ganska snart glömda, jag har fortfarande aldrig varit dit och hon är tillbaka i Sverige.
Det där med att gå på festen oinbjuden skulle inte jag våga göra med tanke på risken för ännu värre kulturkrockar.
Du får nog träna lite på din bowling.....massa text ölbowling ....massa text
Jag känner inte dej och har ingen rätt att döma dej, men det verkar som du är så kär att du är beredd att anpassa dej rätt mycket efter deras idiotiska traditioner, könsroller och rasistiska människosyn.*text*
Så som läget är nu, så är det 50/50.
Och det är banne mig bättre än 0.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2