Tack
Tja, vet inte åt vilket håll jag kommit... Just nu känns det som att man är tillbaka på ruta ett... Ganska svårt, tydligen
Grejen är att jag inte ens letar, saker bara blir... Man träffar någon under vanliga normala omständigheter, trivs I varandras sällskap, umgås mer, klickar ordentligt, blir tillsammans och sen plötsligt tar det slut. Vet inte varför eller vad jag gör för fel, det bara händer... Men jag har varit med om tre jobbiga uppbrott på ett år nu, och även om det I sig kanske är lång tid så känns det som alldeles för kort inpå vartannat... Det är inte bara jobbigt rent känslomässigt, även självkänslan får sig ju en törn... Man börjar undra vad det är för fel på en, varför folk man tycker om inte verkar gilla en tillbaka etc. Pratar nu inte om några krogragg eller liknande då jag inte sysslar med sånt utan det här är tre separata tillfällen med tjejer som jag lärt känna över tid och som betyder mycket för mig, och samtliga har bestämt sig för att jag är värd att prova på men inte hålla fast vid. Kommer knappt förbi inledningsfasen förrän man blir dumpad så något galet måste det ju nästan vara... Och jag orkar inte med sånt här, blir lika sliten och nere varje gång så nu tredje gången gilt känns det inget vidare alls...
ledsen om jag svamlar, bara ventilerar vad som dyker upp I skallen.