Idag är jag ledsen för att...

_Dräparen_

Medlem
Gick med
29 Sep 2011
Hoj
Ducati 916 -98, Ducati 900SSiE -00
Min hund blev ganska illa biten av en annan hund igår. Blev biten över höger bakben, ganska illa.
Så nu är hon nyopererad på både in och utsida av låret. Har fyra slangar från såren som ska dränera sårvätskan.
Tycker lite synd om henne. Kan inte gå i trappor, svårt att resa sig och luktar illa från blod och sårvätska som rinner ut.

Dyrt blev sjukhusbesöket också ovan på allt. Men det är en räkning jag gärna betalar.

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Min hund blev ganska illa biten av en annan hund igår. Blev biten över höger bakben, ganska illa.
Så nu är hon nyopererad på både in och utsida av låret. Har fyra slangar från såren som ska dränera sårvätskan.
Tycker lite synd om henne. Kan inte gå i trappor, svårt att resa sig och luktar illa från blod och sårvätska som rinner ut.

Dyrt blev sjukhusbesöket också ovan på allt. Men det är en räkning jag gärna betalar.

Stackarn. :( Vad e det för hund?

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är det fan inte mycket som är bra... Fan... :(

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Pratar med exet, som jag fortfarande är god vän med. På något vänster kom hennes nya kille upp och så bubblar känslor jag trodde var döda sedan länge upp. Mår så illa, vill bara spy rakt ut och gråta...fyfan...trodde jag hade släppt det nu...helvete:zpy

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Pratar med exet, som jag fortfarande är god vän med. På något vänster kom hennes nya kille upp och så bubblar känslor jag trodde var döda sedan länge upp. Mår så illa, vill bara spy rakt ut och gråta...fyfan...trodde jag hade släppt det nu...helvete:zpy

Det bästa är nog att inte prata med henne alls för din egen skull så att du verkligen kan gå vidare. :krama

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Det bästa är nog att inte prata med henne alls för din egen skull så att du verkligen kan gå vidare. :krama
Du har helt rätt, jag borde bryta helt egentligen. Borde. Hon ingår i kretsen av mina närmsta och äldsta vänner, är så rädd för att sabba det...hjälper ju i och för sig inte att nya killen (det hade iofs gått åt helvete redan) också ingår i den här kretsen. Får kanske ta en paus ändå, från allt, tror jag behöver nog det :(

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Du har helt rätt, jag borde bryta helt egentligen. Borde. Hon ingår i kretsen av mina närmsta och äldsta vänner, är så rädd för att sabba det...hjälper ju i och för sig inte att nya killen (det hade iofs gått åt helvete redan) också ingår i den här kretsen. Får kanske ta en paus ändå, från allt, tror jag behöver nog det :(

Ibland behöver man det. Jag säger som min mamma sa till mig när jag va ung. Jag vet att det inte känns så nu men jag lovar att allt kommer att bli bra. :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Blir av med jobbet på fredag.

Bara packa ihop lägenheten och flytta hem igen... :(

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Blir av med jobbet på fredag.

Bara packa ihop lägenheten och flytta hem igen... :(

Ajfan den suger, vad jobbar du med?

Själv är jag född förlorare, jag kan fan inte se nån annan förklaring till varför ALLT jag rör går åt helvete... :(

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ajfan den suger, vad jobbar du med?

Själv är jag född förlorare, jag kan fan inte se nån annan förklaring till varför ALLT jag rör går åt helvete... :(

Produktionstekniker. Just nu är det robotsvetsning jag sysselsatt mig med.

Det där mönstret kan va svårt att komma ur. Jag försöker helt enkelt intala mig själv att jag var bättre än den där killen som fick förlängd anställning, för att han var släkt med en av personalcheferna.

Synd bara att hans enda merit var att hans tumme satt lite längre in än min.

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Flickvännens mor och far (som aldrig egentligt accepterat mig mer än som en vän för deras dotter och inte en pojkvän) har nu fått veta av någon i släkten att vi uppenbarligen är mer än vänner.
Och nu får vi inte längre träffas. Jag är portad från hennes hem. Och deras chaufför kommer vara mer vigilant och övervakande.

Hennes föräldrar vill inte ha en vit man som flyttat hit för att jobba på kontrakt, leka runt och sedan dumpa dottern för att fara iväg igen.

Dom vill att hon ska gifta sig med en välutbildad och högt positionerad Asiat. Helst Kines, så blodsbandet förs vidare.
Hon fick ett ultimatum: Familjen... eller mig.
Hon valde att inte ta någon sida. Men samtidigt så har hon otrrolig respekt för hennes föräldrar.

Vi har bägge varit varse och införstådda att detta kunde komma att ske. Och i går, 2 dagar efter vi firat 5 månader ihop så hände det.

Men hon vill inte ha nån asiat. Och jag tänker inte ge upp så lätt.
Så förhoppningsvis.. en dag. så kan jag bli accepterad av föräldrarna.

Har en så skum känsla i magen just nu.
Jag klandrar inte henne.
Jag klandrar inte föräldrarna.
Jag klandrar snarare det att dom lever kvar i en livstradtion från 30 talet, och inte förstår nutid.

Och nej. Vi är inte dunungar. Vi är bägge två vuxna individer.

Jag har fått veta att dom enda som opponerar sig mot mig, är föräldrarna. Hennes 3 bröder och hennes storasyster anser att jag (före detta hände) skulle komma över och hälsa på så ofta som möjligt Och på så sätt kunna eventuellt ta sig in under skinnet på i varje fall mamman så dom fick se vem jag verlkigen är..

För vem är det som har sista ordet i hushållen egentligen? Mamman. ;)

Jag har nog aldrig i mitt liv kämpat så för (Oavsett besvarad eller icke) den kärelek jag känner för henne.

Och jag vet att hon skall försöka lösa det.
Alternativet är, som hon sa i ett text: "Vi får vänta 20-30 år tills dom dör

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Flickvännens mor och far (som aldrig egentligt accepterat mig mer än som en vän för deras dotter och inte en pojkvän) har nu fått veta av någon i släkten att vi uppenbarligen är mer än vänner.
Och nu får vi inte längre träffas. Jag är portad från hennes hem. Och deras chaufför kommer vara mer vigilant och övervakande.

Hennes föräldrar vill inte ha en vit man som flyttat hit för att jobba på kontrakt, leka runt och sedan dumpa dottern för att fara iväg igen.

Dom vill att hon ska gifta sig med en välutbildad och högt positionerad Asiat. Helst Kines, så blodsbandet förs vidare.
Hon fick ett ultimatum: Familjen... eller mig.
Hon valde att inte ta någon sida. Men samtidigt så har hon otrrolig respekt för hennes föräldrar.

Vi har bägge varit varse och införstådda att detta kunde komma att ske. Och i går, 2 dagar efter vi firat 5 månader ihop så hände det.

Men hon vill inte ha nån asiat. Och jag tänker inte ge upp så lätt.
Så förhoppningsvis.. en dag. så kan jag bli accepterad av föräldrarna.

Har en så skum känsla i magen just nu.
Jag klandrar inte henne.
Jag klandrar inte föräldrarna.
Jag klandrar snarare det att dom lever kvar i en livstradtion från 30 talet, och inte förstår nutid.

Och nej. Vi är inte dunungar. Vi är bägge två vuxna individer.

Jag har fått veta att dom enda som opponerar sig mot mig, är föräldrarna. Hennes 3 bröder och hennes storasyster anser att jag (före detta hände) skulle komma över och hälsa på så ofta som möjligt Och på så sätt kunna eventuellt ta sig in under skinnet på i varje fall mamman så dom fick se vem jag verlkigen är..

För vem är det som har sista ordet i hushållen egentligen? Mamman. ;)

Jag har nog aldrig i mitt liv kämpat så för (Oavsett besvarad eller icke) den kärelek jag känner för henne.

Och jag vet att hon skall försöka lösa det.
Alternativet är, som hon sa i ett text: "Vi får vänta 20-30 år tills dom dör

Rym med henne till Sverige. :)

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Tanken har slagit mig.
Har ebjudit henne att bo hos mig. Hon har t om nyckel hit.
Nåt som hin inte ens har till sitt eget hem än en gång, Så någon måste alltid vara vaken för att släppa in henne. Vilket i sin tur leder till att hon inte kan vara ute sent.

:(

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...