Har du några teorier om vad det beror på?
Var tvungen att slå om till reserven precis innan, misstänker att cylindrarna hann gå torrt för mycket och helt enkelt skar/värmenöp, för den kokade inte förrän några sekunder efter att jag stannat.
Har du några teorier om vad det beror på?
Var tvungen att slå om till reserven precis innan, misstänker att cylindrarna hann gå torrt för mycket och helt enkelt skar/värmenöp, för den kokade inte förrän några sekunder efter att jag stannat.
2taktens mörka sidor..
Idag är jag riktigt ledsen för att jag har förlorat en av mina bästa vänner på ett så jävla onödigt sätt
Är helt ledsen i hela mig... Om jag inte hittar rätt endurohoj snart att köpa så gråter jag
Alla som är hyfsat rätt säljs på 2 sekunder och de som inte är rätt är ju fel...
Segt, men beroende på vad du är ute efter för hoj så finns min kvar änÄr helt ledsen i hela mig... Om jag inte hittar rätt endurohoj snart att köpa så gråter jag
Alla som är hyfsat rätt säljs på 2 sekunder och de som inte är rätt är ju fel...
Idag är jag riktigt ledsen för att jag har förlorat en av mina bästa vänner på ett så jävla onödigt sätt
Jag är trött på att skita.. Det brukar vara skönt, men nu är det inge skönt längre.. :turkiet
Ds. Visste inte om jag skulle placera denna i förbannadtråden eller här i ledsentråden..
Jag är trött på att skita.. Det brukar vara skönt, men nu är det inge skönt längre.. :turkiet
Ds. Visste inte om jag skulle placera denna i förbannadtråden eller här i ledsentråden..
....jag har varit ifrån Foggy en hel vecka
Paketet jag behöver åker fram och tillbaka i Europa och skyr Sverige som pesten.
Jag tror min lille röde saknar mig.
Kan du inte skaffa ett annat (från Addemoto som brukar vara snabba t ex) och helt enkelt returnera det du nu väntar på när det dyker upp? Beroende på vem som klantat så kanske du helt enkelt kunde låta bli att hämta ut det som är på vift? En sån sak ska väl inte få stoppa stora delar av säsongen, eller?
Smäller ju rätt högt att du har ett eget postnr i Spanien!
....jag har varit ifrån Foggy en hel vecka
Paketet jag behöver åker fram och tillbaka i Europa och skyr Sverige som pesten.
Jag tror min lille röde saknar mig.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |