Idag är jag ledsen för att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har du några teorier om vad det beror på?

Var tvungen att slå om till reserven precis innan, misstänker att cylindrarna hann gå torrt för mycket och helt enkelt skar/värmenöp, för den kokade inte förrän några sekunder efter att jag stannat.

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
2taktens mörka sidor.. :(

Well, kan ju inte säga att jag var helt ovetandes. Köpte den ju specifikt för att ha något ovettigt att köra på, och skruva med. Nu har jag hunnit köra med den, så nu tyckte den visst att det var dags att meka med den.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Är helt ledsen i hela mig... Om jag inte hittar rätt endurohoj snart att köpa så gråter jag :gråta

Alla som är hyfsat rätt säljs på 2 sekunder och de som inte är rätt är ju fel...

piece

Stöddig
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Ducati 748
Idag är jag riktigt ledsen för att jag har förlorat en av mina bästa vänner på ett så jävla onödigt sätt

Snowman89

Guest
Är helt ledsen i hela mig... Om jag inte hittar rätt endurohoj snart att köpa så gråter jag :gråta

Alla som är hyfsat rätt säljs på 2 sekunder och de som inte är rätt är ju fel...
Segt, men beroende på vad du är ute efter för hoj så finns min kvar än:)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Jag är trött på att skita.. Det brukar vara skönt, men nu är det inge skönt längre.. :turkiet
Ds. Visste inte om jag skulle placera denna i förbannadtråden eller här i ledsentråden.. :(

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Hoj
...Rsv4
Bilen står med trasig bensinpump, skulle ta gixxern.... punka.. Hämtade mina nyrengjorda förgasare till Bobbern med större munstycken och nålar, går fortfarande inte rent på toppvarv. SKÅL

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
För att första semesterveckan har gått och regnet bara strilar ner i den 14 gradiga "värmen".. Varför, när det är det enda man behöver?..Man knegar och sliter hela jefla året men får inte ens lite sol på nosen när man äntligen är ledig.. Synd om mig.

Hörru, om det är någon som bestämmer över sånt här.. Den här är till dig! :arsele

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
....jag har varit ifrån Foggy en hel vecka :gråta
Paketet jag behöver åker fram och tillbaka i Europa och skyr Sverige som pesten.

Jag tror min lille röde saknar mig. :gråta

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
....jag har varit ifrån Foggy en hel vecka :gråta
Paketet jag behöver åker fram och tillbaka i Europa och skyr Sverige som pesten.

Jag tror min lille röde saknar mig. :gråta

Kan du inte skaffa ett annat (från Addemoto som brukar vara snabba t ex) och helt enkelt returnera det du nu väntar på när det dyker upp? Beroende på vem som klantat så kanske du helt enkelt kunde låta bli att hämta ut det som är på vift? En sån sak ska väl inte få stoppa stora delar av säsongen, eller?

Smäller ju rätt högt att du har ett eget postnr i Spanien!

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Kan du inte skaffa ett annat (från Addemoto som brukar vara snabba t ex) och helt enkelt returnera det du nu väntar på när det dyker upp? Beroende på vem som klantat så kanske du helt enkelt kunde låta bli att hämta ut det som är på vift? En sån sak ska väl inte få stoppa stora delar av säsongen, eller?

Smäller ju rätt högt att du har ett eget postnr i Spanien!

Det ser ut som om jag får det denna veckan. Hoppas jag.
Jag har ju kört nästan 500 mil. Vill bara lipa lite :)

Ha ha ha i detta läget är det inte riktigt en fördel med eget postnummer i Spanien.
Jag är glad att ingen var hemma och tog emot paketet.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år