Idag är jag ledsen för att...

Snarret

Guest
Förstår ni hur jävla hånad man känner sig när man en fin höstdag sitter på en buss, och hela jävla tiden ser hojar som åker förbi? Det är fan inte schyst. :(
*Går iväg och sniffar på min hjälm som luktar gott av avgaser och garage, och fantiserar om att vara någonannanstans*
 

drd

Racemaster
Gick med
31 Jul 2011
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2007 Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Idag är jag ledsen för att mitt körkort försvann igår efter en provocerad fortkörning på E6:an......jävla snutkräk i en privat civil golf !
 

drd

Racemaster
Gick med
31 Jul 2011
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2007 Honda CBR 1100 XX Super Blackbird
Ska överklaga och skriva till länsstyrelsen så fort jag fått brev från dom eller om det är transportstyrelsen.

Jag körde om en gammal golf i 140-150 på 120 sträckan och så såg den ena av dom som satt i baksätet ut som en dåre som bråkat med mig på jobbet så jag tänkte fan heller att jag stannar om han har sina tuffa polare med sig.
Var väl som mest uppe i 180 rakt fram kanske och dom hängde på en bit sen kom jag ifatt en lastbil o en hoj på omkörning och då kom dom ikapp igen och viftade med en spade i framrutan och jag stannade så klart.
Jävla skit nu.....jag sa direkt som det var att jag trodde dom var busar men det sket dom i duktigt och va så jävla kaxiga och snodde lappen och ringde efter en uniformerad kollega i blåljusbil.
Dom hade inget sånt på sin sunkiga golf som dom körde.
Vad tror ni om mina chanser att köra bil / hoj innan nästa sommar igen ?
Jag kommer att köra ändå till o från jobb dock.
Kan ju dock medge att det gick fort som f-n men ändå för att snuten provocerade mig då jag inte såg att det var nåt annat än busar som såg skumma ut som jag trodde skulle försöka stoppa mig och sno hyrkärran.
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag är jag ledsen för att jag föddes, och sen har det bara blivit värre...:(
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Ska överklaga och skriva till länsstyrelsen så fort jag fått brev från dom eller om det är transportstyrelsen.

Jag körde om en gammal golf i 140-150 på 120 sträckan och så såg den ena av dom som satt i baksätet ut som en dåre som bråkat med mig på jobbet så jag tänkte fan heller att jag stannar om han har sina tuffa polare med sig.
Var väl som mest uppe i 180 rakt fram kanske och dom hängde på en bit sen kom jag ifatt en lastbil o en hoj på omkörning och då kom dom ikapp igen och viftade med en spade i framrutan och jag stannade så klart.
Jävla skit nu.....jag sa direkt som det var att jag trodde dom var busar men det sket dom i duktigt och va så jävla kaxiga och snodde lappen och ringde efter en uniformerad kollega i blåljusbil.
Dom hade inget sånt på sin sunkiga golf som dom körde.
Vad tror ni om mina chanser att köra bil / hoj innan nästa sommar igen ?
Jag kommer att köra ändå till o från jobb dock.
Kan ju dock medge att det gick fort som f-n men ändå för att snuten provocerade mig då jag inte såg att det var nåt annat än busar som såg skumma ut som jag trodde skulle försöka stoppa mig och sno hyrkärran.

Överklaga för att du tycker någon i baksätet ser konstig ut och du därför kört på i 180. För att dom skulle lyckas stoppa dig på en uppenbart vältrafikerad motorväg och dessutom sno din hyrkärra!? :va

Tja, konstigare saker har väl lyckats, men jag skulle inte ha för stora förhoppningar...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Neeej killen inte såååå:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama:krama

Det känns tyvärr så...:(:(

Whats troubling you son?

Jo, det började med att jag blev tvingad att säga upp mig från mitt jobb, (fick valet att säga upp mig eller bli uppsagd) p.g.a det är jag långtidssjukskriven för en depression som gör att jag mår minst sagt piss... För att lägga mera lök på laxen så blev det strul när jag skulle sjukskriva mig hos försäkringskassan så jag har fortfarande inte fått en spänn i sjukpenning trots att jag gått sjukskriven sen 12 juni, så det blir minst sagt intressant att betala räkningarna nu i månadsskiftet...

Om du tar vänster åra, så tar jag höger, för det känns som att vi sitter i samma båt.

Förhoppningsvis så lyckas vi ro oss ur den här skiten. :(

Deal! Jag hoppas verkligen att du har rätt, det börjar bli tungt nu...:(
 
Last edited:

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Det känns tyvärr så...:(:(



Jo, det började med att jag blev tvingad att säga upp mig från mitt jobb, (fick valet att säga upp mig eller bli uppsagd) p.g.a det är jag långtidssjukskriven för en depression som gör att jag mår minst sagt piss... För att lägga mera lök på laxen så blev det strul när jag skulle sjukskriva mig hos försäkringskassan så jag har fortfarande inte fått en spänn i sjukpenning trots att jag gått sjukskriven sen 12 juni, så det blir minst sagt intressant att betala räkningarna nu i månadsskiftet...



Deal! Jag hoppas verkligen att du har rätt, det börjar bli tungt nu...:(

Va det drömjobbet, eller varför så deppig för det?
Finns det inga andra intressanta jobb?

Idag är jag ledsen för jag saknar mitt ex som dumpade mig för alldeles för länge sen. Stannade tom hemma idag :( Kopplade in mina gamla hårddiskar och gick igenom våra resbilder.. Många fina minnen :(
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Va det drömjobbet, eller varför så deppig för det?
Finns det inga andra intressanta jobb?

Idag är jag ledsen för jag saknar mitt ex som dumpade mig för alldeles för länge sen. Stannade tom hemma idag :( Kopplade in mina gamla hårddiskar och gick igenom våra resbilder.. Många fina minnen :(

Nä jag vantrivdes rätt hårt, men det iaf. ett fast jobb, dessutom var det nära till jobbet... Det finns väl en del inressanta jobb, det tar bara sån tid att få något nytt, ffa. när företag jag söker jobb på ofta vill ha referenser från min tidigare arbetsgivare och det är ju ingen bra idé iom. att det var deras trakasserier som gör att jag inte jobbar kvar där längre, men det kan jag ju inte säga när jag söker jobb...:(

Tråkigt med exet...:(
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nä jag vantrivdes rätt hårt, men det iaf. ett fast jobb, dessutom var det nära till jobbet... Det finns väl en del inressanta jobb, det tar bara sån tid att få något nytt, ffa. när företag jag söker jobb på ofta vill ha referenser från min tidigare arbetsgivare och det är ju ingen bra idé iom. att det var deras trakasserier som gör att jag inte jobbar kvar där längre, men det kan jag ju inte säga när jag söker jobb...:(
(

Deppa inte ner dig för mycket.
Det är inte lätt att få ett nytt jobb, mrn det betyder inte att det är något fel på dig.
Kanske dags att flytta?
Vad kan du?


Själv är jag ledsen och lite orolig eftersom en av mina yngsta (23 år) kompisar är ordentligt sjuk.
Något strul med hjärtat som läkarna inte verkar få ordning på.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Deppa inte ner dig för mycket.
Det är inte lätt att få ett nytt jobb, mrn det betyder inte att det är något fel på dig.
Kanske dags att flytta?
Vad kan du?


Själv är jag ledsen och lite orolig eftersom en av mina yngsta (23 år) kompisar är ordentligt sjuk.
Något strul med hjärtat som läkarna inte verkar få ordning på.

Har funderat på att flytta, får se hur det blir... Jag är mekaniker, främst hydraulik + att jag kan svetsa...

Läskigt med polarn, jobbigt när det är hjärtat...
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top