Idag är jag ledsen för att...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Tack för stödet alla. Jo ibland tänker jag att det nog inte är någon större förlust. Men när man i nästa sekund funderar över framtiden och inser att man inte har en enda dröm eller plan som inte involverar henne känns det tungt...

Jävligt bra tillfälle att skaffa nya drömmar och planer!
Skaffa nya vänner, umgås med gamla vänner. Testa fallskärmshoppning/yoga/hästridning/klättring etc. Åk till en vulkan.
Det kan vara jobbigt som fan med uppbrott, men nu slipper du iaf kompromissa :)

"Better to have love and lost than have to live with the psycho for the rest of your life"

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Nu har det kommit fram att hon varit otrogen i minst 6 månader. Hon är död för mig. Nu är det bara den lilla detaljen att starta ett nytt liv...

Nu har det kommit fram att hon varit otrogen i minst 6 månader. Hon är död för mig. Nu är det bara den lilla detaljen att starta ett nytt liv...

Trist. Men att starta ett nytt liv behöver inte vara svårt, umgås med de du tycker om så kommer det lösa sig tillslut. Om inte annat så skaffa en ny hoj, åk på bandagar, börja spela golf. Ägna dig åt dig själv och lev i nuet.

Min pendlarhoj fick ett skrubbsår, och det blöder fortfarande upptäckte jag när jag packade om hojarna till vinteruppställningen idag.
22904911_1835476303161575_3189040037427735534_o.jpg 22999971_1835520226490516_3879539338358214520_o.jpg

Det är väl mest vinteruppställningen som gör mig lite nedslagen.

Snöar, det är det ju inte dags för än tycker jag. Mörkt innan man får komma från jobbet också. :(

Kolon klotat? :va

Jo, fick framhjulssläpp i en korsning för några veckor sedan, och den redan skrapade motorkåpan hade inte riktigt gods nog för att tåla det. :hihi Ska ge mig på och byta diverse lager, kåpor och annat skit på hojen i vinter.

Stephen Hawking är död :( Var väl i och för sig knappt någon som trodde han skulle bli såhär gammal ens, men ändå. Vår tids skarpaste hjärna har lämnat oss. Må han vila i frid.

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick