Imorrn blir jag och polaren tokiga!

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
Vi ska åka till en mc handlare och testa en varsin zx12r!!! fysatan säger jag, min värsting jag har nu känns för liten och vi vill ha nått med mera drag i än en r1 eller liknande + att jag tror jag har tappat intresset för superultrasport cyklar även om dom är skit hotta :näsblod vi ska se hur det går, vad tror ni, kommer det bajs i byxan om man gasar på lite med den? hahahahahaha har en konstig fjäril i magen :yoparty
 
Last edited:

MikkE

Guest
Du.. tagga ner, du kommer att köra ihjäl dig annars :näsblod

Men lycka till (ta med blöja)
 

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Det ar ju bara em motorcykel, det ar høger handen som bestammer framfarten...bruk huvudet bara......
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
ska nog köra sååååååååå försiktigt knappt så att man vågar starta den :gnissla
 

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Ort
08 + 1 813
Hoj
Panigale
din värsting? 250 cc som i din profil eller menaru att du har en r1 nu?

ovasätt är det säkerligen en rolig hoj.. för stor o tung i mitt tycke, men smaken e väl som baken..och värre än r1:eek:r o liknande...mjae..
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
min värsting är en liten 250cc jo och det är min polares cykel med men vi ska byta upp oss till 12:an om allt går som planerat :yoparty klart att vi kommer att testa andra hojjar ifall inte detta är den rätta, man vet ju alldrig :)
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Axl45 skrev:
2306240 min värsting är en liten 250cc jo och det är min polares cykel med men vi ska byta upp oss till 12:an om allt går som planerat :yoparty klart att vi kommer att testa andra hojjar ifall inte detta är den rätta, man vet ju alldrig :)
ta en kawwa 1400 när du ändå håller på. :tummenupp men kör försiktigt, det är en viss skillnad på 180 hk och 250:s 23 :hihi
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
crashtestdummy skrev:
2306262 ta en kawwa 1400 när du ändå håller på. :tummenupp men kör försiktigt, det är en viss skillnad på 180 hk och 250:s 23 :hihi

mitt lilla gulle är mätt till 71,4hk på slangen :tungan
 

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Ort
Luleå
Hoj
Sååld
death VS glory kör skiten ur den, det är väl det som e hela grejjen med att låna :hihi

hyrbilsmisshandelsklubben.se
 

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Ort
New Mill
Hoj
2011, BMW S1000RR
ZX12r är en som att åka på raket fast man sitter som en kung.. gsxr1000 tycker jag har nästan samma effekt fast känns lite smidigare att stunta med :)
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
Hoztic skrev:
2306945 Med tanke på att du är 19 så får du inte köra den heller. Så varför provköra en zx12'a? Den kommer att bli ohyggligt svår att strypa till 25kW...

man blir kanske 20 snart... :fatta! inte är man väll 19 för alltid eller? eller kanske :Bugar
Det finns för den delen massvis av folk som kör utan körkort vilket jag tror är mycket värre än att test köra en hoj somhar mera effekt än den skulle få ha. :4skrika sluta tjafsa nu åker jag :hihi
 
Last edited:

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Axl45 skrev:
2306958 man blir kanske 20 snart... :fatta! inte är man väll 19 för alltid eller? eller kanske :Bugar

ska inte vara tråkig men ska du verkligen provköra den i november? :pannkyss

gsx 1400 vet jag då är en riktig älg men zx12 vet ja inget om
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
Mr Helmut skrev:
2306966 ska inte vara tråkig men ska du verkligen provköra den i november? :pannkyss

gsx 1400 vet jag då är en riktig älg men zx12 vet ja inget om

jag kan ju kanske köpa den sen i november :banana
 

Nicotin

Guest
Axl45 skrev:
2306967 jag kan ju kanske köpa den sen i november :banana

Jag var och provkörde både R1 och Kawa12 förvisso på ett avgränsat område då jag inte har hojkort än (3veckor kvar) men kan säga att båda hojjarna var som att snurra en laddad osäkrad revolver runt fingret...

Man vet aldrig när den smäller av...

Men jag har förvisso inte så mycket hojerfarenhet, bara enduro i 9 år men ändå...


Köper du kawan el liknande så ta det riktigt lugnt så vi slipper läsa om dig i olyckstråden 2007 okay....

Tjaba
 

theOLDgaylord

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2006
Ort
inneboende
Hoj
honda
Axl45 skrev:
2306958 man blir kanske 20 snart... :fatta! inte är man väll 19 för alltid eller? eller kanske :Bugar
Det finns för den delen massvis av folk som kör utan körkort vilket jag tror är mycket värre än att test köra en hoj somhar mera effekt än den skulle få ha. :4skrika sluta tjafsa nu åker jag :hihi


tror du att handlaren bara lånar ut sin hoj hur som helst, han lär nog kräva å få se på ditt körkort= född -86 fast ej fyllda 20 samt mellankortsbehörighet, = diverse papper som skall undertecknas för försäkringens skull osv, det blir nog tack för visat intresse men bye bye, kom tillbaks när du börjar få skäggväxt å innehar ett "riktigt" körkort så kanske du får provköra :D
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top