2308397 vet inte om man måste vara lessen över, tycker det är okej.
Läste tidigare i året här om en snubbe som var 18 han hade en turbo blade 900, den tyckte alla var skit cool när han körde, tyvärr ska jag sluta skriva på sh, jag läser gärna andras historier och tycken och tankar men jag har märkt att oftast när nån startar en tråd som inte vanligtvis gör det blir han ner tryckt direkt, och så är det ju det här med olagligheter... fifan killar/(jag har märkt att alla är ju på +40 så jag ska börja säga)gubbar har ni alldrig gjort nått olaglit menar ni efter ni kommer med ert morala skit snack om att man inte får köra det köra dethär... blablabla... ändå är man skithäftig och ska wheela i 200+ och göra stoppies visa för kärringarna vad guldwingen går för, tror ni för att man är runt 20 att inte har ett piss i huvve, kanske inte ni hade det men lyckligtvis så har det ju kommit in i mitt lilla fula huvve. jaa man är ju inte perfekt själv men jag gnäller ju inte på alla andra som ni gör här, skäms på er, om nån satt upp en tråd som var 16 och frågade om en rgv inte började meningen med att du får inte köra den, du skaffa a kort, skaffa skägg, vem fan vill ha fult skägg för den delen, pucko, samma den här ena snubben som har en r6 här och skriver att jag inte får köra med 12an, du testade du alldrig r6 före du var 18, ja skitsamma om du gjorde eller stör inte mig ett dugg, du dog ju knappast av det. lycka till med era ynkliga liv och trångsynta syner eller vad fan jag skriva/säga kanske nån av er fattar att ändra inställning till sitt tankesätt (jaa jag vet att ni tycker att det är jag som borde göra det) och inte bara nervärdera dom som är yngre, tänk, kanske jag har hittat mig en skit trevlig hoj och har kul för flera år framåt eller tänk om jag kom till att den inte var för mig, tänk! ucsh vad farligt om man inte har rätt bokstav på plastbiten i fickan, säger det bara en gång till, sh är inte vad jag trodde det var, det är en plats man ska gnälla om inte allt går efter bibeln eller följer reglerna, tänk om det var en plats som folk som inte har så mycket erfarenhet om större hojjar kunde komma in och fråga åsikter om sånna eller annan hjälp som kan behövas och dom som ska gnälla kan ju hålla käft tack, hejdå