Imorrn blir jag och polaren tokiga!

Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Axl45 skrev:
2314315 Sen till er alla som kör dom större motorcyklarna/äldre och försöker trycka ner dom yngre, ändra er attityd till de yngre som är ute efter kraftiga motorcyklar och om ni var lite vänligare kanske man skulle lyssna på er mera....
Jag har följt denna tråd med ett gott skratt. :D
Jag förstår dock inte hur du kan gasta så mycket om "folk som trycker ner dig" etc...

När jag läser första sidan, så ser jag nästan bara välmenande råd från andra medlemmar på forumet.
Sen bjuder du upp till dans på sidan 2 (inlägg #21), för att därefter mer å mer gå till attack mot SH's medlemmar.

Varför? :va
För att dom inte alla sa: "Shit ba', va' coooolt fan!", utan försökte komma med goda råd & frågor angående köra hoj utan rätt behörighet?

Nu deltog jag inte själv i tråden, men tycker du betedde dig skitkorkat om du ville hålla tråden på en seriös nivå.
Jag tyckte iallafall att folk var ovanligt trevliga mot dig, ända tills du började bete dig som en pajas på sidan 2.
Jag råder dig att läsa hela tråden från början till slut, innan du börjar gorma om andras attitydsproblem.

Sen när du läst klart, kanske du är så pass mogen att du inser din egen roll i denna tråd.
(Som man sår, får man skörda vettu.)
Själv tackar jag för en väldigt underhållande läsning, och riktar mitt tack helt till dig, för det är du som gjort den här tråden till vad den är. :D


Vi ses på vägarna tjockis. :1pajas
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top