2458189 TACK
Till
alla som gjorde den här kvällen möjlig! Det finns saker som kunde gjorts bättre, men eftersom detta var första gången får man se det som ett litet test. Detta gav blodad tand inför nästa säsong, att få se era härliga leenden när ni åkte omkring!
Tack alla funktionärer som så snällt har ställt upp. Utan er hade det inte blivit något! Oerhört stort hjärtligt tack till er, ni var bäst helt enkelt!
Tack till alla som på något sätt bidragit med hjälp till denna dag.
MissJessi, dina medaljer var jättefina! (mer info kommer)
MC-Boden som sponsrade med marschallerna som lyste upp lite i höstmörkret!
Tack till alla som kom dit! Hur mäktigt var det inte? Grymt roligt!
Tack även till korvgubbarna, bulle/kaffe-försäljarna (får avslöja att det var mina föräldrar efter att Nursey nu såg att jag o mamma var lika
)
Tack till Björklidens golf som lånade ut toaletterna, Bromma halkbana för elen och framförallt Kjell Cronwall för lån av banan!
Detta ska vi försöka göra om, helst en dag i veckan under sommaren 2007.
Jag vet att det var illa att polisen stod just där de stod. De kunde valt bättre ställen. Men vi får försöka blicka framåt, nu vet vi hur vi ska göra annorlunda.
Polisen gör ju såklart bara sitt jobb, men det känns onödigt provocerande just när det blev såhär. Hoppas att alla ändå hade en rolig kväll!
Papprerna som ni skrev på för att få köra behöver ni inte oroa er över. Per kommer att räkna ihop alla som skrev på, alltid roligt att veta hur många vi var. Sen slängs papprerna.
Ta hand om er allihopa!