Inbjudan till stuntkväll 13 september

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Ort
Norrtälje
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Skall bli skoj, kommer dit med en polare och kameran är laddad. :D
 

Fall

Det va en gång, som va sandad
Gick med
10 Aug 2006
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda cbr 954 rr fireblade -03
Jag kommer,om jag hittar dit vill säga.
Asså jag hittar till bromma men sen vet jag inte,jag tror jag hittar till bromma flyplats men antar att det inte är där vi ska vara.
Kan någon vara så snäll att lägga en vägbeskrivning eller en adress så man hittar:confused: .Den där kartan säger inte mig så mkt :S

tack på förhand


mvh
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jo det är inne på flygplatsen. Sök på Kvarnbacksvägen i Bromma på Eniro så ser du.

Mvh
J
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2456215 Jo det är inne på flygplatsen. Sök på Kvarnbacksvägen i Bromma på Eniro så ser du.

Mvh
J
Fast man åker in "bakvägen"
Sök efter "Bromma Trafikövningsbana" på hitta.se så kommer du hitta rätt ställe!
 

Micke O

"osynlige mannen"
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Yamaha FZS1000S
Bikerbitch skrev:
2450678 Mer information:

* Alla som vill fota/filma och springa ute på "banan", anmäl er gärna till mig innan onsdagen. Vi tänkte köra med att ni får västar på er, så att inte alla springer rakt ut och fotar/filmar, just för säkerheten.

* Har pratat med Björklidens Golfklubb och killen i receptionen sa att det finns toaletter för alla som skulle behöva uppsöka en sådan. Bara säga till där i receptionen att man kommer från banan.

*Parkering finns för alla som kommer med bil. Skall försöka skylta upp något bra.

Du har PM.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2456224 Fast man åker in "bakvägen"
Sök efter "Bromma Trafikövningsbana" på hitta.se så kommer du hitta rätt ställe!
Men det är ju det som är Kvarnbacksvägen i min värld? Man kör in vid väderkvarnen och Lintaverkan/volvo aero, sedan går Kvarnbackvägen fram till banan. Eller finns det en annan väg?
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2456232 Men det är ju det som är Kvarnbacksvägen i min värld? Man kör in vid väderkvarnen och Lintaverkan/volvo aero, sedan går Kvarnbackvägen fram till banan. Eller finns det en annan väg?
Vet inte, men det du skrev kunde tolkas som att man ska in på flygplatsen... Så för upplysning skrev jag det dära.. Annars kanske nån vill in på självaste landningsbanorna o härja runt :)
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2456246 Vet inte, men det du skrev kunde tolkas som att man ska in på flygplatsen... Så för upplysning skrev jag det dära.. Annars kanske nån vill in på självaste landningsbanorna o härja runt :)
ja det ligger ju inne på flygplatsområdet, banan är en gammal startbana. Körde min första dragracetävling där -85 faktiskt, det var Bike som anordnade "Stans snabbaste hoj".
Bromma Trafikövningsplats ligger på Kvarnbacksvägen 28 som går inne på området. Nåväl. Vi menade samma väg in, var osäker på om de lagt om infarten. Det var därför jag hajade till. Ni som har nytagna körkort borde ju känna till de senaste vägarna till trafikövningsbanan tänkte jag! :tungan ;)
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2456258 ja det ligger ju inne på flygplatsområdet, banan är en gammal startbana. Körde min första dragracetävling där -85 faktiskt, det var Bike som anordnade "Stans snabbaste hoj".
Bromma Trafikövningsplats ligger på Kvarnbacksvägen 28 som går inne på området. Nåväl. Vi menade samma väg in, var osäker på om de lagt om infarten. Det var därför jag hajade till. Ni som har nytagna körkort borde ju känna till de senaste vägarna till trafikövningsbanan tänkte jag! :tungan ;)

Där ser man. Det är ju tur att vi redit ut detta problem nu :D
Helt inne på området ligger det ju inte, det är iaf staket mellan denna bana och flygplatsen (fast vi kan nog sluta diskutera detta då det börjar bli lite OT).
Ses där iallafall :tummenupp

Robin Hood skrev:
2456263 skytte klubb för bilbåge :D
//Robin
Lite kul att just Robin Hood meddelar detta :)
 

Dawe

Guest
KJECOP skrev:
2382825 Jag jobbar och kommer att finnas på plats hela kvällen :)

Så kom dit och kör, stunta och snacka lite.

Visa att det finns ett behov av en bana och plats att köra på.

:yoparty

// Kjelle


Kan inte ni showa lite. Skulle gillas!
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Kul :tummenupp ...funderade just på om nån skulle ut och åka i det fina vädret. Jag kommer!
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Lite bråttom nu, men ville bara säga att endast motorcyklar (ja registrerade såna) får köra. Dvs inga bilar, inga pocketbikes etc
Allt enligt banägarens villkor. Så jag ville bara förmedla detta.

Om det är något ni undrar över finns jag på mobilen från o med nu :
0739-091913

Vi ses ikväll! // Jannica
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Jag har bjudit in ngr politiker som kommer dit o pratar.
Hillevi Engström (m) Rikstadsledamot (kör hoj själv)
Beatrice Ask (m) Riksdagsledamot

Har försökt med dom andra partierna men Moderaterna var dom ENDA intresserade!!!!

Dom kommer vid 19.00


.../Yoshi
 

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Ort
..
Hoj
HYM 1100S
Yoshi_gixxeRR skrev:
2456361 Jag har bjudit in ngr politiker som kommer dit o pratar.
Hillevi Engström (m) Rikstadsledamot (kör hoj själv)
Beatrice Ask (m) Riksdagsledamot

Har försökt med dom andra partierna men Moderaterna var dom ENDA intresserade!!!!

Dom kommer vid 19.00


.../Yoshi
Hoppas då att de kan motivera en eventuell höjning av trafikförsäkringen. Jag kan bli tvungen att skenförsäkra, eller avregistrera hojjen o bara köra bana för att ha råd att ha den kvar.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top