Fast man åker in "bakvägen"Jörgen Karlsson skrev:2456215Jo det är inne på flygplatsen. Sök på Kvarnbacksvägen i Bromma på Eniro så ser du.
Mvh
J
Bikerbitch skrev:2450678Mer information:
* Alla som vill fota/filma och springa ute på "banan", anmäl er gärna till mig innan onsdagen. Vi tänkte köra med att ni får västar på er, så att inte alla springer rakt ut och fotar/filmar, just för säkerheten.
* Har pratat med Björklidens Golfklubb och killen i receptionen sa att det finns toaletter för alla som skulle behöva uppsöka en sådan. Bara säga till där i receptionen att man kommer från banan.
*Parkering finns för alla som kommer med bil. Skall försöka skylta upp något bra.
Men det är ju det som är Kvarnbacksvägen i min värld? Man kör in vid väderkvarnen och Lintaverkan/volvo aero, sedan går Kvarnbackvägen fram till banan. Eller finns det en annan väg?scud skrev:2456224Fast man åker in "bakvägen"
Sök efter "Bromma Trafikövningsbana" på hitta.se så kommer du hitta rätt ställe!
Vet inte, men det du skrev kunde tolkas som att man ska in på flygplatsen... Så för upplysning skrev jag det dära.. Annars kanske nån vill in på självaste landningsbanorna o härja runtJörgen Karlsson skrev:2456232Men det är ju det som är Kvarnbacksvägen i min värld? Man kör in vid väderkvarnen och Lintaverkan/volvo aero, sedan går Kvarnbackvägen fram till banan. Eller finns det en annan väg?
va gör det då?scud skrev:2456246Annars kanske nån vill in på självaste landningsbanorna o härja runt![]()
ja det ligger ju inne på flygplatsområdet, banan är en gammal startbana. Körde min första dragracetävling där -85 faktiskt, det var Bike som anordnade "Stans snabbaste hoj".scud skrev:2456246Vet inte, men det du skrev kunde tolkas som att man ska in på flygplatsen... Så för upplysning skrev jag det dära.. Annars kanske nån vill in på självaste landningsbanorna o härja runt![]()
Var inte orolig Robin Hood, "hon är säker gamla bettan"Robin Hood skrev:2456263skytte klubb för bilbåge![]()
//Robin
Jörgen Karlsson skrev:2456258ja det ligger ju inne på flygplatsområdet, banan är en gammal startbana. Körde min första dragracetävling där -85 faktiskt, det var Bike som anordnade "Stans snabbaste hoj".
Bromma Trafikövningsplats ligger på Kvarnbacksvägen 28 som går inne på området. Nåväl. Vi menade samma väg in, var osäker på om de lagt om infarten. Det var därför jag hajade till. Ni som har nytagna körkort borde ju känna till de senaste vägarna till trafikövningsbanan tänkte jag!![]()
![]()
Lite kul att just Robin Hood meddelar dettaRobin Hood skrev:2456263skytte klubb för bilbåge![]()
//Robin
KJECOP skrev:2382825Jag jobbar och kommer att finnas på plats hela kvällen![]()
Så kom dit och kör, stunta och snacka lite.
Visa att det finns ett behov av en bana och plats att köra på.
![]()
// Kjelle
Hoppas då att de kan motivera en eventuell höjning av trafikförsäkringen. Jag kan bli tvungen att skenförsäkra, eller avregistrera hojjen o bara köra bana för att ha råd att ha den kvar.Yoshi_gixxeRR skrev:2456361Jag har bjudit in ngr politiker som kommer dit o pratar.
Hillevi Engström (m) Rikstadsledamot (kör hoj själv)
Beatrice Ask (m) Riksdagsledamot
Har försökt med dom andra partierna men Moderaterna var dom ENDA intresserade!!!!
Dom kommer vid 19.00
.../Yoshi
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |