Bikerbitch
Stolt mamma
Kan ju vara bra ur publikvinst också. Yngre förare, fler barnfamiljer etc som kommer och tittar.
Man tackar![]()
du kan nog räkna på anhörighetsrelaterad publik, inte på mer publik som kommer för eventets skull när skulle så (knatterace för 8-12 åringar).Kan ju vara bra ur publikvinst också. Yngre förare, fler barnfamiljer etc som kommer och tittar.
Jag kan tänka mig att det finns vissa krav från Honda också om de som jag har fattat det är med och subventionerar hojarna till de som vill köra.Som vanligt var jag dålig på att formulera mig! Vad är NSF 100, Bilder, effekt,
på såna, finns det någon sida att titta på???
I övrigt håller jag med Swedie! Det finns inte en möjlighet att något som går i ca 80kmh ska vistas på några större banor!!!
du kan nog räkna på anhörighetsrelaterad publik, inte på mer publik som kommer för eventets skull när skulle så (knatterace för 8-12 åringar).
dom kommer ändå in gratis oftast.
Sen kan vi anordna ett rullatorrejs på parkeringen så får vi det deras kompisar ocksåUngefär som idag då. Tror ändå att det kan bli mer, kan locka farmor/farfar/mormor/morfar/släkt o kolla på sitt barnbarn.
Sånt händer inte så ofta i vår ålder.
Jag kan tänka mig att det finns vissa krav från Honda också om de som jag har fattat det är med och subventionerar hojarna till de som vill köra.
Tidigare har många pratat sig varma för att det är sååååå viktigt och bra att ROokieklasserna är med i SM-depån för man lär sig så mycket. Tänk vad mycket de här knattarna kan snappa upp, inspireras och ta lärdom av?
Sen kan vi anordna ett rullatorrejs på parkeringen så får vi det deras kompisar också
Nä, skojar bara. Tycker bara att argumentet ha ta med 100cc på SM för att få dit deras far- och morföräldrar som publik känns ganska lätt. Lätt som en fjäder typ. Vi ska vara rädda om den lilla bandbredd vi har![]()
Vad kostar en Honda 100 då ?
Man kanske skulle inse att man är helt kass och leva genom barnen istället![]()
Leasar man hojen i ett paket med däck och hela tjofadderittan ?
//P
Edit: hittade detta http://www.hondamc.com/homc/templates/InsideNewsPage____9296.aspx
42K för hojen. Hmmm.
Någon med mer info om "dealen" med Honda ?
//P
Ska dom lägga ner 80cc junior då? Verkar skumt att ha 2 så lika klasser.... men men vad vet ja
Edit:
Hmm, kör inte 80cc enbart på kartbanor. Då är det ju en viss skillnad i alla fall...
80cc junior ÄR den klass som Hondan klassas in i. Den passar perfekt in med sina 8,5 hk inom de tillåtna 9 hk som även idag gäller, enligt en i sektionen.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |