Newbornkano
Ny medlem
Körde omkull i tisdags, vid Norrtull (karolinska). På väg mot Norrtälje ser hur en bil kastar sig in på E4 från avfarten in till city några bilar längre fram, saktar ner men bilen framför tvärnitar och jag hinner inte väja så jag väljer att lägga ner.... slog i asfalten rätt duktigt men klarade mig bra...
Skyller inte på nån annan än mig själv, låg uppenbart för nära i det våta väglaget.
men....
Ingen stannade! Tappade andan efter smällen och blir liggande i 20-30 sek. Massa bilar stannar men ingen går ut och kollar.Reser mig upp och lyfter hojen själv (då man önskar man haft en 600 cc.. hehe) och rullar åt sidan. Då stannar en schysst kille och kollar läget.
Är kanske naiv, men på en fyrfilig väg med mkt trafik, någon borde väl stannat.Jag både har gjort det och kommer göra det igen...
Nåja, nu får vi se hur Svedea och Mc-hörnan i Södertälje jobbar på.
Kör så det ryker..!!
Skyller inte på nån annan än mig själv, låg uppenbart för nära i det våta väglaget.
men....
Ingen stannade! Tappade andan efter smällen och blir liggande i 20-30 sek. Massa bilar stannar men ingen går ut och kollar.Reser mig upp och lyfter hojen själv (då man önskar man haft en 600 cc.. hehe) och rullar åt sidan. Då stannar en schysst kille och kollar läget.
Är kanske naiv, men på en fyrfilig väg med mkt trafik, någon borde väl stannat.Jag både har gjort det och kommer göra det igen...
Nåja, nu får vi se hur Svedea och Mc-hörnan i Södertälje jobbar på.
Kör så det ryker..!!
Last edited: