MattE. skrev:Tack för sådana inlägg, de får mig bara att vilja gå lumpen ännu mer.
honkiie skrev:Jag slapp pga migrän, fick åka hem samma dag. Många säger att lumpen gör folk till män men det verkar inte stämma. Tycker det verkar få folk att lära sig följa dumma order och runka i grupp.
Fräd skrev:Jag ville verkligen göra lumpen men efter 5 minuter hos psykologen så gav hon mig en etta i betyg och förklarade mig psykiskt störd och socialt underutvecklad. Hur tusan kan man ställa den diagnosen på 5 minuter och med 3 huvudfrågor + 2 underfrågor till varje?
Nene.. Säg bara att ni är födda i Falun, gillar att använda datorer med Linux och att det är tråkigt att inte träffa andra människor. Det räcker visst
skerfe skrev:Stackare! Det kan inte vara lätt att komma från Enviken?, Bjurs?
Fräd skrev:
skerfe skrev:Och du funderar på hur psykdamen förklarade dig psykiskt störd och socialt underutvecklad på 3 frågor? Då var hon fan snäll, det hade räckt med en...
Jag blir aldeles spyfärdig när jag tänker på att sova utomhus med en massa idioter, marschera långt som fan och göra en massa andra saker som jag inte vill göra eller framförallt inte ser nån mening i att göra. Annars visst vore det kul att skjuta lite.Chris Ash skrev:Hur kan man inte vilja göra lumpen? Jag blir alldeles knäsvag när jag tänker på handgranater, kulsprutor, granatgevär, sprängdeg och annat från gudarna sänt.....
UrbanTiger skrev:Månen = fel
Düskland = fel
Det finns inget som är så härligt att vakna till reveljen, göra dagliga rutiner för att sedan gå upp i givakt när fanan hissas. Det ska inte förglömmas att vapenvård och vård av mtrl samt personliga persedlar är ett tidsfördriv utan dess like.honkiie skrev:Jag blir aldeles spyfärdig när jag tänker på att sova utomhus med en massa idioter, marschera långt som fan och göra en massa andra saker som jag inte vill göra eller framförallt inte ser nån mening i att göra. Annars visst vore det kul att skjuta lite.
mjukis skrev:Vill göra repmånad direkt.. nu!
- Stop! bron är sprängd!
- Näää sluta larva dig, jag ser ju bron, den ligger ju där!
- Bron är sprängd sa jag! ni får väl ta en annan väg!
HELIKOPTER!
"Herr Larsson har ingen sup!"
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |