Har ni kramats färdigt nu pojkar?
Jag ska ha mängder med knark! :tipsy
Det ville frugan också... Hon hann inte annat än tycka att lustgasen var kass förräns vi var föräldrar... Andra gången kom vi inte ens så långt.
Har ni kramats färdigt nu pojkar?
Jag ska ha mängder med knark! :tipsy
Det ville frugan också... Hon hann inte annat än tycka att lustgasen var kass förräns vi var föräldrar... Andra gången kom vi inte ens så långt.
Skit i lustgasen! (har aldrig mått bra eller fått någon effekt av den...) Ge mig knark i klass "rosa elefanter"!
En killgrej om att vara havande och födande? (Hände det något plötsligt i evolutionen???)
Försökte skoja till det lite, men misslyckades.
Men visst är kul att vi är engagerade?
/E
Försökte skoja till det lite, men misslyckades.
Men visst är kul att vi är engagerade?
/E
Lite skoj faktiskt att fruntimmrena ofta ber oss killar att engagera oss mer men när vi sen gör det så får man bara höra "är det du eller jag som är gravid?!".
Antar att man ska ha hand om ungen som man behandlar sin hoj.
Kärleksfullt, respektfullt, vårdande och fint.
Men även kolla dess gränser så fort man få chansen. Har man en liten superhjälte så vill det till att den faktiskt bekänner färg då och då.
Hårt, men tufft.
Kommer att bli precis som mina kompisar (med nåt undantag) som blivit så pappiga att det är löjeväckande.
Vid beräknad ankomst hoppas vi att vi är uppe i norr, bland familj och vänner, men man vet aldrig, vi kanske får föda i Hudiksvall??
Vore ju ganska typiskt om ungen skulle komma i mitten under en 10-timmars resa när det är -25grader och vi dessutom har 2 katter som inte klarar kyla.
Åja, Känns ärligt talat mer spännande än jobbigt.
Nu kommer snart gumman hem. Läge att ge mer än jag brukar.
Fan, kan inte ungjäveln komma snart?
Får man känna att man nästan knappt klarar av allt?
Fakk... det kan inte bli större.
Men jag vill verkligen vara världsbäst, så jag kan inte finna mig i att vara halvbra.
fakk.
vafan ska jag göra?
Haha. Du går verkligen in för det här, långt innan barnet är fött. När du väl blivit pappa kommer du snabbt upptäcka att det inte är så lätt att vara "bästa farsan" hela tiden. Ungen kommer grina ändå. Flera gånger varje dag
Haha. Du går verkligen in för det här, långt innan barnet är fött. När du väl blivit pappa kommer du snabbt upptäcka att det inte är så lätt att vara "bästa farsan" hela tiden. Ungen kommer grina ändå. Flera gånger varje dag
Ska gå, så är det.
Men allt om child-proof kan man glömma...
Ungen ska väl lära sig gå först...
Kanske bra att jag hittills varit så pappig med katterna ??
Tror dock jag är lite i överkant.
Kanske kan man benämnas idiot, känns så.
Blev en Brio till sist, trots att jag gillade Emmaljunga bättre.Tyvärr lite tidigt men i vår har vi förmodligen en sjysst Brio Happy till salu...
Blev en Brio till sist, trots att jag gillade Emmaljunga bättre.
Men den ser skitsnabb ut, svart och svart. Så jag hoppas på att inte bli frånkörd av nån jävla lattepappa när jag/vi är ute och rejsar.
Om man nu köpt på sig en skitvagn som inte är värst skulle det verkligen göra ont...
Vi fick en flicka i förrgår så nu har vi 2 kottar härligt väntar nu bara tills dom kommer hem i morron..
Förlåt för trådkapningen.. men jag e så jävla glad
Vi fick en flicka i förrgår så nu har vi 2 kottar härligt väntar nu bara tills dom kommer hem i morron..
Förlåt för trådkapningen.. men jag e så jävla glad
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |