Ville bara skriva av mig angåend W-Motoracing, dom har visat på ett mycket bra sätt hur man INTE ska behandla kunder. Många har säkert haft eller har en bra relation med W men vad jag har själv har upplevt och mycket av det jag har läst här på forumet så har dom dragit på sig många onöjda kunder och det är som företag man inte vill ha många av.
Några av anledningarna till detta är:
Produkt som inte blivt levererad.
Orimligt lång väntan.
Svårt eller rent av omöjlig att komma i kontakt med.
Bortförklaringar som helt verkar vara tagna ur luften.
Sen har ”W-Motoracing the pilot ” tydlingen haft problem med diverse saker helt ok det får vi alla ibland men han har också fått flera tillfällen att rätta till det även rimlig tid till det.
Så i fortsättningen kommer jag aldrig stödja W-Motoracing ist kommer jag att avråda folk från att handla ifrån W-Motoracing.
PS om vi kan få det löst denna vecka är jag mer än villig att ändra min uppfattning ta kontakt med mig på 070-3384671.
Mvh Guido
Några av anledningarna till detta är:
Produkt som inte blivt levererad.
Orimligt lång väntan.
Svårt eller rent av omöjlig att komma i kontakt med.
Bortförklaringar som helt verkar vara tagna ur luften.
Sen har ”W-Motoracing the pilot ” tydlingen haft problem med diverse saker helt ok det får vi alla ibland men han har också fått flera tillfällen att rätta till det även rimlig tid till det.
Så i fortsättningen kommer jag aldrig stödja W-Motoracing ist kommer jag att avråda folk från att handla ifrån W-Motoracing.
PS om vi kan få det löst denna vecka är jag mer än villig att ändra min uppfattning ta kontakt med mig på 070-3384671.
Mvh Guido
Last edited: