chili
Sporthojsnörd
Börjar bli lite mycket gny och gnäll här tycker jag. En del som svarar borde tagga ner lite själva, eller hur?
Ingen av oss var ju faktiskt där... inspektören kan ju haft en dålig dag, problem med frugan eller vad som helst. Dessutom fattar jag inte varför man ska ha samma krav i alla väder. Det är ju defacto längre bromssträcka i blött underlag.
Sen kan man vända på steken, en "riktig" körskolelärare hade sett fel och brister ganska tidigt och rättat till dem från början. Sen kanske andra faktorer spelade in i bromsningen. Man får ju inte tex släppa gasen för tidigt=fel hastighet, blicken ska vara långt fram=inte strax före hjulet, finns säker fler exempel.
Till sist som alla "tjänstemän" typ vakter på krogen har de väl bestämt sig oavsett rätt eller fel finns det inget i världen som ändrar deras beslut.
Jobbigt också om samma inspektör är där vid nästa uppkörning.............
Men lycka till i alla fall.
Ingen av oss var ju faktiskt där... inspektören kan ju haft en dålig dag, problem med frugan eller vad som helst. Dessutom fattar jag inte varför man ska ha samma krav i alla väder. Det är ju defacto längre bromssträcka i blött underlag.
Sen kan man vända på steken, en "riktig" körskolelärare hade sett fel och brister ganska tidigt och rättat till dem från början. Sen kanske andra faktorer spelade in i bromsningen. Man får ju inte tex släppa gasen för tidigt=fel hastighet, blicken ska vara långt fram=inte strax före hjulet, finns säker fler exempel.
Till sist som alla "tjänstemän" typ vakter på krogen har de väl bestämt sig oavsett rätt eller fel finns det inget i världen som ändrar deras beslut.
Jobbigt också om samma inspektör är där vid nästa uppkörning.............
Men lycka till i alla fall.